Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Lot_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 13:35

Undefined schreef:
Ziet er wel goed uit! Dus jullie hebben ook krullend haar? Ik heb van mezelf wat slag (zie profiel), en geen zin om elke dag te moeten stijlen zodat de extensions goed zitten, maar ik heb ook weer niet zoveel krul dat er echt krullend haar in kan :P beetje lastig.

Ik heb het hier met de krultang gedaan.. Maar er is idd haar met krul, slag of stijl :).

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 13:37

Hmm oke! Dat wordt dan even sparen en dan denk ik dat ik daarna wel een keer langskom voor een intake gesprek!

ssssuus

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-11 19:21

Meiden, is er nog iemand hier geinteresseerd in een haarverlenging? 100 stuks van 30 cm en het wordt in Gouda gezet..

Wil er heel graag vanaf!! Doe een goed bod!!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 08:46

Gisteren niet binnen gekomen :( hopelijk vandaag nog vanavond feest vandaar maar er staat op die track en tracé dat het bij de douane nog ligt weet iemand of dat zodra het is Nederland is nog updates via de die site komen?

kaas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 16:43

Ik heb vandaag luxys besteld, ze moesten alleen nog besteld worden dus volgende week sturen ze het op.

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 13:17

Woensdag ga ik ook extensions laten zetten, 50 cm.
Ben benieuwd :D

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 10:40

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 12:56

Ziet er wel goed uit die deal, ik kan er alleen niet vinden hoe lang ze dan zijn.

Ik zou dan voor de micro gaan die zitten dan overal verdeeld, en krijg je dus niet dat er ergens niet iets zit.
Je moet alleen even kijken dan of je het met 125 stuks red(want volgens mij zitten er in 1 plukje 0,5 gram haar). Ik heb er hier zelf nog 200 stuks liggen en dat vind ik pas een echte staart zeg maar, dus dan zal 125 wel te dun zijn,dus er komt nog bovenop de 200 nog meer geld bij denk ik.

Met zo een waeve heb je kans dat er aan de voorkant niks zit, en dus alleen je eigen haar heb en dat je heel de dag je haar goed aan het doen bent.

Of je zou eens op ebay moeten kijken,ik heb die van mij 200 stuks voor 40 euro ,het is dan alleen iemand zoeken die het er voor je in zet.
Ik had toen hier iemand op bokt die het voor mij wilde doen(zij woonde dacht ik in de buurt van utrecht).
Ik heb mijn haar nog niet gebruikt, dus weet niet zeker hoe het eruit komt te zien als ik het gedragen heb, maar zo in de verpakking ziet het er wel super uit.(en human hair schrijf je dat zo :o )

tijgerr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 14:33

Ja ik heb ze ook via ebay inderdaad, het meisje/vrouwtje die ze bij mij inzette zei dat er maar een paar merken zijn die met echt human hair werken en dat ze al mogen zeggen dat het echt human hair is als er 1 echte haar in zit.. Maar die paar merken (socap enzo) die gebruiken we echt haar, lekker bedrog dus :p

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 20:00

Ok dat is zeker een bedrog dan, mijne voelen wel zacht aan maar nooit gekeken met de stijltang dan of het dan 100 % human hair is.
Op de site stond van wel.

robincera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 20:37

robincera schreef:
@Patriess dat ziet er netjes uit voor dat geld zeg!

Undefined ook mooi hoor :j

Ik heb clip ins sinds 2 dagen, heb de lengte al van mezelf maar heb aardig dun haar dus had 3 matten (1x 30cm 2x10cm) besteld zodat ik wat 'meer' heb haha :))
Afbeelding

Ik verkoop ze weer, ze liggen helaas alleen maar te liggen.
3 (2x10cm 1x30) matten clip ins double weft, meer via PB :)

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 20:40

zo das ook al snel zonde, ik heb zelf geen intresse

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 10:35

Is er hier iemand die ook echt zijn luxy's heeft geverfd naar z'n eigen haarkleur ? Heb je dat dan gewoon bij de kapper laten doen?
Ze hebben bij Luxy's mijn haarkleur namelijk niet!

