[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

apincy

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:01

je hebt ook van die haakjes die je er tussen kan zetten bij je bh waardoor die wat groter wordt koste 2 euro en kun je in de lingerie zaak halen zijn soort tussen zet stukjes die je bij je sluiting erop klikt

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:09

Ok ok dankjullie! Opzich kunnen mijn bh's wel nog losser, heb ze allemaal altijd op uiterste haakje.. Hoop dat dat voldoende is.. En anders ga ik morgen toch maar even kijken voor een andere oplossing.. Moet voor donderdag iig iets hebben! Moet dan gewoon weer naar school en ga niet met van die butsende uhh tïeten lopen hahahha

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:17

Alle mannen blij. :D :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:26

Hemdje onder je bh?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:34

hebben thuiswoners het ook van te voren nog aan ouders verteld? Ik weet namelijk dat mijn ouders nogal anti tattoo zijn en ik twijfel dus ook heel erg of ik het wel of niet zal vertellen van te voren...

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:36

Oh dat is idd ook nog wel een goed idee (denk ik) Haha.. Zal het woensdag ook eens aan Marsha vragen!
En idd, die ene keer per week dat we naar school moeten, laat ik het ze dan ook maar de moeite waard maken hahahha.. Ben al blij dat ik niet gewoon hoef te werken, mijn clienten zullen dan ook wel hun ogen uitkijken.. Ze mogen dan verstandelijk gehandicapt zijn, blind zijn ze geen van alle ;-)

Mijn eerste tattoo kwam toen ik thuis woonde en mijn moeder wild ehet liever niet maar ik heb gewacht tot ik 18 was en toen had ze er verder weinig over te zeggen ;) Uiteindelijk vond ze hem erg mooi en ging ze zelf ook twijfelen of ze niet ergens een kleine liet zetten haha.. Het stuk wat ik nu laat zetten wil ze niets over horen of zien.. Dusja dat wordt vanzelf een verassing als we ooit gaan zwemmen ofzo..

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:37

Mijn ouders zijn helemaal anti tattoo, dus ik wacht tot ik uit huis ben :)

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:40

_Lola_ schreef:
Oh dat is idd ook nog wel een goed idee (denk ik) Haha.. Zal het woensdag ook eens aan Marsha vragen!
En idd, die ene keer per week dat we naar school moeten, laat ik het ze dan ook maar de moeite waard maken hahahha.. Ben al blij dat ik niet gewoon hoef te werken, mijn clienten zullen dan ook wel hun ogen uitkijken.. Ze mogen dan verstandelijk gehandicapt zijn, blind zijn ze geen van alle ;-)

Mijn eerste tattoo kwam toen ik thuis woonde en mijn moeder wild ehet liever niet maar ik heb gewacht tot ik 18 was en toen had ze er verder weinig over te zeggen ;) Uiteindelijk vond ze hem erg mooi en ging ze zelf ook twijfelen of ze niet ergens een kleine liet zetten haha.. Het stuk wat ik nu laat zetten wil ze niets over horen of zien.. Dusja dat wordt vanzelf een verassing als we ooit gaan zwemmen ofzo..

Ja precies, nou ik weet ook dat de mijne het liever niet zien, ze riepen een aantal jaar terug al eens doe dat maar als je uit huis bent, maargoed ik heb ook zoiets ik word 25 dit jaar :')

hrappur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:49

Men eerste tattoo was men ma mee naar de tattoo winkel om een afspraak te maken..* goed met tegen zin..* en de 2de nu gezet in het buitenland.. die hebben ze nog niet gezien.. alleen op de foto..

Mijn ouders zijn er niet zo blij mee, maar dat geeft veder niet, hun hoeven er niet mee te lopen toch ? en er afwassen kan niet meer ;)

_lola_ ummm nieuwe BH kopen die redelijk losjes kan? en dan een redelijk strak shirtje er over? wat niet schuurt ??... lastig is dat...

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 19:53

hrappur schreef:
Men eerste tattoo was men ma mee naar de tattoo winkel om een afspraak te maken..* goed met tegen zin..* en de 2de nu gezet in het buitenland.. die hebben ze nog niet gezien.. alleen op de foto..

