? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
. Mocht je die nou alsnog (veel) te zwaar vinden, kan je altijd nog een stapje terug. Toch
!
.
. Sportschoolabbo al een paar keer geprobeerd, maar verveelde me te pletter tussen de muren, aantal keer al aan hardlopen begonnen, maar elke keer stopte mijn hardloopmaatje ermee, maar nu dus uiteindelijk helemaal goedgekomen
. Doe het nu nog steeds voor mijn conditie en ook voor spieropbouw en dus afvallen.
. Merk dat mijn broeken allemaal van mijn hol afzakken. Dat is dan weer een beetje jammer, want had net voor mijn vakantie in jan/feb een nieuwe garderobe aangeschaft! En hoorde ook van mensen en familie uit dat land dat ik ben afgevallen volgens de foto's die ze zien bij facebook en whatsapp enzo
. **Trots**
MightyJoe schreef:Gewoon even nieuwsgierig, waarom lopen jullie hard? Doen jullie het voor jullie plezier of om af te vallen/strakker te worden of gewoon om gezond te zijn/beweging?
Nu douchen en werken.
.
.
En mijn hond gaat ook mee.
om mensen zien hard te lopen en schold ze altijd uit voor uitslovers 
.
!
. Dat beetje joggen begint steeds meer op sporten te lijken. Vandaag had ik mijn route een stukje verlegd, maar daardoor moest ik wel vaker oversteken en dan ben je ook steeds uit je ritme. Volgende keer loop ik maar wel les 25 denk ik, het rustmoment van 24 valt toch niet samen met een oversteek. 
Smudges schreef:@ wiannaber Ik ben ook geen ochtendmens maar 's middags komt er steeds iets tussen of ben ik te moe. Dit is nu de derde x en wonder boven wonder lukt het me goed. En het park en meer zijn prachtig 's morgens. Vreemd genoeg hou ik nu tijd over 's morgens. Ik was altijd te laat op het werk, nu heb ik een was aangezet en mijn haar gewassen en ben alsnog op tijd. Ga dus ook proberen om 's morgens iets in mijn huis te doen, ff een afwasje of stofzuigen.
Groetjes s