Ongeveer hetzelfde idee als 'n zakje, maar dan veel prettiger en valt niet zo op. Geeft ook wel een beetje rust als je het alleen al bij hebt. Bij mij zit het standaard in m'n tas. Zo ook valdispert korreltjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Inney schreef:Ik zit op dit moment in een aanval
Steken in mijn borst, duizelig, trillerig. Bang dat ik dood ga.
Pfff. Waarschijnlijk veroorzaakt door stress n.a.v. een ruzie. Iemand die tijd heeft om eventueel te pb'en of iets?
Inney schreef:Lief dat jullie reageren.
Het ergste is voorbij maar het is nog steeds aanwezig. Dan denk ik dat het weg is, en dan, hop.. steekt het de kop weer op.
Ik heb wel een soortgelijk apparaat gekregen van de ambulance een keer. Maar, die, eh, ben ik kwijt![]()
Als ik met anderen ben, en kan praten word het altijd minder. Helaas had ik dus thuis ruzie. Dus dan word het lastig om even naar beneden te gaan. Sowieso snappen ze er hier niet echt wat van. Ik wek het wel zelf op, maar heus niet voor de lol
Als praten niet kan, helpt bij mij berichtjes sturen. Facebook, whatsapp, bokt.. Als het maar iets anders is dan concentreren op de aanval!
Helaas uiteindelijk toch niet naar mijn vriend toe gegaan omdat ik hem niet tot last wilde zijn. Nu beetje spijt van. Lig nu in bed mij niet lekker te voelen haha.