Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

smurffie

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 15:29

Hebben jullie dan ook niet dat het ineens veel minder is dat dat raar is? ik ben nu dit gewent aan mijn lichaam te zien.. dat het neit te klein lijkt omdat het iets anders is dat je gewent bent :P?

Ik zou teruggaan naar een mooie E, grote borsten passen bij mij maar dit is iets TE veel ...

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 15:44

nee, ik vond het niet raar toen ik in de spiegel keek, voor het eerst met een gewoon shirt aan en het was opeens kleiner. neee, bij mij past het nu. ik had ze echt te groot, het was totaal niet in verhouding met de rest van mijn lichaam. het staat nu veel beter en mooier!

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 16:46

Kimberley, Bah spierdystrofie is geen pretje! hopelijk kun je er een eind mee komen!

Simone, := gelukkig ben ik dan niet de enigste :P

Vandaag bij de chirurg geweest. Heb de vragen die ik wilde stellen gesteld, en duidelijk antwoord gekregen. Ze gaan mijn borsten verkleinen tot wat mooi is. Waarschijnlijk een grote C kleine D. Het kan kleiner, maar zoals de chirurg zei en ik quote: 'dan krijg je 2 platte pannekoeken'. :') en dat wil ik natuurlijk ook niet. Mijn huidige litteken van de vorige operatie kunnen ze nu niet verhelpen omdat dat als risico met zich mee brengt dat het 3 landenpunt bedreigd raakt. Allemaal logisch dus. Dit litteken kan poliklinisch, dus laat dat denk ik tzt een keer doen.
Ik heb bloed laten prikken en een datum voor de OK geprikt.
24 oktober is het zover! 10 oktober nog even naar de annesthesist en dan heb ik alles rond.
spannend hoor!!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 16:49

Mooi Kadanzlover!

Ik had vorige week mn laatste afspraak van controle bij PC. :j ze was erg tevreden en zei dat ik een super herstel had, niks geen pijn, geen complicaties. Dus was erg tevreden :)
En ik voel me ook een stúk lekkerder zo. Heerlijk, normaal weer kleren passen, heb weer een normaal figuur, en loop weer in mn bikini rond :D

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:14

@Kandanzlover; haha, idd! :P
wat spannend! voor je het weet is het oktober en ben je in no time geopereerd hihi.
de tijd vliegt de laatste tijd!
grote C kleine D is wel een fijne maat hoor! heb ik ook ongeveer!
erg prettig!

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-11 17:18

Melanie, wat fijn! maarja jij ging ook wel als een idioot zo goed! Hoop dat het mij ook zo afgaat :P
jaaah lekker leuke kleren shoppen en normale maat bikini's! dan kan ik misschien ook wel een triangel aan! :D
maar vooral hopelijk van de klachten af :j

Simone, jah inderdaad, dat is al zo.. over 1,5 maand..
nog 3 dagen werken en dan heb ik 3 weken vakantie, dan nog ongeveer 3 weken werken en dan ist al zover.. gaat hard man.
Ze hebben in mijn dossier gezet dat ik ook int ziekenhuis werk, kwam de chirurg binnen: 'ik dacht al, bekend gezicht!' :')

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 16:46

Triangel moet je nog wel een jaartje mee wachten, want je ziet je littekens er net tussen uit komen haha.
Oftewel, eerst maar Bandeau's :) Zijn genoeg leuke :j

Ik draag alleen nog geen Beugelbh's, mag wel, maar heb nog niet echt tijd gehad om eens uitgebreid te gaan passen :)) Dus ga ik binnenkort wel doen :j

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 18:33

Ja, dat klopt, ik heb toen wel een traingel gekocht, omdat ik die zoooooo leuk vond. over een jaar past ie ja nog wel, mag ik hopen dan.
ik wil hem nog wel een keer proberen met zwemmen om te kijken of het ook opvalt bij mensen, maar ik denk niet dat ik dat durf haha.

whoew, veel plezier dan alvast met het uitzoeken! :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 18:36

Haha, ik wil er nog wel een voor hier thuis, dan maakt het me niet uit. Durf er nog niet mee openbaar in haha.

Haha jaaa komt wel goed ~~}>

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:09

Bij mij zie je ze niet bij een triangel..

Ik moet nieuwe sportbh's, mijne zijn allemaal uitgerekt na het vele dragen na de operatie, iemand nog aanraders?
Had vroeger altijd shockabsorber, maar die verkoopt de v&d niet meer :( Kan nog wel online kopen, maar ik pas het liever even.

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:21

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 21:45

Oke thnx, ga eens kijken waar ze die verkopen!

