[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fenrir

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 14:49

Maar hangt je gaatje er dan niet een beetje uitgelubberd bij? :P

Passowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:34

wat een fout bericht als je eerst de rest niet leest :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 17:46

:=

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:05

Je zou kunnen gaan voor hider plugs en daar een gaatje in maken:

Afbeelding

:)

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 18:06

Dat had ik op de vorige pagina ook al beschreven ;p

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 11:36

Dat is wel een handige oplossing :).

Ik word gek van mijn tragus. Nu 6 maanden na het zetten blijft hij om de 3 weken ofzo opzwellen en zo ontzettend pijn doen met eten en praten. Als ik er 1 nachtje op slaap is het meteen weer raak. Af en toe denk ik echt dat ik hem eruit ga halen, maar gelukkig is dat later weer weg :D. Maar ik ben dat gezeur echt zat :p. Weer 6 dagen niet normaal eten, lachen en praten :p

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 17:58

Wat vreemd zit hij dan niet veel te dicht tegen je hoofd aan zeg maar? Kan me niet voorstellen dat je last met praten en eten kan hebben..

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 18:11

Afbeelding
Wauw! Moet je zien hoe mooi! :+: Misschien toch eens langs de shop om een sierraad op maat te laten maken :Y)

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 23:03

Ik breek even in. Ik wil even de goede service bekend maken over de piercing shop in Alphen aan de rijn. ( dirty harry of lextrimiste http://www.lextremiste-alphen.nl/ ( sit doet het niet echt :? )

Maar ik heb dus vorige maand een piercing in me onderlip laten zetten. ( aan de zijkant) maar na 2 dagen viel het bolletje er af tussen me plint :( dus heb hem er uit gehaald.
Nu vanavond was ik in de buurt en had die piercing bij me. Dus ik leg het uit en wilde eigelijk vragen of ik die piercing en die piercing waar ik dus mee kon ruilen die samen niet voor een tunnel kon "ruilen"

Ze wilde hem zo op nieuw plaatsen maar ik wilde dat niet. Omdat ik nu een mega grote pigment vlek heb overgehouden na die piercing. Als goedmaker en excuus voor het niet goed aandraaien van de piercing krijg ik nu me oor gestretchd tot 8 mm van hun gratis :D dus heb vanavond me 3mm gekregen en de opvolgende keren dus ook tot 8 mm :D vind dat echt puike service!!!!
Zo dat wilde ik even zeggen :D

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 23:07

Ikzelf ben juist iets minder tevreden over Dirty Harry. Die vrouw die er werkt is super, maar één van de twee mannen vond ik niet helemaal helder overkomen.
Wel goed van ze dat ze je gratis tegemoetkomen, zegmaar.

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-11 23:10

Fijn dat je er toch wat voor terug gekregen hebt, erg jammer dat balletje er afwas gegaan.

Horsii_mine: leuke foto, grappig ding! :D

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 00:42

mlc schreef:
Ikzelf ben juist iets minder tevreden over Dirty Harry. Die vrouw die er werkt is super, maar één van de twee mannen vond ik niet helemaal helder overkomen.
Wel goed van ze dat ze je gratis tegemoetkomen, zegmaar.

Maar harry is van de tattoos en die meiden van de piercings :) harry is een ruige praatjes maker :) ruwe bolster

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 14:33

Wat zonde van je lippiercing! Maar wel nice dat ze je tegemoetgekomen zijn! Netjes!

Ik heb donderdag mijn nipple-piercings eruit laten halen. Binnenkort worden ze opnieuw gezet. AUW ;( Weer pijnlijden. := Maarja, heb het er wel voor over..

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 14:42

Waarom Magnum?

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 14:52

mayniac_val schreef:
Waarom Magnum?

Nou. De linkse zat netjes qua diepte (precies genoeg ruimte in het staafje), maar die zat net een tikje scheef en uit het midden (te ver naar onder). En rechts zat wel netjes in het midden, maar die zat veelste diep. Dus te weinig ruimte --> irritatie.
Dus in overleg met de piercer besloten ze eruit te halen. Hij gaat de sierraden steriliseren en zodra ze klaar zijn, belt hij en kan ik weer langskomen. Dan zet hij ze opnieuw.
Wel jammer, maar vind het netjes dat hij ze opnieuw wilt zetten!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 20:11

Ik snap het niet, jij haalt m er uit en zij moeten je tegemoet komen? :?

