Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kana schreef:Dan nog!? haar kat is net overleden, doe even normaal zeg met 'beest' En jij leeft je in in het 'later' ? Dat is jouw taak helemaal toch niet?
Joanne1987 schreef:Kana schreef:Dan nog!? haar kat is net overleden, doe even normaal zeg met 'beest' En jij leeft je in in het 'later' ? Dat is jouw taak helemaal toch niet?
Is het een mens dan? En wat is jouw taak? Mij in de gate houden?
Ik kan er gewoon niet bij, ik ben 17 mag van m'n moeder een tattoo, m'n kat is toevallig dood, goh laat ik daar maar mee op m'n lijf gaan lopen...
Nogmaals, ik maak zelf uit wat ik daarvan vind maar dir topic wordt de laatste tijd alleen maar bestookt door 'penny's' met hun zoetsappige ideetjes. Maar ik zeg gewoon vaarwel tegen dit topic
Joanne1987 schreef:Kana schreef:Dan nog!? haar kat is net overleden, doe even normaal zeg met 'beest' En jij leeft je in in het 'later' ? Dat is jouw taak helemaal toch niet?
Maar ik zeg gewoon vaarwel tegen dit topic
Is het een mens dan? En wat is jouw taak? Mij in de gate houden?
Ik kan er gewoon niet bij, ik ben 17 mag van m'n moeder een tattoo, m'n kat is toevallig dood, goh laat ik daar maar mee op m'n lijf gaan lopen...
Nogmaals, ik maak zelf uit wat ik daarvan vind maar dir topic wordt de laatste tijd alleen maar bestookt door 'penny's' met hun zoetsappige ideetjes. Maar ik zeg gewoon vaarwel tegen dit topic
Joolien schreef:Ok flauw van mij misschien, maar soms ben ik gewoon te eerlijk.
Ik wil je wel mee geven om er goed over na te denken waar je m gaat zetten, op een plek waar je m goed kan bedekken.
Bassenqua schreef:Ik ben sinds kort een meelezer die een enkele keer wat post, ja ook ik ben iemand die zo kinderachtig is om sommige van haar dieren op haar lijf te laten tatoeeren, binnenkort wordt er weer één gezet. Ik kijk wel uit om hier een foto te plaatsen, sterker nog het stipje wordt verwijderd, dacht het leuk te vinden om op dit topic mee te lezen en mogelijk te posten maar ik heb problemen met hoe hier door een aantal mensen gecommuniceerd wordt , jammer van dit topic.
Lisa_H schreef:Ik heb een hele mooie tribal kat gevonden, maar ik wil het een beetje personaliseren. Heeft iemand een ideetje hoe?![]()
http://just-as-i-am.deviantart.com/favourites/#/d2oala2
het betreft de meest linkse
Kana schreef:Joolien schreef:Ok flauw van mij misschien, maar soms ben ik gewoon te eerlijk.
Ik wil je wel mee geven om er goed over na te denken waar je m gaat zetten, op een plek waar je m goed kan bedekken.
Er is een dunne lijn tussen TE eerlijk en respectloos.
Hinten dat je iets belachelijk vindt is niet heel eerlijk, vind je wel?
Lisa_H schreef:Ik heb een hele mooie tribal kat gevonden, maar ik wil het een beetje personaliseren. Heeft iemand een ideetje hoe?![]()
moonprayer schreef:oh lisa, ik ken wel een tattoo artiest die je kat eventueel ook realistisch héél mooi op de huid kan zetten.
lange wachttijd, en misschien ver reizen, maar dat zou het wel waard zijn.
moet je even zoeken op "growink"(Y)