Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 22:40

Oh wat leuk Fanneke!

Rosa, sterkte met wat? Met de TA morgen? Bah zie er echt onwijs tegenop...

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:11

Bah Wenk.. succes hoor morgen :(:)

Fanneke: nee helemaal niks geen last gehad :D
Leuk dat je collages gaat maken :j

Arlando: fijn dat het goed ging, voorzichting opbouwen :)

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 09:24

Goedemorgen :D

Wat een leuk idee Fan :j

Succes vandaag Wenk Ik hoop dat het mee gaat vallen..........

Wordt een hele lange dag vandaag.

Meiden hoe kan het nou dat ik steeds niet aan hardlopen toe kom? Gaan jullie nog weleens om half 9 og 9 uur? eigenlijk vind ik dat zelf altijd een beetje aan de late kant? Het liefste wil ik om een uur of 7 half 8.
Maar dan merk ik dat ik er steeds niet aan toe kom :n Gisteren was Arjan nog niet thuis en ze zouden van de Wehkamp dat pakje op komen halen. Ik had natuurlijk geen idee hoe laat precies, maar ze waren er dus rond 8 uur, dan had ik makkelijk een rondje kunnen gaan lopen maar ik kon ook niet weg van huis.
Vanavond wil ik echt heel graag, maar mijn schoonouders hebben een nieuwe caravan en die moet natuurlijk even bekeken worden voordat het ding de stalling in geschoven wordt :+ Ik hoop dat Arjan laat thuis is en dat het over gaat zodat ik vanavond wel echt even kan gaan :j Want verder heb ik echt helemaal niks op de planning namelijk dus het zou ideaal zijn vandaag :j

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 09:54

Goodmorning dames :wave:

Ik ga soms wel om 21 uur lopen, ook vind ik dat ook wel lekker. Daarna hete douche en dan slaap ik als een roosje :z
Ik moet er ook echt tijd voor maken. Vandaag werk ik tot 17.30 ben ik 18 uur thuis. Mijn rondje van 3 kwartier en terwijl ik uit loop te dampen, kook ik het eten. Vriendlief komt dan thuis, en kan ik niet even douchen, voordat we aan tafel gaan.

Moet zo naar de diëtiste ;) Het gewicht fluctueert als een de AEX-index. Zit een kilo ivm gister, dit was vorige week ook, ik hoop dat zij mij daar antwoord op kan geven.
Ben benieuwd....

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 10:01

Wen sterkte vandaag :(:)
Fan hier ook een collage aan de muur met foto's. Wij hebben witte muren, voor een beetje kleur heb ik een mdf plaat in een mooi kleurtje geschilderd, die opgehangen en daar lijstjes opgeplakt met dubbelzijdig tape.
Sas ik ga om half 10 of 10 uur ook nog gewoon naar buiten. 't Is maar net hoe de dag verloopt.

Hoop vandaag voor het avondeten mijn rondje te kunnen doen. Heb manlief al ingeseind dat ik graag rond 17.45 u wil lopen. Ik maak wel iets klaar van te voren dat alleen nog maar in de oven moet of opgewarmd hoeft te worden, dan kan er weinig mis gaan :=

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 10:01

Oh oke, nou ja ik eet liever wel altijd een beetje op tijd en wil altijd liever na het eten, want ik heb als ik thuis kom het gevoel dat ik elk moment om kan vallen van de honger :+
Nou ja dan moet ik ook maar een keer me er toe zetten om wat later te gaan, in de zomer is dat nog niet zo erg, maar in de winter toch niet erg aanlokkelijk hoor........

Fan, succes straks, ik ben benieuwd naar je resultaat :j
Die kilo kan ook gewoon vocht zijn he, ik was vanmorgen ook wat zwaarder terwijl ik dat niet zo voel, maar dat komt dan omdat het vlees nogal zout was en dan hoef ik ook niet zoveel te plassen :+

Quasandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 10:02

Ik begin zaterdag met start to run ben eens cerieus. :-)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 10:43

Ik ga graag voor het eten juist. Maar met om 21:00 lopen heb ik ook geen moeite hoor. Ga morgen lekker weer, dan wordt het denk ik *ff rekenen* 19:30 of misschien wel 20:00 voor ik ga lopen, dan daarna ff eten. Beken wel eerlijk dat ik dan wel een magnetronmaaltijd eet... Als ik dan nog fatsoenlijk moet koken wordt het niets...

Fanneke, succes!

Nou, ik heb ternauwernood de tandarts overleeft hoor, man wat een marteling! Maar wel heel fair, ik vroeg of ie alleen het hoognodige wilde doen omdat ik pas vanaf 1 januari verzekerd ben, zegt ie: "joh, ik boek dit wel gewoon helemaal op januari". Mocht alleen geen verdoving van 'm, dus ik heb echt liggen huilen in die stoel... :o

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 10:55

Waarom mocht je geen verdoving? Oh en dat is wel heel erg netjes van je TA zeg :j

Ik mag morgen maar ik moet gewoon op controle :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 10:57

Omdat ie dan én langer moest wachten én dan kon ie het niet in januari boeken...

Lis moet vanmiddag... :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 10:59

Oh oke, kan me voorstellen dat het veel pijn gedaan heeft :=

Oh lIs vanmiddag?? Kreeg je groepskorting?

Goh ik heb het echt rustig vandaag zeg :n Baas is er niet en ik heb niet al te veel werk liggen. Het is ook echt doodsstil op de gang :?
Ga de radio maar even aanzetten denk ik :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 11:04

Haha nee, kwam echt toevallig zo uit...

Ja, naja ik zal het wel overleven denk ik...

Toch bizar, kwam er pas toen ie klaar was achter dat ik helemaal aan het trillen en zweten was... Huilen had ik wel door... :=

Hier ook rustig.... Alweer...