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 21:12

Ayasha schreef:
Ik snap het niet, jij haalt m er uit en zij moeten je tegemoet komen? :?

Nee, ik zeg: in overleg met de piercer eruit gehaald. Hij heeft ze eruit gehaald. Gewoon omdat ik niet tevreden was over hoe hij ze gezet had. Ik bedoel; ik kan er niks aan doen dat hij scheef of te diep zit.
Dus heb toen met hem overlegd en toen hebben we samen besloten ze eruit te halen en opnieuw te zetten. Hij heeft toen zelf voorgesteld dat hij ze eenmalig gratis opnieuw zou zetten.

Dus ik heb helemaal niet zelf besloten ze er uit te halen om vervolgens hem erop aan te spreken. Is gewoon in goed overleg gegaan en hij vond het zelf ook wel zo fair om de door hem gemaakte fouten kosteloos te 'herstellen'.
Zodoende :)

Edit: ik was twee weken terug bij hem voor controle. Toen hebben we het er over gehad. Hij zei toen al tegen me: denk er ff over na en dan hoor ik wel wat je wilt. Dus afgelopen donderdag weer op controle en toen is dat besloten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 21:38

Caye schreef:
Ik breek even in. Ik wil even de goede service bekend maken over de piercing shop in Alphen aan de rijn. ( dirty harry of lextrimiste http://www.lextremiste-alphen.nl/ ( sit doet het niet echt :? )

Maar ik heb dus vorige maand een piercing in me onderlip laten zetten. ( aan de zijkant) maar na 2 dagen viel het bolletje er af tussen me plint :( dus heb hem er uit gehaald.
Nu vanavond was ik in de buurt en had die piercing bij me. Dus ik leg het uit en wilde eigelijk vragen of ik die piercing en die piercing waar ik dus mee kon ruilen die samen niet voor een tunnel kon "ruilen"

Ze wilde hem zo op nieuw plaatsen maar ik wilde dat niet. Omdat ik nu een mega grote pigment vlek heb overgehouden na die piercing. Als goedmaker en excuus voor het niet goed aandraaien van de piercing krijg ik nu me oor gestretchd tot 8 mm van hun gratis :D dus heb vanavond me 3mm gekregen en de opvolgende keren dus ook tot 8 mm :D vind dat echt puike service!!!!
Zo dat wilde ik even zeggen :D

doelde hier op magnum, had moeten quoten :D

te diep zetten kan jij niks aan doen idd

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 21:40

Oh vandaar, ik snapte het al niet helemaal :P

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 11:12

wat fijn dat het gratis over nieuw mag! :D

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 11:23

Gister nieuwe balletjes gekocht bij piercing shop in noord-holland, piercing shop heet ; Odoratus.
Iemand bekend mee? Ik vind echt fijne pierce, als je daar piercing koopt of gewoon steriel wilt hebben doen ze dat zo voor je, ze hebben speciale bak waar het even in gaat en dat word het helemaal steriel, echt super! hadden ze in Deventer niet. Wist ook niet dat het kon. :)

Deze heb ik boven op me tong https://www.alloverpiercings.nl/artikel ... led-ball-2
is erg fijn is niet ruw, maar zit laagje overheen.

en deze onder, dan heb ik de kleur richting roze/paars met wit strepen.

Afbeelding

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 10:54

Die bovenste heb ik ook in het wit, een groot en klein balletje

Sabinaa__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 15:01

jaa klopt! :D die zijn gaaf he :P

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 15:09

Ja echt wel

margot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-11 16:21

hoi!
ik heb 'n vraagje: heb sinds een week een helix piercing, en het gaat echt super. M'n oor is niet gezwollen geweest en de wond ziet er netjes uit. Ook kan ik er al een beetje op slapen. Ik heb nu een staafje met een zweerknopje erin. Ik heb met de piercing shop afgesproken om over 6 maanden terug te komen. Maar ik baal stiekem wel een beetje van m'n zweerknopje en zou graag een steentje er in willen. Zou ik 'm eerder dan die 6 maanden kunnen wisselen?