Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dewii schreef:Heb je al eens bruine smokey eyes gemaakt? Ik zag daarvoor een tutorial in de Cosmogirl o.i.d., en die is zeker niet too much. Je hebt een oogschaduwpallette (of losse oogschaduws, ik gebruik To Die For van Essence vaak) nodig in 4 kleuren bruin. Gebruik de donkerste om een randje om je oog heen te zetten en je arcadeboog aan te zetten. Gebruik de op-een-na-donkerste om je bewegend ooglid in te kleuren, gebruik de op-een-na-lichtste voor tussen je arcadeboog en je wenkbrauw en gebruik de lichtste als highlighter in je ooghoek en langs de onderste wimperrand. Pak dan de donkerste oogschaduw nog eens en zet het randje om je oog nog iets aan. De kleuren goed mengen en mascara op, dan is het wel een mooie look voor overdag
.
Suus___ schreef:Er stond op beautygloss een artikel in de comments over slakkenslijm..
De slakken worden 'gepest' met zout zodat ze meer slijm aanmaken en uiteidelijk gaan ze dood..
_Inga schreef:Ik weet niet of deze tip al is gegeven, maar de gel eyeliner van catrice, voor 3,99! Met een eyeliner kwastje aanbrengen, zit super strak en blijft toppie zitten!
Ik ga binnenkort nog even de bruine variant halen!