Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Rebeccaa schreef:Sudocrème van het echte merk zelf zit wel vaseline in.. Ik zou je dan eerder aanraden de groene zinkzalf van het kruidvat te gebruiken, daar zit geen paraffinum liquidum (of zoiets, in elk geval vaseline) in.
Rebeccaa schreef:Maar chocolade is niet gelijk aan melk, net als bv yoghurt ook niet zo 'schadelijk' is als melk. Dat iets wetenschappelijk bewezen is betekent nog niet dat het voor iedereen geldt, maar wel voor de overgrote meerderheid. Ik denk dat ieders lichaam anders is en anders reageert. Ik heb bv totaal geen last van chocolade. Ik kan uberhaupt geen voeding bedenken waar ik een merkbaar effect van krijg.Ja en net als wetenschappelijk ook is onderwezen dat chocola (en dus koe melk) niet slecht is voor je huid.. nou hoe dat wetenschappelijk is onderwezen vraag ik me soms echt af, want ik moet het dus echt niet eten/drinken, want ik zit onder de puisten dan..
Flosje446 schreef:Sinds ik aan het oerdieet ben begonnen is mijn acne verdwenen. Ik had het op mijn gezicht, maar ook heel erg op mijn rug. Ik ben nu ongesteld en meestal barst een paar dagen van te voren de bom en zit ik helemaal onder de puisten. Nu is er helemaal niets te zien. Voor het eerst sinds jaren heb ik een gladde huid. Het dieet volg ik voor andere gezondheidsproblemen, maar de acne is daar waarschijnlijk wel een gevolg van. Mijn lichaam kon de afvalstoffen niet goed kwijt op de 'normale' manier en die kwamen er dus via mijn huid uit.
Flosje446 schreef:Sinds ik aan het oerdieet ben begonnen is mijn acne verdwenen. Ik had het op mijn gezicht, maar ook heel erg op mijn rug. Ik ben nu ongesteld en meestal barst een paar dagen van te voren de bom en zit ik helemaal onder de puisten. Nu is er helemaal niets te zien. Voor het eerst sinds jaren heb ik een gladde huid. Het dieet volg ik voor andere gezondheidsproblemen, maar de acne is daar waarschijnlijk wel een gevolg van. Mijn lichaam kon de afvalstoffen niet goed kwijt op de 'normale' manier en die kwamen er dus via mijn huid uit.
xAylie schreef:Mijn huid is slecht, ik baal.
Heb een mee-eter op m'n wang weggehaald, eentje boven m'n lip en een mini-pukkeltje aan de andere kant boven m'n lip weggehaald, en rode plekjes op m'n voorhoofd..
En had ook nog iets onderhuids op m'n voorhoofd, dat heb ik ook maar gelijk weggehaald.
Ik baalde stevig, had zaterdag ook kaas gegeten en dat kan ik maar beter laten staan haha, moet ook nog ongesteld worden.
En het zag er juist zo super uit..een teleurstelling dit, hier gaat m'n humeur.