Net zoals deze eerste lokken:

Maar hoe krijg ik dat nu voor elkaar?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_vivi_ schreef:Na mijn mislukte poging tot pastel roze haar, ga ik opnieuw een poging wagen![]()
Ik wil pastel paars/grijs/roze beetje dit idee als het plaatje maar net wat minder fel
Ga morgen dus maar eens verf kopen, het is nu al wel wit/grijs dus kan gelijk der in smeren, hopen dat deze keer wel gaat lukken
Hier nog een gaaf plaatje! waar de kleuren heel mooi zijn!
http://www.haircolorsideas.com/wp-content/uploads/2012/03/naty_chabanenko-blonde-pastel-hair-2.jpg
Zwitsal schreef:Weten jullie nog een alternatief voor de zilvershampoo van swarshkopf(mijn hemel hoe schrijf je dat?!?!), een ander merk misschien?
Ik heb deze shampoo vorige week 3 keer gebruikt en mn hoofdhuid is echt op hol geslagen na de 3e keer, jeukt ineens en heb enorm roos, alsof mn halve hoofdhuid aan t loslaten is :s
Nu wil ik eigenlijk nog wel een paar keer zilvershampoo gebruiken om te kijken of ik de geligheid in mn haar een beetje kan verminderen (gisteren weer heel veel highlights gedaan, veel minder oranje nu maar nog steeds niet mooi natuurlijk blond) maar deze reactie van mn hoofdhuid zit ik ook niet op te wachten..
Vertelde net in mn vorige (oid) post hier dat ik zo blij was met mn eucalyptusshampoo waardoor ik al een hele poos geen roos meer had gehad.. Dus hier baal ik nu wel echt van.
Maar ik ben naar mijn weten nooit een ander merk zilvershampoo tegengekomen maar misschien weten jullie nog wat?
Citaat:Hoe lichter het haar, hoe sterker het kleureffect - bij geblondeerd haar moet men zeker voorzichtig zijn. In de ruwe haarstructuur kunnen de kleurpigmenten dieper indringen en zijn daarom zeer moeilijk uitwasbaar. Dit is vaak het geval bij roodnuances. Een geel- of oranjekleurige tint na blondering kan men door een herblondering verwijderen. Een 'geel'blonde haarkleur wordt met behulp van een askleurige toon geneutraliseerd. Je kunt dit beter aan de kapper overlaten!
Lindy1982 schreef:Heyy wat een leuk topic
zijn er hier ook mensen bezig met vlechten ( invlechten )