Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Lola_ schreef:Oh dat is idd ook nog wel een goed idee (denk ik) Haha.. Zal het woensdag ook eens aan Marsha vragen!
En idd, die ene keer per week dat we naar school moeten, laat ik het ze dan ook maar de moeite waard maken hahahha.. Ben al blij dat ik niet gewoon hoef te werken, mijn clienten zullen dan ook wel hun ogen uitkijken.. Ze mogen dan verstandelijk gehandicapt zijn, blind zijn ze geen van alle
Mijn eerste tattoo kwam toen ik thuis woonde en mijn moeder wild ehet liever niet maar ik heb gewacht tot ik 18 was en toen had ze er verder weinig over te zeggenUiteindelijk vond ze hem erg mooi en ging ze zelf ook twijfelen of ze niet ergens een kleine liet zetten haha.. Het stuk wat ik nu laat zetten wil ze niets over horen of zien.. Dusja dat wordt vanzelf een verassing als we ooit gaan zwemmen ofzo..
hrappur schreef:Men eerste tattoo was men ma mee naar de tattoo winkel om een afspraak te maken..* goed met tegen zin..* en de 2de nu gezet in het buitenland.. die hebben ze nog niet gezien.. alleen op de foto..
Mijn ouders zijn er niet zo blij mee, maar dat geeft veder niet, hun hoeven er niet mee te lopen toch ? en er afwassen kan niet meer![]()
_lola_ ummm nieuwe BH kopen die redelijk losjes kan? en dan een redelijk strak shirtje er over? wat niet schuurt ??... lastig is dat...
hrappur schreef:_lola_ ummm nieuwe BH kopen die redelijk losjes kan? en dan een redelijk strak shirtje er over? wat niet schuurt ??... lastig is dat...