Weet niet zo goed wat ik er mee aan moet hoor. Wil niet wéér een 'korte' baan op m'n CV, maar dit vind ik ook niks. Moet gewoon de staats winnen, en dan niet 7,50 maar met minimaal 5 cijfers voor de komma... ;)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 11:19

Nou normaal heb ik het altijd wel heel erg druk, maar vandaag even niet.
Ik heb nog wel wat dingen liggen, maar die bewaar ik wel tot vanmiddag tot mijn baas er weer is en dan lijkt het net of ik het weer heel druk heb :D

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 11:52

:wave:
Ben een tijdje niet geweest maar nog steeds aan het lopen! :D
Ga me zo klaar maken voor een rondje van 10km .. Hier iedereen ook nog druk aan het lopen als ik het zo globaal lees .. +:)+

Heb jullie de winterkleding al aan voor het hardlopen? Heb het vandaag voor het eerst aan, ben zo koud steeds .. dus ben benieuwd of het mij niet te warm is..

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 12:01

Ik heb nu een gewone lange hardloopbroek aan en een shirt met lange mouwen, maar die is wel lekker warm, dus dat is wel winterkleding denk ik. Moet voor als het nog kouder wordt ff een jasje kopen ofzo.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 12:44

Oh en alweer iemand met een computerprobleem, het begint te leven dat ik een soort helpdesk ben voor het Office pakket :+ Ik krijg alleen allemaal lastige vragen over visio :+ En laat ik daar nou net niet zo veel verstand van hebben.
heb er gisteren net mijn eerste organogram in gemaakt!

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 13:54

Ach arme WenK :(:) Gaat het nu weer een beetje? Wat knap van je, dat je hebt uitgehouden!

Wat lijkt mij dat heerlijk, rustig op het werk, kan er alleen van dromen..... :roll: Het loopt hier echt de spuigaten uit, weet niet meer waar ik moet beginnen. Begin maar bovenaan :P

Hey Dreetje :wave:
Ik heb wel een winterset gekocht, echter heb ik alleen nog het shirtje aan, daarover gewoon mijn windstopper en mijn tight. Winterbroek pas ik nog niet in, dus moet wel even mijn best gaan doen, als ik er nog voor de winter in wil passen :') Ben benieuwd vanmiddag.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 13:57

Ja, gaat wel oke hoor. Lichamelijk helemaal ok, maar toch ineens heul moe. Grappig hoe je lijf/geest er toch op reageert...

Ff ruilen Fanneke? Verveel me dood...

Hier ook geen mensen die bij mij uit de buurt komen en as zaterdag om 10:30 & 10:40 mijn Zproeven voor willen lezen he?

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 13:59

Vergeet ik helemaal, de diëtiste. Volgens haar weegschaal ben ik nu 3.1 kilo kwijt. Ze denkt eigenlijk dat het fluctueren ook door mijn weegschaal komt :o We hebben een digitale en die is meer dan 7 jaar oud, hij krijgt dan kuren, zeg maar. :=
Ze zei, dat het een super netjes resultaat is, zeker omdat ik steeds langer hardloop. Ik moet ook meerekenen dat mijn spieren zwaarder worden. Eigenlijk klopt het wel, ik ben al één maat kleiner en die zit al aan de ruimere kant. Je moet toch 4 kilo per maat rekenen :D
Mijn dagelijks menu ziet er perfect uit en ik hoef alleen nog maar mijn aardappels/pasta/rijst iets te verhogen. Ik had ook aan haar gevraagd over de tussendoortjes, omdat ik al genoeg heb aan fruit. Dat is perfect, tussendoortjes kan ik het beste laten.
Heb nu een overzicht meegekregen, mocht ik uit eten gaan of de drang hebben om af te wijken. Wat ik het beste kan nemen en hoe ik mij het beste onder controle kan houden. Echt super fijn.
Het is weer een heel verhaal! :D

Sorry WenK, zit bij de kapper, anders had ik gekomen! :j

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 14:02

Wat super van de diëtiste zeg! Mooi resultaat ook al... :j heel netjes..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 14:12

Super goed Fan en heo ziet je schema er nu uit? :+

ik denk ook dat mijn weegschaal niet helemaal goed is, maar goed ik probeer ook niet zo vaak meer op dat ding te staan :+

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 14:41

Ik word gek van mijn weegschaal :P
Ik probeer gewoon 1x in de week te wegen, maar soms word ik zooo nieuwsgierig dat ik er steeds weer op ga staan en dat valt dan vaak tegen..
Dan voel ik me weer schuldig en ga ik weer even harder lijnen, gevolgt door een vreselijke vreetbui :o en dan begint het weer opnieuw :P

Vandaag les 2 gelopen, ging wel goed :D alleen een blaar opgelopen!! Op dezelfde voet waar vorige keer een blaar is gaan ontsteken en vervolgens m'n hele enkel ontstoken was.. Terwijl ik nu wel op m'n goede hardloopschoenen ben gaan rennen. Denk dat het mijn sokken zijn geweest ;(

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 15:26

Hahahaha dat klinkt wel bekend ArlanoO :D Dat heb ik ook, maar ik ben gewoon meer en bewuster (lees=gezonder) gaan eten en nu gaat het veel beter ook met de vreetbuien :j Vooral als mijn ontbijt niet voldoende is dan merk ik dat wel.

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:05

Auwauw Arlando

@Sas, mijn schema ziet hetzelfde eruit, als die jij hebt. Alleen moet ik nu de aardappelen/pasta op voeren richting de 150-200 gram, net hoeveel trek ik heb. Als je het menu niet meer hebt, dan pb ik nog wel even naar je. :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 16:08

Nee ik heb het nog wel, moet alleen wat strenger worden :')