Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eilish schreef:Hoe pijnlijk is tatoeƫren op je linkerpols trouwens? Ik snap dat pijn erg relatief is, maar is het veel pijnlijker dan bijv. op je onderarm? Ik heb best dunne armen, is het dan ook pijnlijker dan iemand met meer vet, of maakt dat weinig verschil?
Joolien schreef:Eilish schreef:Hoe pijnlijk is tatoeƫren op je linkerpols trouwens? Ik snap dat pijn erg relatief is, maar is het veel pijnlijker dan bijv. op je onderarm? Ik heb best dunne armen, is het dan ook pijnlijker dan iemand met meer vet, of maakt dat weinig verschil?
Pijnlijker dan op je rechterarm
Sorry, hihi.
Joanne1987 schreef:Het lijkt wel een hamster! Vind hem er te lief uit zien voor een rat haha
Wat mbt tot wenkbrouwen, mijn tattoo op m'n voet was ook 3 dagen warm en m'n voet ook paar dagen dik. Maar ik denk dag het ook idd te maken heeft met evt parfum in de zalf die je hebt gekregen. En is het een echte tattoo of permanente make up?
Jans schreef:Kan Joy of Josephine dat niet? Van Low Voltage ink?
Banjer schreef:Joanne1987 schreef:Het lijkt wel een hamster! Vind hem er te lief uit zien voor een rat haha
Wat mbt tot wenkbrouwen, mijn tattoo op m'n voet was ook 3 dagen warm en m'n voet ook paar dagen dik. Maar ik denk dag het ook idd te maken heeft met evt parfum in de zalf die je hebt gekregen. En is het een echte tattoo of permanente make up?
Anna-Jelly schreef:Banjer, je kan wel met de trein naar Heerenveen en dan de bus naar JoureDe bus stopt vlakbij LowVoltageInk, dus met openbaar vervoer moet je er makkelijk komen.
Elish, ik vond het niet pijnlijk, meer erg vervelend. Maar het verschilt inderdaad per persoon..