Je zou nog kunnen zeggen dat je wilt voorkomen dat het mis gaat. Afspraak is gesloten als het mis gaat. Het gaat nog niet mis, je roept op tijd. Zouden ze dan niet kunnen/willen bekijken of je niet naar de open mag?
En als het gesloten moet worden, is het dan weer gelijk voor drie weken?
Of een tussenoplossing, door de week gesloten, in het weekend open? Oz trappen ze daar niet in?
Mist als papegaai Ik ken het gevoel, is een beetje dubbelop nu he
Ik ga het morgen even overleggen, weet wel dat ik me nu eigenlijk alleen maar slechter ga voelen. Ik denk dat dat komt omdat ik inzie dat het weer neerwaarts gaat en dat is al deprimerend op zichzelf...
Ik vind het in elk geval heel goed dat je op tijd aan de bel trekt. En het is maar tijdelijk he, die opname. Dat is nog wel te overzien. De paarden wachten wel op je.
Wat ben je toch wijs he mist ik ga het even laten bezinken, de goede raad van iedereen hier en ik beslis morgen. Ik neem zometeen maar eens mijn zonodig medicatie, misschien dat ik daar ook wat rustiger van word, want ik ben nu behoorlijk gespannen...
Broem, ik denk dat je in dit geval naar je verstand moet luisteren...
Natuurlijk is het niet leuk en zegt je gevoel dat je niet wilt, maar er komt een punt dat verstand en gevoel weer samenkomen en dat kan maar beter een pluspunt zijn.