[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 21:31

urselin schreef:
Wat leuk dat je gaat trouwen Angela :D

Je hoort inderdaad van elke shop wel iets positiefs of negatiefs.
Maar er zit gelukkig nog een shop in de buurt, die volgens piercingforum wel betrouwbaar was (Bunker Breda) :j

wilde hem net opnoemen, bunker is uitstekend!

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:06

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:39

xLuus schreef:
Emmaa schreef:
Heb mijn navelpiercing nu drie weekjes en heb vorige week nieuwe bolletjes gekregen!
Lief he? Boven en onder blingbling bolletjes. <3
http://img412.imageshack.us/img412/7673/dsc01535fa.jpg

Hij is echt heeel gaaf Emma!
Hoeveel mm is die?

Heb echt geen flauw idee haha :+
Dankjewel

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:55

Gefeliciteerd angela_ !!
Nou ik heb ook net een soort impulsmomentje gehad en ik ga ook laten zetten hoor die vch, van dit salaris (vandaag gehad dus heb nog 4 weken om moed te verzamelen :7) Wil het zo graag maar ik ben echt een schijtert wat betreft met benen wijd voor een vreemde hhaha

Anoniem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 22:56

Gaaf suus! Ik wacht in ieder geval tot na mijn maandelijkse ongemak, dus ik heb nog even de tijd om te denken.

Sinds ik mijn navelpiercing terug heb voel ik me veel zelfverzekerder op de een of andere manier, en heb mijn stoerheid weer terug. Herkennen jullie dit?

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 23:39

Ik voel me wel mooier met mn navelpiercing ja :o althans mn buik dan.. zelfverzekerder ofzo. Heb ook een reden om mn buik strak te houden :P

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 23:45

Dat herken ik ook.. ik voel me ook een stuk zekerder met me navelpiercing!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-10 23:48

De piercings die ik uit heb moeten doen (al dan niet tijdelijk) miste ik wel... Maar het was niet zo dat ik er onzeker van werd oid. :+ Was wel blij als ik ze terug had (ik wilde ze nu eenmaal graag anders had ik ze in de eerste plek niet laten zetten) maar echt zelfzekerder werd ik eigenlijk niet van mijn piercings. :=

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 09:19

Soms kom ik zelfs in een situatie waardoor ik onzeker wordt door de piercings.
Als je mij ziet staan is er niets ''raars'' aan mij te zien.
Heb ik een leuke jongen leren kennen en gaan na een aantal dates de kleren uit dan is het voor mij maar even afwachten wat hij er van vind. O:)
Sommige mannen deinzen een beetje terug voor al dat ijzerwerk. :+ Maar ik vind het mooi dus take ik or leave it.

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 12:13

Ginootje schreef:
Dat herken ik ook.. ik voel me ook een stuk zekerder met me navelpiercing!

Haha ja! Hebben jullie ook al zo'n zin om 'm te showen deze zomer? :D

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 12:58

mag de hele maand juni nog niet zwemmen dus zal weinig te zien zijn. :z
maar in elke sieraden winkel waar ik nu kom ga ik meteen naar de navelpiercings
kan echt niet wachten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 13:09

Ik mag voorlopig ook nog niet zwemmen, dus hier issie ook erg weinig te zien. Vind ik ook niet erg, ik ben niet zo van de naveltruitje enzo. Ik heb hem ook echt voor mezelf gezet.

Ik ben nu wat informatie aan het inwinnen over mijn volgende piercings. Ik heb namelijk een verlanglijstje. :+

Ik wil dus graag een intiempiercing, en een tongpiercing. Die laatste heb ik al eens gehad, maar bij een onderzoek heb ik hem eruit moeten halen, en nooit meer terug gedaan. Helaas!

Ik weet wel dat ik dat lange staafje ontzettend irritant vond, maar dat mag toch pas na 6 weken verwisseld worden? Ik had een mailtje gestuurd naar een paar piercingstudio's met daarin wat vragen over die 2 piercings. En nu krijg ik van 2 te horen dat VCH eerst met een ringetje gezet moet worden.

Ik vind het erg lastig dat veel piercingstudio's verschillende 'regels' handhaven. Wat is nou wijsheid?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 13:19

Vch met ringetje? Hoe dat zo, zie daar het nut niet zo van in.. Bij de horizontale okee (vraag me af of daar überhaupt een staafje past), maar bij de vertikale?

