Ik zou teruggaan naar een mooie E, grote borsten passen bij mij maar dit is iets TE veel ...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Li_lee_yang schreef:silvia waar koop je die anita bh's?
Kadanzlover schreef:Melanie, wat fijn! maarja jij ging ook wel als een idioot zo goed! Hoop dat het mij ook zo afgaat
jaaah lekker leuke kleren shoppen en normale maat bikini's! dan kan ik misschien ook wel een triangel aan!
maar vooral hopelijk van de klachten af
Simone, jah inderdaad, dat is al zo.. over 1,5 maand..
nog 3 dagen werken en dan heb ik 3 weken vakantie, dan nog ongeveer 3 weken werken en dan ist al zover.. gaat hard man.
Ze hebben in mijn dossier gezet dat ik ook int ziekenhuis werk, kwam de chirurg binnen: 'ik dacht al, bekend gezicht!'
Kadanzlover schreef:Barcelano, natuurlijk is dat per persoon verschillend. Maar qua revalidatie staat er zo'n 6 weken voor. 6 weken niet zwaarder dan 1 kg tillen, je ellebogen niet boven je schouders tillen enz. ook 6 weken niet sporten.
Ik denk dat je zelf ook het beste weet of de klachten van je borsten af komen. Ik bedoel dat niet verkeerd, maar lijkt uit je post of je een beetje naar een verklaring aan het zoeken bent. Mijn PC zei tegen mij dat ik zelf het beste wist of het daar aan lag of niet. Dus zonder naar onze klachten te kijken, wat denk jij dan zelf?