[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:14

Lig jij daar wakker van? Hou op zeg, laat ieder zijn eigen ding doen en kom niet gelijk met commentaar als het jou ding niet is, de tattoo hoeft niet op jou lijf dus niks aan de hand lijkt me.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:15

Kana schreef:
Dan nog!? haar kat is net overleden, doe even normaal zeg met 'beest' En jij leeft je in in het 'later' ? Dat is jouw taak helemaal toch niet?

Is het een mens dan? En wat is jouw taak? Mij in de gate houden?

Ik kan er gewoon niet bij, ik ben 17 mag van m'n moeder een tattoo, m'n kat is toevallig dood, goh laat ik daar maar mee op m'n lijf gaan lopen...

Nogmaals, ik maak zelf uit wat ik daarvan vind maar dir topic wordt de laatste tijd alleen maar bestookt door 'penny's' met hun zoetsappige ideetjes. Maar ik zeg gewoon vaarwel tegen dit topic

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:18

Joanne1987 schreef:
Kana schreef:
Dan nog!? haar kat is net overleden, doe even normaal zeg met 'beest' En jij leeft je in in het 'later' ? Dat is jouw taak helemaal toch niet?

Ik kan er gewoon niet bij, ik ben 17 mag van m'n moeder een tattoo, m'n kat is toevallig dood, goh laat ik daar maar mee op m'n lijf gaan lopen...

Nogmaals, ik maak zelf uit wat ik daarvan vind maar dir topic wordt de laatste tijd alleen maar bestookt door 'penny's' met hun zoetsappige ideetjes. Maar ik zeg gewoon vaarwel tegen dit topic

Hu..? Wat een rare reactie? Waarom zou het een mens moeten zijn om er een tattoo voor te zetten? :+

Ik ben het met je eens dat 17 wel jong is voor een tattoo. Maar het is nog steeds je eigen lijf en beslissing.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:18

Joanne1987 schreef:
Kana schreef:

Maar ik zeg gewoon vaarwel tegen dit topic

Dat lijkt me een goed plan. ;)
Ze zegt net dat ze hier al vijf jaar over nadenkt, dat is een stuk langer dan de meeste anderen.
Daarnaast is het jouw lichaam niet en wil zij het heel graag, waarom zou je dan zo denigrerend doen?
Denk je echt dat je haar zo op andere gedachten brengt?

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:19

Joanne1987 schreef:
Kana schreef:

Toevallig? Toevallig?! Ik roep dit al 5 jaar! Ik heb er over na gedacht ja! Wat weet jij ervan, je kent me niet eens. Je weet niet wat hij voor me was, je weet niets van de situatie af. Je weet mijn motieven niet en je staat er bovendien niet voor open.

Yinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:19

Je kan beter bij jezelf na gaan waar jou drang vandaan komt om bij elke tattoo die jou niet aanstaat een negatieve mening te verkondigen. Leven en laten leven. Jij ligt er toch niet wakker van als iemand naar mee op zijn lijf rond loopt of niet? Tuurlijk kan je iemand attent maken op een andere invalshoek van het onderwerp, maar het in de grond stampen omdat het kan. Daar zie ik de lol niet van in.

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:20

Zullen we het gezellig houden in dit topic? En niet elkaar afkraken? Tis maar een idee :)

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:20

Pfff, wat gaat de sfeer er hier iedere keer weer op achteruit... Als iedereen gewoon eens respect zou hebben voor elkaars mening en ideeën, zonder het onderwerp iedere keer weer lacherig over te doen, zou het al veel gezelliger zijn. We weten nu wel dat er mensen zijn die tattoos met namen en huisdieren stom/kinderachtig/belachelijk vinden, maar dat moet echt niet iedere keer weer gezegd worden. Iemand die net een tattoo heeft laten zetten die heel veel voor hem/haar betekent zit er echt niet op de wachten om op een internetforum te worden uitgelachen. Stel jezelf eens in hun plaats, want er zijn vast mensen op de wereld die jullie tattoos óók belachelijk vinden. Smaken verschillen, maar dezelfde discussie moet heus niet iedere 2blz opnieuw worden gevoerd.

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:21

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:26

Ok flauw van mij misschien, maar soms ben ik gewoon te eerlijk.
Ik wil je wel mee geven om er goed over na te denken waar je m gaat zetten, op een plek waar je m goed kan bedekken.

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:28

Joolien schreef:
Ik wil je wel mee geven om er goed over na te denken waar je m gaat zetten, op een plek waar je m goed kan bedekken.

Dat was ik ook van plan, het is een persoonlijke tattoo geen pronkstuk :)

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:28

Ik ben sinds kort een meelezer die een enkele keer wat post, ja ook ik ben iemand die zo kinderachtig is om sommige van haar dieren op haar lijf te laten tatoeeren, binnenkort wordt er weer één gezet. Ik kijk wel uit om hier een foto te plaatsen, sterker nog het stipje wordt verwijderd, dacht het leuk te vinden om op dit topic mee te lezen en mogelijk te posten maar ik heb problemen met hoe hier door een aantal mensen gecommuniceerd wordt , jammer van dit topic. ;)

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:30

Joolien schreef:

Er is een dunne lijn tussen TE eerlijk en respectloos.
Hinten dat je iets belachelijk vindt is niet heel eerlijk, vind je wel?