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 10:38

Ik ga denk ik toch Flip inn extensions kopen,
Ik heb een jaar geleden hier ook al naar gekeken,
maar toen had ik net dat geld, en dan was alles weer op.
Gelukkig is dat nu niet meer zo, en kan ik deze over een maandje vast wel kopen.

zijn er ook mensen met slechte ervaringen van Flip in extensions?
Omdat ik erg dun haar heb ik clip in helaas geen optie,
en om vaste extensions te laten zetten zie ik toch nog niet zo zitten,
en ik heb ook gehoord dat dat heel erg slecht is voor je haar.

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 10:56

Ik heb laatst een flipin in/op gehad. Voor mij is het niks. Was alleen maar bang dat ik hem perongeluk uit ''flipte :)) ''.
Het zag er wel mooi en natuurlijk uit.

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 11:00

ja daar ben ik ook erg bang voor,
maar mensen die ik ken en gesproken heb die ook flip in hebben, hebben hier helemaal geen last van,
toewel hun dit ook dachten!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 11:19

Nou op het station zijn veel extension-bloopers te vinden! Zag er laatst dus eentje waarbij je al die microrings kon zien zitten. Vandaag eentje die had clip-ins, zag er best mooi uit alleen ze had haar eigen haar achter een speltje gedaan waardoor je gewoon een clipje kon zien zitten.

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 11:26

Achja,
Ik heb toen flip in in gehad en je zag het gewoon helemaal niet zitten en het werdt echt mooi,
alleen dus hopen dat het niet zomaar uitvalt,
maar daar zijden ze dat ik het evt, nog vast kon zetten met clipjes.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 11:40

Aster_ schreef:
Is er hier iemand die ook echt zijn luxy's heeft geverfd naar z'n eigen haarkleur ? Heb je dat dan gewoon bij de kapper laten doen?

Mijn vriendin heeft t andersom gedaan. Haar haar in de Luxy kleur geverfd! Was perfect dezelfde kleur geworden!

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 12:36

Focussed schreef:
Aster_ schreef:

Mijn vriendin heeft t andersom gedaan. Haar haar in de Luxy kleur geverfd! Was perfect dezelfde kleur geworden!

Ja dat is wel heel slim inderdaad! Alleen ik vind die luxy kleuren of te licht, of te donker voor mij!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 12:36

Hmm, dan kan je het beter verven inderdaad. Wat ik dan zou doen is de "te lichte" pakken en die donker verven. Is altijd beter dan donker weer lichter maken.

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 12:54

oh trouwens nog een vraagje
Ik heb lichblond haar.
Ik de winter is het stukke donkerder dan in de zomer.
Maar stel nou dat ik mijn extensions laat maken op mijn winterkleur,
klopt dit dan nog in de zomerkleur?
verkleuren deze dus gewoon mee?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 13:19

Haar kan oplichten in de zomer door de zon en vaak in combinatie met meer zwemmen in zout of chloorwater.
Terug kleuren in de winter kan niet, dus lijkt me dat dat eerder gezichtsbedrog is dan dat het werkelijk zo is.

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 17:34

Een flip in flipt niet zomaar uit. Deze wordt op maat gemaakt en blijft goed zitten. Vaak als je hem even inkrijgt bv op een beurs of bij de kapper dan zit het draadje nog niet op maat en dan heb je het gevoel dat deze kan schuiven.
Mijn Flip in verkleurd niet maar mijn eigen haar heel erg, bij mij verschilt de kleur al als ik een andere shampoo gebruik maar de ik heb nooit een kleurverschil met de Flip in. Maar dat kan ook komen omdat ik 3 kleuren heb.

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-11 18:54

Ik zie het toch niet zitten om al die luxy's te gaan verven. Zie niet echt een andere mogelijkheid