Soa test op je 15e.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-10 21:09

Graag gedaan,
Ik heb geen reden om berichten en vragen te negeren dus doe ik dat ook niet (expres) :)

Afentoe zie ik gewoon berichten niet staan, ook als ik nu terug lees zie ik genoeg vragen staan die ik niet beandwoord heb maar als iemand me er op wijst beandwoord ik ze alsnog.

Jolliegirl

Re: Soa test op je 15e.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-10 21:16

Geeft niet, daarom vroeg ik het nogmaals.

jes_sira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 13:46

Je hebt al een tijdje niets van je laten horen..

Hoe gaat het nu met je?

Waar ik me een beetje over verbaas is dat je ouders geen verhaal gaan halen bij de buurjongen en zijn ouders.
Ik ben bang dat mijn ouders moordneigingen zouden hebben die ze waarschijnlijk wel hadden weten te onderdrukken, maar buren kom je dagelijks tegen. Hoe gaat dat nu?

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 13:50

jes_sira schreef:
Je hebt al een tijdje niets van je laten horen..

Hoe gaat het nu met je?

Waar ik me een beetje over verbaas is dat je ouders geen verhaal gaan halen bij de buurjongen en zijn ouders.
Ik ben bang dat mijn ouders moordneigingen zouden hebben die ze waarschijnlijk wel hadden weten te onderdrukken, maar buren kom je dagelijks tegen. Hoe gaat dat nu?

ik denk ook dat mijn ouders even een bezoekje aan mijn buurjongen en zijn ouders zouden brengen..en hoe dat afloopt..sja wil ik denk ik niet weten..

ik vraag me ook af hoe jou ouders hier tegenover staan TS?en hoe het nu met je gaat?

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-10 23:32

Het gaat niet goed... :n
Er is teveel gebeurd om hier neer te zetten, maar het resultaat van alles is een rechtzaak binnenkort...

Het lukt me echt even niet om meer te vertellen.. dat komt later...

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 23:35

jeetje meis. wat een heftig bericht.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 23:40

inderdaad.... sterkte !

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 23:42

Jeetje wat heftig Anoniem :(:)
Heel veel sterkte. Over een tijdje ligt deze hele periode achter je en zul je je veel beter voelen!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 23:43

Sterkte en succes :(:)

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-10 00:09

Dankjullie :+:

Heb vandaag een verslag (of hoe noem je dat?) gekregen van ongeveer 30 pagina's... en ik voel me vreselijk na het lezen van alles... echt niks klopt! ;(
Er staan alleen maar leugens in, en dat ik mijn afspraken niet nagekomen ben... maar ik heb netjes gemaild toen ik dat afgesproken had..
Mijn ouders en ik moeten beide een brief schrijfen over hoe wij vinden dat het zit... maar ik kan dat niet... niet alleen, en wat als ze ook mijn brief niet serieus nemen?

En over een paar dagen gaat mijn moeder aangifte doen tegen de huisarts hier, want zonder toestemming hebben ze informatie doorgegeven.. en we hadden pas al gebeld naar de politie om te vragen of ze dat mochten doen en dat mag dus niet, we hebben toen de huisarts gevraagd of hij informatie had doorgegeven en hij zei van niet.
En wat staat er in het verslag? Dat mijn huisarts vanalles heeft verteld!

Heb dus niet alleen de rechtzaak, maar ook die huisarts nog die zich niet aan de gemaakte afspraken heeft gehouden...
Vindt het moeilijk... ik weet ondertussen niet meer wie ik kan vertrouwen, keer op keer blijken de mensen die ik vertrouw toch niet zo betrouwbaar als ze zeggen...

;(

Snoekiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 00:19

Jeetje, die huisarts is wel grof de fout ingegaan zeg!
Ik kan me voorstellen dat je niet meer weet wie je wel en niet kan vertrouwen, als ze iedere keer weer tegen je liegen!
Heel veel sterkte :(:) Ik hoop voor je dat je verhaal bij de rechter duidelijk wordt en dat je in je gelijk wordt gesteld. Misschien kunnen je ouders of je zus je helpen? Iemand waarvan je weet dat je van ze opaan kunt?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 00:30

Je huisarts mag bij vermoeden van kindermishandeling gegevens doorspelen aan in elk geval het AMK.

