@ Charlot: Haha nee idd geen auto... Maar goed heb gelukkig alles redelijk dicht bij huis, paarden is het verste fietsen! Werk is 10 minuten, winkel nog geen 2 minuten lopen, en de binnenstad nog geen 5 minuten fietsen. Mag niet klagen.
En ik ben tegenwoordig idd ook heel erg moe. Als ik dan niet veel te doen heb kan ik gerust indutten op de bank of in bed. En dat mag ik juist niet omdat ik dan 's nachts weer amper slaap en zo mijn ritme om ga gooien.
@ _pilipa_: Herkenbaar die "opruim woede" ik heb er af en toe ook last van, en dan moet en zal alles opgeruimd worden, en is het idd heerlijk als het ook allemaal weer aan kant is.
@ ikbenellie: Wel herkenbaar, dat zo gruwelijk kwaad worden als het mis gaat. Heb er zelf ook last van en moet me dan idd ook echt weer even terug trekken om tot rust te komen.
Vandaag wel een redelijk rustig dagje, wel heel moe van de afgelopen dagen, maar daar kan ik vandaag mooi van bijkomen.
Vanochtend bij een kraker geweest, ben een beetje scheef in mijn lichaam, dus nou is het allemaal weer redelijk recht gezet. Blijft een vreemd gevoel hoor dat kraken.
Straks eens bij de paarden gaan kijken, en misschien even rijden.