Mijn ouders zijn er niet zo blij mee, maar dat geeft veder niet, hun hoeven er niet mee te lopen toch ? en er afwassen kan niet meer ;)

_lola_ ummm nieuwe BH kopen die redelijk losjes kan? en dan een redelijk strak shirtje er over? wat niet schuurt ??... lastig is dat...

true, dat is ook wel deels waarom ik de tattoo wil laten zetten, beetje schijt leren hebben aan iedereen, want ik heb eigenlijk altijd iedereen maar tevreden willen houden en daar ben ik wel een beetje klaar mee eigenlijk :j

_Lola_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 20:00

hrappur schreef:

Ja ik loop morgen wel ff bij hunkemoller binnen.. Misschien kunnen ze mij wel goed advies geven.. Mijn huidige bh's kunnen opzich wel los genoeg alleen het moet gewoon niet gaan schuren... Daar ben ik bang voor als mijn bh te los zit!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 20:03

iemand trouwens enig idee hoelang het zetten van zo'n tattoo als de mijne zou duren en wat de kosten ongeveer zouden kunnen zijn?
Afbeelding

Tatyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 20:22

_lola_ : Ik heb met mijn rugstuk geen andere bh's aangehad, heb ook gelijk de volgende dag weer normaal gewerkt. (toen nog bij de gamma, (zagen, vakken vullen ed) redelijk zwaar lichamelijk werk).

Juist niet iets te los aandoen, gaat juist schuren. Gewoon je favo bh aandoen (degene die jij het fijnst vind zitten) 's ochtends schoonmaken en bepanthen smeren (dun) en 's avonds weer. Verder afblijven...

Om je het idee te geven dat ik weet waar ik het over heb, dit is mijn rug ;)
Afbeelding

(en ik word 26 april weer geprikt :D )
Laatst bijgewerkt door Tatyana op 04-04-11 20:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 20:27

Mijn ouders heb ik 't wel van te voren verteld. M'n vader was 't er niet helemaal mee eens, m'n moeder vond 't wel prima. Die is zelfs meegegaan! Ze weet toch wel dat als ze het niet goedkeuren dat ik toch ga. Wil misschien m'n volgende in Florida laten zetten in de zomervakantie. Iemand tips of iemand die daar een tattoo heeft laten zetten? Liefste op de Keys of in Miami :)

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 20:30

ik kom ook weer binnenvallen :=

Wat een gaaf lettertyp Eleionomae !!

Ik wil altijd nog een grote zeermeermin, om mijn zij, maar ik wil eerst eigenlijk een kleine. Een regel, maar wat weet ik nog niet precies..

Iets met 'overleven', aangezien ik op het randje heb gelegen. maar ik weet nog niet precies wat, iemand ideen? Ik dacht zelf eerst gewoon Survive, maar dat vind ik zo simpel..

en Tatyana, wat een ontzettend gave tattoo op je rug!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 20:48

Dat lettertype vind ik ook echt heel gaaf, op die is de mijne ook ongeveer op gebaseerd :j

Ik heb nog een tip! Iemand zei hier hempje onder je bh: zorg er wel voor dat dat katoen is! Synthetisch gaat namelijk alsnog schuren! Only shirtje of zo eronder, dan bh en dan kleding :j zo kwam ik mijn eerste week door. Zag er niet uit, maar was ook nog winter, dus had er verder amper last van :)

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 20:52

VInd ze er super gaaf uit zien. ben er eigenlijk helemaal geen fan van, maar heb wel besloten dat als mijn paard komt te overlijden dat zijn naam op mijn lichaam komt. twijfel wel wat ik er nog bij doe ( hoefijzertje of wortel omdat hij gek was op eten :P) wil het op mijn enkel maar heb geen idee of het daar eigenlijk echt superr pijn doet. Weten jullie dat ?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 20:52

Koop gewoon een ah-bra!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 20:57

Met een cup E? :=
Met 1 gewone bh, voorgevormd, met beugels, alles redelijk strak doet traplopen al pijn! :=

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:07

Misschien kun je een zacht stofje onder het bandje doen? Dan schuurt het misschien niet zo.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:10

Roxxiejj schreef:
Met een cup E? :=
Met 1 gewone bh, voorgevormd, met beugels, alles redelijk strak doet traplopen al pijn! :=

Heb je de tellsell reclame niet gezien? De ah-bra is voor alle maten!

XxNimezxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:11

@Tatyana
vet tof je rug!!

Hammeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:18

@ Eleionomae, leuk lettertype! Heb net hetzelfde voor mijn tattoo :D
Afbeelding

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:35

Hammeke schreef:
@ Eleionomae, leuk lettertype! Heb net hetzelfde voor mijn tattoo :D
Afbeelding

haha cool :D vind m wel tof :j

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 21:36

ik twijfel overigens toch nog wel een beetje over de plaats, voet of binnenkant pols..