Print de mailtjes waarin jij je afgespraken nagekomen bent als bewijs uit, dan sta je wat sterker :)

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 07:20

Dat is niet netjes van je huisarts. Denk je iemand te vertrouwen krijg je dit.

Zolang jij niet wilt getuigen is er geen zaak.
Mijn halfzusje en moeder wisten bij ons thuis ook meer en die wilde ook niet getuigen. Deze zijn ook niet op de zitting geweest ondanks dat ze meer wisten.

Mijn aangiftes heb ik niet gelezen,het moet hier nog ergens in huis dwalen.
Als ik ze vind (we zijn ondertussen verhuist) dan steek ik ze waarschijnlijk in brand.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 12:03

Heftig meid!

Ik hoop wel dat je ondertussen een fijne psycholoog hebt gevonden en zo niet, "moet" je dat echt snel gaan doen.Iemand waar jij je wel prettig bij voelt dus!
Het is belangrijk om te laten zien dat je hulp hebt gezocht én dat deze persoon indien kan steunen tegen de "hulporganisaties". Ook een rechter zal waarde hechten aan het woord van jouw psycholoog.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 19:25

getverderrie, een huisarts moet je kunnen vertrouwen!

heel veel sterkte! en volhouden meid!

Nietactief1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 20:56

Pffff heftig..
Heeel veel sterkte ermee :(:)

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 21:14

heb je al je mails nog die je heb geschreven?
Zo ja, print ze uit en doet ze als bijlage bij je verslag.

Snap best dat je vertrouwen in de mensen per direct keldert als je leest dat de huisarts je gevens ect door geeft. Maar er zijn genoeg goede mensen hoor, mensen die je echt kan vertrouwen. het zijn er misschien maar een paar, maar ze zijn er echt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-10 00:23

Jeetje meis.. het houdt ook niet op he.. Heel veel sterkte wederom, en ik hoop écht voor je dat het goed komt allemaal, en dat jij een leventje zonder al te veel zorgen tegemoed kan gaan, want die zorgen heb je nu wel genoeg gehad zou ik zo zeggen :(:)

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 22:35

Hoe gaat het nu met je TS? :(:)

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 13:12

Het gaat wel :)

Word nu al een week met rust gelaten.. en merk nu pas hoe moe ik ben van alles.
Rond 6 uur 's avonds val ik al in slaap op de bank, en om 11 uur verhuis ik naar mijn bed :Z

Even flink bijtanken en dan weer keihard verder :)

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 13:13

Schiet de hulp etc al wat op?
Dit topic loopt nu al bijna een half jaar, dus je zou denken dat er wat vooruitgang in moet zitten.

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 22:57

Fijn dat je nu in ieder geval een beetje tijd voor jezelf hebt. Is ook heel belangrijk!

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 20:34

Heee je hebt al lang niks meer van je laten horen! Hoe gaat het nu ? Al iets opgeschoten?

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 20:39

Cayenne schreef:
Schiet de hulp etc al wat op?
Dit topic loopt nu al bijna een half jaar, dus je zou denken dat er wat vooruitgang in moet zitten.

Vroeg ik me ook af :)

Anoniem1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 14:22

Hulp schiet nog niet echt op... gisteren wel een gesprek gehad met iemand van de Raad van kinderbescherming en het komt er op neer dat ik 99% zeker uit huis geknikkerd zal worden, en als ik niet uit huis geplaatst word komt er een voogd en hebben mijn ouders niks meer te vertellen over mij.
De raad van kinderberscherming doet iig erg zijn best om mij uit huis te krijgen... dat blijkt wel uit de leugens die opgeschreven worden..

Kort nadat ik dit topic geopend had had ik de hoop dat 2011 een geweldig jaar voor me zou worden... mijn 16e verjaardag zou belangrijk voor me zijn, een nieuwe leeftijd, een nieuw jaar.. ik dacht echt dat het goed zou worden.
Helaas word in Januarie bepaald door de rechter of ik uit huis geplaatst word, dus het is nog lang niet afgelopen..

Ik waardeer de hulp die ik van zoveel bokkers gekregen heb, maar ik heb tegelijkertijd zoveel spijt...
De anonieme melder die bij AMK gemeld heeft dat ik mishandeld zou worden, moet een bokker zijn, en het doet me veel pijn dat diegene die ''het beste met me voor heeft'' niet eerlijk aan mij meld dat hij of zij het gemeld heeft.

Waarom durft diegene niet eerlijk te zijn? Ik snap het niet...