Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sarcasm

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 22:27

Hoii,

vinden jullie het goed als ik me ook hier meld?
Ik vind het leuk om mezelf op te maken en kan wel wat handige tips gebruiken.
Probeer ook vaak een Smokey-eye te maken, maar het word vaak nogal to-mutch bij mij.
Komt omdat ik lange wimpers heb + vrij veel mascara en dan meestal ook nog eens eyeliner.

Groetjes Emily

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 00:10

Ja een goede crème vinden is wel lastig dus je moet blij zijn dat je een goede hebt DQ.
Ik heb zelf een keer een crème van mijn moeder gepakt toen die van mij op was en ik had echt een hele droge huid. Sinds dien wil ik niet anders meer, het is echt de perfecte dagcrème voor mij. Helaas is 'ie behoorlijk duur en volgensmij ook tegen veroudering. Nou, dat heb ik niet nodig op mijn 17e denk ik :o

En voor Soulsister, probeer anders eens om een klein beetje mascara te gebruiken en een dunne lijn eyeliner. En ik weet niet of je oogpotlood gebruikt maar dat kan ook snel too much zijn. Dus als je dat weg laat is het ook al minder heftig. Maar ik denk dat smokey eyes (afhankelijk van de kleur) sowieso wel snel heftig is. ;)

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 09:30

Heb je al eens bruine smokey eyes gemaakt? Ik zag daarvoor een tutorial in de Cosmogirl o.i.d., en die is zeker niet too much :) . Je hebt een oogschaduwpallette (of losse oogschaduws, ik gebruik To Die For van Essence vaak) nodig in 4 kleuren bruin. Gebruik de donkerste om een randje om je oog heen te zetten en je arcadeboog aan te zetten. Gebruik de op-een-na-donkerste om je bewegend ooglid in te kleuren, gebruik de op-een-na-lichtste voor tussen je arcadeboog en je wenkbrauw en gebruik de lichtste als highlighter in je ooghoek en langs de onderste wimperrand. Pak dan de donkerste oogschaduw nog eens en zet het randje om je oog nog iets aan. De kleuren goed mengen en mascara op, dan is het wel een mooie look voor overdag :j .

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 09:52

Dewii schreef:
Heb je al eens bruine smokey eyes gemaakt? Ik zag daarvoor een tutorial in de Cosmogirl o.i.d., en die is zeker niet too much :) . Je hebt een oogschaduwpallette (of losse oogschaduws, ik gebruik To Die For van Essence vaak) nodig in 4 kleuren bruin. Gebruik de donkerste om een randje om je oog heen te zetten en je arcadeboog aan te zetten. Gebruik de op-een-na-donkerste om je bewegend ooglid in te kleuren, gebruik de op-een-na-lichtste voor tussen je arcadeboog en je wenkbrauw en gebruik de lichtste als highlighter in je ooghoek en langs de onderste wimperrand. Pak dan de donkerste oogschaduw nog eens en zet het randje om je oog nog iets aan. De kleuren goed mengen en mascara op, dan is het wel een mooie look voor overdag :j .

Ik heb wel eens bruin gemaakt ja, vind dat ook het mooiste omdat ik bruine ogen heb. Ik zal het eens proberen wat je zei..

Ik wil ook graag eens een oogschaduw palette halen, weet iemand een goede niet te dure?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 10:37

Er stond op beautygloss een artikel in de comments over slakkenslijm..
De slakken worden 'gepest' met zout zodat ze meer slijm aanmaken en uiteidelijk gaan ze dood..

SillieXTanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 11:02

Ow, dat is wel zielig voor die slakken ;(
Maar je kan er toch niets aandoen, ze blijven het doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 11:08

Waar gaan we eigenlijk heen he met de wereld.. Maar goed in principe is alle make-up op dieren uitgetest.. Alle stoffen zijn toch ooit uitgetest. :=

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 11:13

Als niemand t koopt is er geen vraag meer na en stopt het ;)
Maar idd alle stoffen zijn al eens op dieren getest.. En dat is heel erg maar gelukkig hoeft dat niet meer..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 12:13

Suus___ schreef:
Er stond op beautygloss een artikel in de comments over slakkenslijm..
De slakken worden 'gepest' met zout zodat ze meer slijm aanmaken en uiteidelijk gaan ze dood..

