Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magda_90 schreef:Heeft er hier ook iemand ervaring met Teunisbloemolie (gelpillen van de Etos)? En dan in de zin of deze de pijnen in je periode ook verminderd?
Hier staat een korte uitleg (wel een ander merk): http://www.efamol.nl/teunisbloemolie.
InekeH87 schreef:@Maeve je zei dat je ondergewicht hebt gehad, dat kan ook een oorzaak zijn. Als je langdurig ondergewicht hebt of hebt gehad, dan kan dat je menstruatie en vruchtbaarheid voor de rest van je leven beïnvloeden, ook als je alweer jaren een gezond gewicht hebt.
Maeve schreef:Hallo allemaal, ik heb een vraag maar weet niet of het antwoord hier misschien al ergens in dit enorme topic staat beschreven... in dat geval volstaat een quote natuurlijk
Ik ben namelijk al een hele tijd niet meer ongesteld geworden. Hoe lang weet ik niet, ik heb 't namelijk niet bijgehouden aangezien ik het altijd al ruim van tevoren voel ''aankomen'' en het altijd juist op tijd is.
Kan me dus ook niet herinneren of ik in november wel of niet ongesteld ben geweest, hoe dom dat ook klinkt. Nu heb ik dat al eerder gehad, zo aan het eind van het jaar, dat mijn ongesteldheid uitblijft. Dit is echter alweer een tijd geleden, de vorige 2 jaren gebruikte ik de pil(al een halfjaar niet meer dus). Ik kan niet zwanger zijn, ben ook niet afgevallen(heb nu juist geen ondergewicht meer).
Omdat ik het dus wel eerder heb gehad maakte ik me niet direct zorgen maar vreemd is het natuurlijk wel... kan iemand me hier iets over vertellen??
XmissdaphX schreef:Ik heb een vraagje voor de nuvaring gebruikers...
Bij mij glijd hij regelmatig naar beneden....
Jullie ook last van?
En hij zit echt diep genoeg want verder krijg ik hem niet
Wat doen jullie ertegen?
xDramaQueen schreef:Maeve schreef:Hallo allemaal, ik heb een vraag maar weet niet of het antwoord hier misschien al ergens in dit enorme topic staat beschreven... in dat geval volstaat een quote natuurlijk
Ik ben namelijk al een hele tijd niet meer ongesteld geworden. Hoe lang weet ik niet, ik heb 't namelijk niet bijgehouden aangezien ik het altijd al ruim van tevoren voel ''aankomen'' en het altijd juist op tijd is.
Kan me dus ook niet herinneren of ik in november wel of niet ongesteld ben geweest, hoe dom dat ook klinkt. Nu heb ik dat al eerder gehad, zo aan het eind van het jaar, dat mijn ongesteldheid uitblijft. Dit is echter alweer een tijd geleden, de vorige 2 jaren gebruikte ik de pil(al een halfjaar niet meer dus). Ik kan niet zwanger zijn, ben ook niet afgevallen(heb nu juist geen ondergewicht meer).
Omdat ik het dus wel eerder heb gehad maakte ik me niet direct zorgen maar vreemd is het natuurlijk wel... kan iemand me hier iets over vertellen??
het duurt een hele tijd totdat je weer een normale cyclus hebt, zeker als je de pil een tijd hebt genomen.
Mars schreef:DQ: Als je gewoon ongesteld bent geweest is die kans wel heel erg klein, zeker als het een normale menstruatie was zoals je die altijd hebt. Heb je redenen om een zwangerschap te vermoeden? Als je onbeschermde seks hebt gehad of een ongelukje met een gescheurd condoom zou je twee weken daarna al een testje kunnen doen...
InekeH87 schreef:vuurneon een BMI van 17 is geen ernstig ondergewicht (al is het natuurlijk ook niet gezond), problemen met menstruatie en vruchtbaarheid ontstaan pas bij een BMI van 15 of lager.
vuurneon schreef:Derde week dus ingekort?