Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fl0wer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:53

Was begonnen met hardlopen en na anderhalve maand bijna 4 kilo kwijt.
Ik ging om de dag en dan een stukje van 3 km.
Met uiteraard wandelpauzes omdat ik geen conditie had/heb ;)
Op zich goed te doen maar momenteel kan ik mezelf niet motiveren, het hardlopen staat dus ook alweer 4 weken stil.
Ik wil wel maar m'n motivatie is gewoon echt zoek...
Vind het ook niet echt heel leuk om te doen maar het is wel het enige wat bij mij helpt om af te vallen.
Dieeten is niks voor mij en fietsen en wandelen ook niet.
Ga sinds kort 1 keer per week verplicht naar de sportschool...maar dat is natuurlijk te weinig...
Iemand motivatie tips?
Laatst bijgewerkt door fl0wer op 16-09-10 12:54, in het totaal 3 keer bewerkt

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:53

Nee maar ik ga ook weleens douchen als het eten op staat hoor :oo :+ , niet als ik ook vlees aan het braden ben uiteraard :D
Maar goed ik ben liever van het vroege eten trouwens zodat ik nog wat aan mijn avond heb. Ik heb ook heel vaak 's avonds wat trouwens hoor.
Deze week op maandag muziek, dinsdag dan hardlopen, gister bij mijn ouders eten en de collecte, vanavond tot 20.00 uur op het werk, morgen weer collecte (want gisteren echt te slecht weer :+ ) en hopenlijk nog een rondje doen, zaterdag huishouden/boodschappen en vanaf half 6 muziek voor de rest van de avond en dan heb ik zondag niks.
Mijn ouders gaan morgen ook een weekje op vakantie dus ik moet ook hun kat en planten verzorgen, gelukkig wonen ze heel dichtbij dus dat zou ik in mijn hardlooprondje op kunnen nemen :+

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 12:56

Maar als ik moet gaan wachten na het eten tot het eten gezakt is heb ik ook niks meer aan mijn avond :+

Het ideaalste vind ik als mijn vriend en ik allebei gaan sporten voor het eten, de eerste die thuiskomt (ikke) gaat dan vast koken en dan gaan we eten en dan hebben we nog een avond. Om naar stal te gaan, huiswerk te maken, whatever.

Dat is handig Sakkia, gewoon in je hardlooprondje idd :+

Het waait hier de afgelopen dagen echt enorm, net storm. Dan kan ik dus niks doen met paard want die loopt alleen maar over de flos te gaan met rijden/longeren/grondwerk dan :roll: Dus die staat ook alweer een week stil ^)
Vanavond even kijken of we toch nog maar wat grondwerk doen oid..

SAKKIA

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:00

Ja maar mijn vriend is altijd op wisselende tijden thuis. En ik ga daar dus niet op wachten :o
Dus de regel bij ons thuis is dat we eten om 18.00 uur :j Dat red ik altijd precies alsik om kwart over 5 uit het werk kom :j Meestal ga ik dan tegen half 8 lopen :j Vaak is vriendlief dan nog niet eens thuis, vooral in de zomer niet. In het begin wilde ik er nog weleens rekening meehouden, maar dat hield dan wel in dat mijn hele avond indeling werd bepaald door zijn onregelmatige werktijden. Daar ben ik dus op een gegeven moment echt mee gestopt :+
Huiswerk heb ik gelukkig niet meer :D

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:10

Mirkim schreef:
@ Pebblesther, luchtvochtigheid was gisteren ook hoog! Dat maakt je tocht ook een stuk zwaarder! En je hebt nog een paar weken om te oefenen! Komt goeddd!!! En de 4Mijl uitlopen is ook een kunst opzich vind ik :j (een jaar geleden kon ik dat echt niet! Wat... een half jaar geleden nog niet eens! ;) ).
Ja daar heb je ook helemaal gelijk in. Al zou ik er een uur over doen dan nog mag ik trots zijn als ik hem helemaal uit loop. En inderdaad vorig jaar moest ik er echt niet aan denken om 6.5 km achter elkaar aan te lopen en nu loop ik zo 7.5 km achter elkaar :)

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:40

:( Wil ook weer lopen...

Wie maakt er tijd voor mij? Doe maar 30 uur in een dag en 9 dagen in een week... :j

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:44

Ja goed idee Wen, en dan van die 9 dagen, 2 dagen werken 7 dagen weekend maar wel met behoud van huidige salaris :o

En ik ga voor de 10, dank meiden :j moest even over de streep getrokken worden maar is gelukt :D

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:45

Euhm, ja goed plan... :j

Lekker verder met de 10 km! Gaaf hoor!

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:49

Gaat je lukken hoor! En na de 10 de 21 he?! O:)

Jaa die tijdsindeling lijkt me wel handig :') en dan ook wel 20 uur licht en dan 10 uur donker om te slapen :z

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 13:59

8 uur donker om te slapen is zat... :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:00

Ja maar dan moet wel iedereen ook tegelijk naar bed en opstaan, anders is het een beetje lastig :+

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:03

Euhm, oh ja... Nou oke dan, 10 uurtjes donker, toe maar dan... _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:33

BrittKitt schreef:
Gaat je lukken hoor! En na de 10 de 21 he?! O:)

Jaa die tijdsindeling lijkt me wel handig :') en dan ook wel 20 uur licht en dan 10 uur donker om te slapen :z

En dan de marathon???

