Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Gisteren was Arjan nog niet thuis en ze zouden van de Wehkamp dat pakje op komen halen. Ik had natuurlijk geen idee hoe laat precies, maar ze waren er dus rond 8 uur, dan had ik makkelijk een rondje kunnen gaan lopen maar ik kon ook niet weg van huis.
Ik hoop dat Arjan laat thuis is en dat het over gaat zodat ik vanavond wel echt even kan gaan
Want verder heb ik echt helemaal niks op de planning namelijk dus het zou ideaal zijn vandaag
Het gewicht fluctueert als een de AEX-index. Zit een kilo ivm gister, dit was vorige week ook, ik hoop dat zij mij daar antwoord op kan geven. 

Baas is er niet en ik heb niet al te veel werk liggen. Het is ook echt doodsstil op de gang 

Ik krijg alleen allemaal lastige vragen over visio
En laat ik daar nou net niet zo veel verstand van hebben.
Gaat het nu weer een beetje? Wat knap van je, dat je hebt uitgehouden!
Het loopt hier echt de spuigaten uit, weet niet meer waar ik moet beginnen. Begin maar bovenaan
Ben benieuwd vanmiddag.
We hebben een digitale en die is meer dan 7 jaar oud, hij krijgt dan kuren, zeg maar.

heel netjes.. 
en dan begint het weer opnieuw
alleen een blaar opgelopen!! Op dezelfde voet waar vorige keer een blaar is gaan ontsteken en vervolgens m'n hele enkel ontstoken was.. Terwijl ik nu wel op m'n goede hardloopschoenen ben gaan rennen. Denk dat het mijn sokken zijn geweest
Dat heb ik ook, maar ik ben gewoon meer en bewuster (lees=gezonder) gaan eten en nu gaat het veel beter ook met de vreetbuien
Vooral als mijn ontbijt niet voldoende is dan merk ik dat wel.