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:30

Bassenqua schreef:
Ik ben sinds kort een meelezer die een enkele keer wat post, ja ook ik ben iemand die zo kinderachtig is om sommige van haar dieren op haar lijf te laten tatoeeren, binnenkort wordt er weer één gezet. Ik kijk wel uit om hier een foto te plaatsen, sterker nog het stipje wordt verwijderd, dacht het leuk te vinden om op dit topic mee te lezen en mogelijk te posten maar ik heb problemen met hoe hier door een aantal mensen gecommuniceerd wordt , jammer van dit topic. ;)

Dit waait wel weer over joh, ik lees ook al eeuwen mee, soms heel leuk hoor! :)

Jakary

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:33

Lisa_H schreef:
Ik heb een hele mooie tribal kat gevonden, maar ik wil het een beetje personaliseren. Heeft iemand een ideetje hoe? :)

http://just-as-i-am.deviantart.com/favourites/#/d2oala2
het betreft de meest linkse

Die zijn leuk! Ik vind persoonlijk de linkse wel de minst 'katachtige'.
Ik weet niet waarom, denk dat het aan de nek van die linkse ligt.
Laatst bijgewerkt door Jakary op 06-02-12 00:35, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:34

wow, echt wow... dat hier niets mee gedaan word is belachelijk.. wat een belachelijk respectloos topic is dit :r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:34

Kana schreef:
Joolien schreef:

Er is een dunne lijn tussen TE eerlijk en respectloos.
Hinten dat je iets belachelijk vindt is niet heel eerlijk, vind je wel?

In dit geval was het een stomme samenloop van omstandigheden. Misschien respectloos maar op dat moment moest ik gewoon echt even lachen, maar dan hou ik dat voortaan voor me.

wollewaps

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:37

De discussie laat ik ook achterwege, ik heb ook op m'n 16e een portret van m'n paard laten tattoëren ;)

Lisa_H schreef:
Ik heb een hele mooie tribal kat gevonden, maar ik wil het een beetje personaliseren. Heeft iemand een ideetje hoe? :)

ik vind dat wel een leuk idee :) ik weet niet wat voor kleur je kat had, maar misschien kun je daar iets mee doen?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:39

Ik was ook 17 bij mijn eerste, nu 5 bijna 6 jaar geleden, nog nooit spijt van gehad :)

Lisa, een tattooeerder kan dat voor je uittekenen :j

Zeeuwsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:42

xDramaQueen schreef:
Ik was ook 17 bij mijn eerste, nu 5 bijna 6 jaar geleden, nog nooit spijt van gehad :)

Lisa, een tattooeerder kan dat voor je uittekenen :j

Dan ga ik eens lang bij de tattooshop :)

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:58

Ik zou het zelf ook nooit doen, van mijn (overleden) kat. Maar ik neem er wel een van mijn paard.. Dat is wel in hetzelfde straatje.
Al moet ik zeggen dat die tribal kat wel erg leuk is. :)

Denk er inderdaad wel goed over na.. Maar dat heb je al gedaan zeg je, dus ik ben benieuwd naar de uitkomst.. :)

moonprayer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 04:21

oh lisa, ik ken wel een tattoo artiest die je kat eventueel ook realistisch héél mooi op de huid kan zetten.
lange wachttijd, en misschien ver reizen, maar dat zou het wel waard zijn.
moet je even zoeken op "growink" :) (Y)

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 04:25

Lisa_H schreef:

Neem je voorbeeld mee naar de tattooshop en vraag of iemand daar hem verder voor je wilt aanpassen, tot het moment dat je er helemaal tevreden bent.

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 04:27

Nog drie nachtjes slapen, dan ben ik zelf aan de beurt... Wel spannend hoor!

Ir1ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 06:49

moonprayer schreef:
oh lisa, ik ken wel een tattoo artiest die je kat eventueel ook realistisch héél mooi op de huid kan zetten.
lange wachttijd, en misschien ver reizen, maar dat zou het wel waard zijn.
moet je even zoeken op "growink" :) (Y)

Zet jij daar zelf tattoo's? ik was nl ook van plan om daar eens even rond te kijken, door mijn idee om mijn hond zn pootjes vanaf een foto te laten zetten.

Joolien en Joanne: voor elk mens heeft een tattoo een andere betekenis, ik heb het mooiste hondje wat er is maar laat geen portret zetten, maar symbolisch zijn twee voorpootjes. Dit is niet iets wat ik gister heb bedacht, maar iets waarmee ik al drie jaar in mijn hoofd rondloop. Die hond is ALLES voor mij, ik heb heel veel zware periodes meegemaakt en daar heeft hij mij doorheen gesleept, omdat ik mij kon vasthouden door voor iets te leven waarvan ik hield. Dat klinkt dramatisch, maar de motieven hierachter zijn dus alles behalve kinderachtig.

Misschien zijn er wel mensen die jullie tats kinderachtig, lelijk en om te lachen vinden.. dat hoor je volgens mij ook niemand zeggen. Als je iemand zn tattoo of idee ervoor niet leuk vindt, kies er dan gewoon voor om niet te reageren. Blijft t een stuk leuker van d8 ik zo..