Zo ik ben gisteren even opnieuw begonnen met Evy 5-10 km, les 1 overnieuw gelopen omdat ik al even niet geweest was en het toch wel erg warm was. Was wel wat later als normaal maar oke doen was het nog warm
Mano88
Geplaatst: 28-06-10 08:30
Hey Wil me ook graag (weer) melden. Heb me hier al eens eerder gemeld, maar uiteindelijk door gebrek aan motivatie alsnog niet begonnen.
Nu echter, heb ik gisteren mn eerste 'loopje' gemaakt, ik doe het via het 'Start to Run' programma van Vlaanderen Sportland, merk dat ik het toch wat makkelijker vind als iemand me verteld wanneer te lopen en wanneer te rennen.
Mijn doel is voornamelijk gewoon wat fitter worden. Heb mezelf het afgelopen jaar maar laten gaan, en dat merk ik nu toch wel in meerdere opzichten.
@loesje: Goed dat je (weer) bent begonnen! Dus ook lekker met Evy lopen @sakkia: kan nooit kwaad toch, ff een eerder lesje terugpakken. @tantjeuh: Klinkt idd erg zwaart, maar ook errug gaef!
Net ff rondje hardgelopen, met dat nieuwe programmatje met Renate Wennemars. Was 1e les, dus eigenlijk te makkelijk, maar heb stukjes hardgelopen die je moest wandelen en voor de 24 graden, vol in de zon, vond ik het een mooi ritje Zweet me kapot! Druipt gewoon van af!
Ik heb al een weekje niet gelopen .. het is te warm en mijn hardloopmaatje gaat liever niet om 9 uur savonds .. we hebben voor morgen afgesproken en dan toch echt doen .. doen les 27 nog een keer .. om met les 1 van de 10 km te beginnen lijkt me toch wel erg zwaar ineens ..
Hmmm, wij hebben vandaag, morgen en overmorgen een triangelloop. Jaja, en dat met dit weer...
Roane
Geplaatst: 28-06-10 12:05
Kom er ook net achter dat ik nog 30 minuten heb te gaan vandaag maar twijfel even, heb al een jaar geen echte last meer van m'n hielspoor en opeens na die run van zaterdag speelt hij weer op Heb ik niet zo'n zin in
amazone77
Geplaatst: 28-06-10 12:37
ik heb al 1 week niet meer gelopen. ook beetje te heet nu......misschien maar s' morgens heeeeel vroeg gaan
Ik vond het gisteren eind van de dag wel goed te doen (rond 20.00, en in het bos, dus wel lekker in de schaduw )
xkimmie
Geplaatst: 28-06-10 12:53
volgens mij ga ik dood als ik NU zou gaan lopen! veeeel te warm. misschien vanavond even en anders morgenochtend. heb gister ook een dubbele flikflak van een pony gemaakt dus heb ook een beetje hoofdpijn
Roane
Geplaatst: 28-06-10 12:54
Je moet NU ook niet lopen, gek
Ik liep gisteren van 21:40 tot 22:25, dat was nog best te doen
Gisteren op mijn loopband in de garage gestaan maar ik vond het wel afzien, maar goed nu 2 weken niks omdat mijn spataderen zijn gedaan vanochtend. Misschien wel zo lekker met het warme weer, alhoewel 2 lagen steunkousen ook niet echt super is haha.
Ik wil binnenkort ook graag beginnen met hardlopen. Nu al een jaar aan het wandelen, toch ook in een aardig tempo, over paar weken eerst de 4daagse van Apeldoorn lopen en dan wil ik eens starten met hardlopen. Wat voor programma adviseren jullie om te starten ? Ik zat te denken aan Evy Gruyaert, Start2Run ?
Roane
Geplaatst: 28-06-10 19:08
Ben ik ook mee begonnen en ik vond het een erg fijn programma
Maar van de gevorderden was ik als eerste binnen omdat ik de korte route nam! Ik vond het echt genoeg zo! Achter mij kwamen de beginners binnen en dat vond ik echt heel knap!
Ik loop gewoon mijn tijd en zie wel waar ik uitkom
Wilde eigenlijk vanmorgen gaan hardlopen, maar er kwam een hoefsmid aan stal en paardje moest erg nodig. Tja, toch maar naar stal toe... jammer dan... Nou, het was helemaal niet jammer hoor die hoefsmid mag van mij vaker komen... die leerling in iedergeval
Naja, dan vanavond maar...
Mano88
Geplaatst: 29-06-10 11:04
Ik vind het met Start to Run ook lastig om een rondje in te plannen, want het is dan wel een bepaald aantal minuten, maar dat zegt niets over het tempo en dus de afstand die je aflegt vorige keer wilde ik rondje bos doen hier, heb 3 kwart bos gedaan, de rest was gewoon terug wandelen, prima cooling down lijkt mij