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 22:03

Ik heb voor het echte sportwerk een sport BH van Anita gekocht:
Afbeelding

Lekker lichtgewicht en zacht maar de borsten blijven toch goed op hun plek. En ik heb niet het idee dat de boel plat gedrukt wordt wat ik wel heb met de Shockabsorber. Die laatste voelt ook een stuk stugger aan en staat minder mooi onder een sport-shirt.
En ik maar denken dat Anita alleen maar was voor zwangere en borstvoeding gevende vrouwen... :+

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 22:13

Die sportbh heb ik ook hierboven voor het rijden :j zit onwijs lekker en geeft goede steun.
Heb ook een shockabsorber, die gaat aan op wedstrijd met doorzitten, geeft me nét dat beetje meer steun (paardlief gooit vrij hoog op :D al zwaait er nu 1 kg minder heen en weer, dus eigs geen last meer van :D )

@Lileeyang; dan heb jij minder grote snee nodig gehad om alles weg te halen misschien. Ligt ook wel aan wat voor soort triangel je hebt. :j

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 22:14

oke ga ik daar ook eens voor kijken.
Ik vond het wel fijn als alles platgedrukt werd. zeker met bodycombat en boksen ben je toch veel aan het springen enzo en dan word alles goed bij elkaar gehouden :P

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-11 22:16

Idd, dat had ik ook, ik kickbokste ook vrij veel, en vond dan shockabsorber de fijnste, ook al had ik er dan 2 of 3 aan :') Nu hoef maar 1 :D

Dus die Anita voor gewoon rijden thuis, voor wedstrijd dressuur liever shockabsorber.
Springen maakt niet uit want heb toch BP aan die alles op zn plek houd :D

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 07:02

Melanie: klopt, de shocksbsorber geeft net even wat meer steun. Tenminste, als je een level 4 aan hebt. Maar hij zit minder lekker.

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 07:57

silvia waar koop je die anita bh's?

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 12:12

Melanie, goed dat je het zegt! Nouja kan er altijd een kopen en hopen dat ik hem een jaar later nog leuk vind hihi :P
Bandeau vind ik ook leuk idd!! Is weer eens wat anders dan die joekels van beugel bikini's, die te groot in de omvang zijn en daardoor nauwelijks steun geven :P

mmm die Anita en de shockabsorber zal ik ook eens onthouden. Moet na de BVK toch weer nieuwe kopen :j

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 12:15

Ik heb die Anita bij Divoza gehaald :j

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-11 19:56

Li_lee_yang schreef:
silvia waar koop je die anita bh's?

Anita is een behoorlijk bekend merk. De meeste speciaalzaken verkopen die wel.
Kijk anders eens op:
http://www.anita.com/nl-nl/Verkoopadres_zoeken.252

@kadanzlover: de shockabsorber kun je in Doetinchem halen bij de "grote-maten-bh" winkel dicht bij Claus sport.

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-11 21:23

silvia, oke dan tnx!

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 12:22

Kadanzlover schreef:
Melanie, wat fijn! maarja jij ging ook wel als een idioot zo goed! Hoop dat het mij ook zo afgaat :P
jaaah lekker leuke kleren shoppen en normale maat bikini's! dan kan ik misschien ook wel een triangel aan! :D
maar vooral hopelijk van de klachten af :j

Simone, jah inderdaad, dat is al zo.. over 1,5 maand..
nog 3 dagen werken en dan heb ik 3 weken vakantie, dan nog ongeveer 3 weken werken en dan ist al zover.. gaat hard man.
Ze hebben in mijn dossier gezet dat ik ook int ziekenhuis werk, kwam de chirurg binnen: 'ik dacht al, bekend gezicht!' :')

Ik heb een F cup.
Vaak last van me rug inderdaad na lang lopen.
En vaak hoofdpijn.
Nu zit ik de laaste tijd ook over na te denken over verkleining.
En nu lees ik dat de meeste mensen met een forse cup ook van deze dingen last hebben....

Maar hoelang staat er ongeveer voor de herstel tijd?

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 12:50

Barcelano, natuurlijk is dat per persoon verschillend. Maar qua revalidatie staat er zo'n 6 weken voor. 6 weken niet zwaarder dan 1 kg tillen, je ellebogen niet boven je schouders tillen enz. ook 6 weken niet sporten.
Ik denk dat je zelf ook het beste weet of de klachten van je borsten af komen. Ik bedoel dat niet verkeerd, maar lijkt uit je post of je een beetje naar een verklaring aan het zoeken bent. Mijn PC zei tegen mij dat ik zelf het beste wist of het daar aan lag of niet. Dus zonder naar onze klachten te kijken, wat denk jij dan zelf? :)

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 14:16

Kadanzlover schreef:
Barcelano, natuurlijk is dat per persoon verschillend. Maar qua revalidatie staat er zo'n 6 weken voor. 6 weken niet zwaarder dan 1 kg tillen, je ellebogen niet boven je schouders tillen enz. ook 6 weken niet sporten.
Ik denk dat je zelf ook het beste weet of de klachten van je borsten af komen. Ik bedoel dat niet verkeerd, maar lijkt uit je post of je een beetje naar een verklaring aan het zoeken bent. Mijn PC zei tegen mij dat ik zelf het beste wist of het daar aan lag of niet. Dus zonder naar onze klachten te kijken, wat denk jij dan zelf? :)

Grote borsten zit in de familie.
Ook rugklachten..
BH heb ik hele dure en alsnog trek het vaak op bepaalde plekken
Je hebt grote maten maar daarbij heb ik ook zware borsten:)
En omdat bepaalde spieren trekken gok ik op door mijn cup maat.
Daarbij nieg je toch onbewust naar voren vallen met lopen zitten etc...
Dus het is een samenspel van alles....

Ik weet niet of je zoiets eerst moet overleggen met de huisarts.