Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mlc schreef:Ikzelf ben juist iets minder tevreden over Dirty Harry. Die vrouw die er werkt is super, maar één van de twee mannen vond ik niet helemaal helder overkomen.
Wel goed van ze dat ze je gratis tegemoetkomen, zegmaar.
mayniac_val schreef:Waarom Magnum?
Ayasha schreef:Ik snap het niet, jij haalt m er uit en zij moeten je tegemoet komen?
Caye schreef:Ik breek even in. Ik wil even de goede service bekend maken over de piercing shop in Alphen aan de rijn. ( dirty harry of lextrimiste http://www.lextremiste-alphen.nl/ ( sit doet het niet echt)
Maar ik heb dus vorige maand een piercing in me onderlip laten zetten. ( aan de zijkant) maar na 2 dagen viel het bolletje er af tussen me plintdus heb hem er uit gehaald.
Nu vanavond was ik in de buurt en had die piercing bij me. Dus ik leg het uit en wilde eigelijk vragen of ik die piercing en die piercing waar ik dus mee kon ruilen die samen niet voor een tunnel kon "ruilen"
Ze wilde hem zo op nieuw plaatsen maar ik wilde dat niet. Omdat ik nu een mega grote pigment vlek heb overgehouden na die piercing. Als goedmaker en excuus voor het niet goed aandraaien van de piercing krijg ik nu me oor gestretchd tot 8 mm van hun gratisdus heb vanavond me 3mm gekregen en de opvolgende keren dus ook tot 8 mm
vind dat echt puike service!!!!
Zo dat wilde ik even zeggen