Chantaliiejj schreef:ik heb sinds juli me tattoo ik heb 3 sterretjes op me voet.
In Augustus begon het te ontsteken toen ben ik naar de tatto shop terug gegaan en die zij dat ik het in een badje met soda moes doen dat heb ik gedaan toen ging het over 2 weken er na begon het weer te ontsteken toen ben ik weer terug gegaan toen zijde ze dat ik de dokter moes bellen dat heb ik gedaan die zijde het zelfde als de shop in een badje met soda het zalf wat ik van de tattoo shop kreeg kan ik niet tegen zeg maar dus ik smeer het er echt niet meer op want steeds als ik dat er op smeer ontsteek het steeds meer en meer en blijf nu iedere keer ontsteken heeft iemand een tip voor me of weet iemand wat het is ?
Chantaliiejj: Je bent hier nu al een aantal keer geweest met dezelfde vraag, wij geven advies en daar luister je vervolgens niet naar! Wel erg makkelijk van de huisarts om te zeggen ga maar in een soda badje!
Laat je doorverwijzen naar een dermatoloog! Ik zelf ben er bijna 100% zeker van dat het hier om ringworm/schimmel gaat. De dermatoloog kan dan een kweek zetten. Je hebt waarschijnlijk ook veel last van jeuk. Schimmel houdt er juist van als je zalfjes gebruikt die de huid herstellen want, dan kan de schimmel het namelijk weer kapot maken! Je kan ook even langs de drogist en vragen naar anti-schimmelcreme. Mocht het geen schimmel zijn dan kan de zelf echt geen kwaad. Je zal zien dat als het idd ringworm/schimmel is dat het binnen 2 dagen verminderd.
Ik hoop dat je wat doet met mijn advies! Dit duurt nu echt veel te lang. (verder al je kleren wassen in kookwas!)