moonfish13 schreef:Even een hele stomme vraag, ben benieuwd of ik de enige ben..
Ik ben dik een jaar geleden met schildklierhormoon begonnen, omdat thyrax vaak levenslang is gekozen voor iets anders.
Toen Raw thyroid van source naturals gaan slikken, dat bevat tevens bijnierhormoon en meer, erg blij mee.
Ik begon met 2x 3/4 capsule, langzaam aan moest het steeds meer omlaag, en dagen overslaan tot ik van de zomer zelfs een paar maanden gestopt ben.
Inmiddels gebruik ik 1/12 capsule om de dag, en dat is precies genoeg om te zorgen dat alles goed gaat.![]()
Met elke dag ga ik erg slecht slapen en wordt mijn schildklier duidelijk te snel.
Hoe meer ik ook doe hoe harder ik het nodig heb.
Mijn tsh was afgelopen zomer 99, T4 was niet aangevinkt door de reumatoloog.
Stoppen kan trouwens echt niet, dan duikt mijn lichaamstemperatuur meetbaar omlaag, ga ik steeds langer slapen en wordt moe.
Verlies ook mijn eetlust en ben niet warm te houden.
Ben ik de enige die zo af kon bouwen?
En ik las ergens zere benen..
Zelf heb ik Lyme, daardoor fibromyalgie en sinds mijn rug enzo goed vooruitgaan sputterden mijn benen nog constant?
Magnesium deed niks dat spuit en slik ik ook nog bij, tramadol hielp overal voor behalve mijn onderbenen.
Houdt in dat het 'andere' pijn is, voor pijnlijke kramp werkt tramadol voor mij niet, bij menstruatiepijn ook echt niet voor mij,
Toen uit wanhoopsdaad venoruton gehaald, pillen voor oudjes met trombosebenen.
Ze verbeteren de doorbloeding etcetera.
Nou ik had dezelfde dag nog minder last van mijn benen én kwam warm thuis.
Ik had gauw koude handen en voeten, en met 10 graden buiten heb ik nu echt nergens last van en kom met warme handen en voeten van stal, geen zere benen.
Dat is nu een week geleden en mijn benen gaan nog steeds goed, ik kreeg last van mijn achillespezen zo strak stonden mijn kuiten?
Dus mocht een hoge dosis magnesium niks doen.. Hier bleek venoruton de trick.
bij mijn weten is ieder schildklier medicijn levenslang aangezien het een symptoom bestrijding is om het zo maar te zeggen ( jij slikt het hormoon ipv dat het gemaakt wordt )
het feit dat je tsh zo hoog is betekent dat het niet helemaal in orde is.
vraag me wel af wat het precies is? gedroogde schildklier van koeien ofzo? het lijkt wel vrij verkrijgbaar. ( ingredienten zijn bijnierschors , hypofyse ( hersenen ) en schildklier, bovine is rund dacht ik... ookal is bse niet meer actueel dacht ik dat er alsnog liever werd vermeden hersenen van runderen te consumeren?
ik heb mijn eigen waarden een beetje opgegeven het lukt gewoon niet.. en huisarts is steeds laten we het nog even 6 weken aankijken