Kijk daar heb je dus al, het is maar een comment, en in de documentaire die ik zag daar zei iemand (gewoon iemand, niet iemand die het maakt) dat het met azijn was :') als ik alles zomaar ga geloven wat er in comments en op internet staat dan kan ik beter ook maar geen deo gebruiken en niet meer douchen etc etc :))

ik werd net heel vroeg gewekt, maar wel voor een goed doel 8-)

Afbeelding

<3

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 12:28

xDramaQueen schreef:
Afbeelding

<3

Waar heb je deze besteld? En bevalt 'ie?

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 12:45

SillieXTanja schreef:

opeens heb je het.... je weet wat je met die ellendige slakken op je dakterras aan moet :)*

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 12:47

Ariebombarie schreef:
SillieXTanja schreef:

opeens heb je het.... je weet wat je met die ellendige slakken op je dakterras aan moet :)*

eerst op je gezicht, daarna opeten 8-)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 12:47

xsoulsister, ebay, voor 9 euries :D en ik ga straks dingen uitproberen en dan post ik ook wel wat :)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 12:51

xDramaQueen schreef:
Ariebombarie schreef:

eerst op je gezicht, daarna opeten 8-)

zout geven, dan blijven ze produceren!

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 12:59

Hehe Arie :=

Mooi palette toch jammer dat ik geen paypall heb en niets snap van eBay :=

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 13:10

xDramaQueen schreef:
xsoulsister, ebay, voor 9 euries :D en ik ga straks dingen uitproberen en dan post ik ook wel wat :)

Oke, ik ben benieuwd. :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 17:01

omdat ik zo rete sexy ben:
Afbeelding
:')

en de "normale" foto's
bruintinten gebruik en blauwtinten. niet alles is denderend maar er zitten er een aantal tussen met erg veel pigment :j jullie snappen zelf ook wel (hoop ik) dat dit alleen is om de kleuren te laten zien en dat ik niet zo naar buiten ga _O-

Afbeelding

Afbeelding

SillieXTanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 17:30

Haha ik vindt slakken zelf maar vieze beesten :o
& wauw dat is een groot pallet, leuke kleurtjes zitten ertussen ! :P

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 19:33

Ik weet niet of deze tip al is gegeven, maar de gel eyeliner van catrice, voor 3,99! Met een eyeliner kwastje aanbrengen, zit super strak en blijft toppie zitten!

Ik ga binnenkort nog even de bruine variant halen!

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 19:42

Hij is inderdaad fijn, maar ik heb nogal wat moeite met het maken van een mooi strak lijntje. Ik gebruik zo'n schuin afgesneden kwastje, maar werkt de eyeliner kwast van Catrice (die puntkant) ook fijn?

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 19:45

Ik gebruik deze

Afbeelding

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 20:03

_Inga schreef:
Ik weet niet of deze tip al is gegeven, maar de gel eyeliner van catrice, voor 3,99! Met een eyeliner kwastje aanbrengen, zit super strak en blijft toppie zitten!

Ik ga binnenkort nog even de bruine variant halen!

Ik heb de zwarte en de bruine, maar de bruine is zo ontzettend donker, dat je eigenlijk geen verschil ziet.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 20:05

Bij mij lukt het het beste met een gebogen kwastje. Die kan je ook kopen van Catrice. Heeft aan de ene kant een schuine kwast (eyeliner kwast) en aan de andere kant zit er een knik in. Die kant (met de knik) is echt vreselijk handig.

Heb even snel een foto opgezocht op google omdat mijn beschrijving misschien een beetje onduidelijk is. :P

Afbeelding
Afbeelding

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 20:15

Dan neem ik die morgen ook maar eens mee :j , zo duur is hij niet en als ie niet fijn werkt kan ik 'm altijd gebruiken voor m'n oogschaduw o.i.d. :P

SillieXTanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-11 20:31

Ben vandaag naar het kruidvat geweest :)
& heb dit gekocht, en ben er echt tevreden over !

Afbeelding

Het droogt mijn vette huid mooi uit en geeft een mat effect, en het is ook een soort foundation, er staat op dat het de poriën open laat :D