MWS -> HK
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Aria_zz schreef:Maar redpassion, HK hoeft niet perse off-topic te zijn, zeker niet met dit onderwerp denk ik
Amandavd schreef:Ik vind ook gauw dat je bij HK topics kliekjesvorming krijgt. En vaak als je als buitenstaander dan iets post word je genegeerd. Ik heb nu eenmaal niet de tijd om elke dag, elke week actief te reageren, maar ik lees wel graag mee en post ook graag mee. Zie nu teruglezend dat ik wat meer naar andere toe mag reageren en dat ga ik ook zeker doen.
Aangezien de hooggevoeligheid ook echt privé situaties treft zit dat toch aan elkaar verbonden. Mij maakt het dan ook niet uit.
demo_love schreef:Maak maar een nieuw HK-topic, dan kan iedereen zelf kiezen en mensen die nog niet bekend zijn met HSP kunnen zich dan hier nog melden.
Pluizebolpum schreef:Btw ik las een heel stuk terug een keer over iemand die aan zentangle deed als manier om tot rust te komen. Ik weet niet meer wie het was, maar bedankt voor de tip! Heb vandaag maar eens eindelijk een boekje er over gekocht om wat inspiratie op te doen, papier en andere tekenzaken heb ik altijd wel op voorraad. Ga dus weer lekker aan de krabbelarij!