Ik voel me ook echt niet zekerder erdoor, heb al een paar keer gehad dat een man ze niets vond :=.. en uiteindelijk er helemaal aan verslaafd raken hahaha!! Ik ben helaas nog nooit verassend ijzer tegengekomen.. Misschien komt dat nog :D

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 13:21

Haha een vriend van mij heeft een pieliepiercing :D

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 13:34

@ Angela: Een vch hoeft niet met een ringetje gezet te worden hoor. Ik heb dan wel een ringetje, maar heb dan ook een horizontale.

En wat betreft de wijsheid ;) , oriënteer je op een goede piercing studio. Er is vast wel iemand in jouw regio die je een goede shop kan aanraden :).

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:03

xLuus schreef:
mag de hele maand juni nog niet zwemmen dus zal weinig te zien zijn. :z
maar in elke sieraden winkel waar ik nu kom ga ik meteen naar de navelpiercings
kan echt niet wachten :')

Ja, ik heb m nu bijna een maand maar ik ga gewoon zwemmen als het lekker weer is hoor.
Na hoe lang mag het officieel?
Is toch onmogelijk om niet mee naar het strand te gaan enzo als het heet is. }:0
Als je daarna gewoon goed schoonspoelt en ontsmet moet dat toch geen ramp zijn? Of zeg ik nou iets stoms.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:05

Ik hou me liever aan de voorschriften van mijn piercer. Mijn piercing ziet er nu goed uit, en heb nergens last van. En dat wil ik graag zo houden eigenlijk!

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:07

Dames, ik heb 't idee dat t staafje van mijn navel piercing te lang is? := Kan dat? hij steekt er zeker een mm of 3 boven[of onder afhankelijk van wel bolletje je 't bekijkt :') ] uit ipv dat hij mooi aansluit zoals bv bij de foto van Emma.. Moet ik hem dan verwisselen voor een korter staafje?
Dit is nog de allereerste piercing.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:10

Hoe lang heb je hem?
Als dit nog de 1e is, is het waarschijnlijk omdat de zwelling er af is nu. :)

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:14

Angela_ schreef:
Ik hou me liever aan de voorschriften van mijn piercer. Mijn piercing ziet er nu goed uit, en heb nergens last van. En dat wil ik graag zo houden eigenlijk!

Ja oke dat snap ik. Maar ik kan echt niet op de kant blijven liggen haha.
Hoeveel weken raad je piercer aan niet te zwemmen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:15

minimaal 3 maanden. :)

xLuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:16

waarom zegt iedere shop wat anders :')

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:17

Ik doe liever ook wat mijn piercer zegt :) bij mij zei hij dat de GGD zegt dat je na 6 weken weer kan zwemmen, dus heb dat in mijn agenda gezet en ga echt pas (na die datum) zwemmen als ik er echt behoefte aan heb haha.

Enne over dat zekerder voelen, dat heb ik soms wel, maar soms word ik er ook onzeker door :o
Ik studeer fysiotherapie en sta nogal vaak in mijn ondergoed in de les, maar fysiostudenten zijn niet echt van de piercings enzo. In de groep waar ik nu in zit is er maar 1 meisje die ook een navelpiercing heeft, maar die is er bijna nooit, dus ik voel me dan altijd wat anders dan de rest :')

Ellee dat heb ik dus ook! Hoe lang heb jij je piercing nu?
Heb het idee dat ie bij mij nog wel meer dan 3 mm onder het onderste gaatje uit komt.. Het onderste bolletje zit helemaal tegen de onderkant van mijn navel aan :\ en ik moet deze piercing er nog 2 maanden in laten.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:19

6 weken niet zwemmen is in principe genoeg. Wel goed schoonmaken na het zwemmen de eerste maanden. :) (beetje easypiercingspray/fysiologisch zoutwater er over bv)

Dames kijken jullie eigenlijk naar de piercing terwijl jullie zitten of terwijl jullie recht staan?
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 01-06-10 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Emmaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:20

Oh 6 weken haal ik wel. Het wss toch nog geen zwemweer voorlopig.
Ik altijd als ik sta, dan zie je ook of die nog recht zit etc.
't gaat best goed met de mijne, nog steeds beetje opgeroogd pus enzo maar ik heb er geen last van en geen ontsteking ofzo.
Hoop dat het zo blijft!