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 14:37

_O- wat een grapjassen zijn jullie toch :D

Waar haal ik de tijd vandaag? Werk, gezin, paard, honden, hardlopen, sociaal netwerk etc......

Tot de winter ga ik lekker 10 km lopen, dan de winter door en daarna zien we wel weer :j O o wat klink ik toch verstandig :o

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 15:10

Wat verstandig Bom... ;)

Als jij nou eens 2 oktober vrijhoud en komt kijken (en als je zin hebt helpen) met de Centrale Keuring en alle rij-rubrieken van de Tinkers in Lunteren... :D Goed voor je conditie ook hoor zo'n dag... _O-

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 15:48

WenK schreef:

Wie maakt er tijd voor mij? Doe maar 30 uur in een dag en 9 dagen in een week... :j

Top idee..ik kan ook wel wat extra tijd gebruiken

hetbommeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 16:50

Wen, weet nog niet of 2 okt me gaat lukken. Maar ik denk er over na en laat het je weten.

Heb zojuist mezelf een ipod touch 8 gb kado gegeven. Zit nu te klooien met het ding :D Maar wel mooi :j Moet alleen nog even kijken wat het wachtwoord is van ons draadloossysteem hier thuis, kan ik mooi blijven doorbokken ;) terwijl manlief achter de kompu zit :j MIJN kompu nog wel, de zijne staat op zolder maar dat vindtie zo ongezellig :)

Sak, heb jij nog iets speciaals gedownload om je ipod touh met je zender van je schoen in verbinding te brengen? Of ging dat allemaal automatisch?

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:05

Ik ben heel ziek aan het worden. Bah zeg! Zondag dam tot dam gaat hem denk ik niet worden :(

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:21

Zou ik me hier ook mogen melden :D

Ik ben afgelopen zaterdag begonnen met hardlopen en heb start to run gedownload :)
Dat zet me net iets meer door dat ik door moet rennen, en dus eigenlijk niet zelf kan bepalen wanneer ik stop.
Het gaat me eigenlijk erg goed af :D

Dinsdag was ik voor de 2de keer gegaan.
Daarna was ik wel echt kapot (wat een harde wind stond er) Liep ook in de polder dus had je meer wind _O-

Vandaag ook weer geweest en voor de 2de keer me hond geweest :)
Wil eigenlijk altijd met me hond gaan rennen, maar dinsdag stond er een te harde wind

Fanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:23

@Fammiie, welkom, dit forum motiveert enorm! :D
@Flower, neem muziek mee tijdens het lopen, dat motiveert mij iig enorm!!
@Bom, goed zo meid, 10 is een mooi streven!!
@lauralarissa, dat is balen!! Heb je de griep? Rustig aan en lekker veel slapen. Ik duim voor je, dat je op tijd beter bent!

fl0wer

Ik wil me ooit nog eens opgeven voor de cursus start to run.
Duurt 6 weken geloof ik en kost maar 35,-
Dan heb ik tenminste een stok achter de deur en begeleiding om het op te bouwen.
Heeft iemand de cursus gedaan?

klotshtiduj

WenK schreef:

Ja, maar dan wel graag 5 dagen weekend ;) :D

fl0wer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:25

@Fanneke bedankt voor de tip ben nog aant kijken voor een wat lichter model dan dat ik nu heb, m'n ouwe i-pod weegt wel een kilo lijkt het, haha dat loopt niet lekker..

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:31

SAKKIA schreef:
Mirkim, is Zuidhorn zaterdag??

Ga direct even kijken, ben dat helemaal vergeten :+ Die wilde ik ook wel doen, maar ik kan dan helemaal niet :D

16.00 uur starten dus..... zou nog kunnen..... nee doe het toch niet moet om 18.00 uur in Ulrum zijn :n

In Ulrum? Wat moet je in Ulrum? :D Zwaai je ff in 'mijn' dörp? ;)
ik bedoelde inderdaad Zuidhorn! :j

Je hebt gelijk Bommeke, eerst maar nog even rustig aan doen... Het moet ook goed blijven gaan natuurlijk.. Stoer van je 10 km! Zet 'm op! :)

Jemig dames, binnenkort hebben we gewoon een Boktmeeting tijdens de marathon van Rotterdam ;)

Ik mag trouwens een nieuwe telefoon uitkiezen voor mijn abonnement... Wát een drama is dat zeg... Waarom kun je gewoon niet kiezen uit 1 vast toestel... Ze hebben het over BlackBerry's en weet ik veel wat voor toestellen, ik heb er echt geen verstand van....
Ik zal nog even verder uitpuzzelen!

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-10 17:33

Ja griep slaat toe... bah zeg! altijd verkeerde moment