Bellatrix schreef:Dat is echt heel erg mooi.
nou de arm is nog lang niet af dus eerst die maar, en dat wordt denk ik het mooiste van mijn hele lichaam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebel_Jits schreef:Ik heb even wat vraagjes (sorry als het al ooit eens is gepost, ik kan moeilijk alles doorlezen).
- Hoeveel ben je gemiddel kwijt voor een tatoeage van 2 cm doorsnede, alleen zwart (de kleur)?
- Hoelang duurt het zetten van zoiets? 10 minuten? Een half uur? Een uur?
- Kan je eigenlijk een tatoeage laten zetten op je enkel, net naast dat stukje bot en dan naar achteren? Dus niet boven je enkel, zoals je vaak ziet, maar echt net naast dat stukje bot. Beweegt de huid daar niet teveel? Of kan het wel?
Alvast bedankt!
Rebel_Jits schreef:Ik heb even wat vraagjes (sorry als het al ooit eens is gepost, ik kan moeilijk alles doorlezen).
- Hoeveel ben je gemiddel kwijt voor een tatoeage van 2 cm doorsnede, alleen zwart (de kleur)?
- Hoelang duurt het zetten van zoiets? 10 minuten? Een half uur? Een uur?
- Kan je eigenlijk een tatoeage laten zetten op je enkel, net naast dat stukje bot en dan naar achteren? Dus niet boven je enkel, zoals je vaak ziet, maar echt net naast dat stukje bot. Beweegt de huid daar niet teveel? Of kan het wel?
Alvast bedankt!
Yavanna schreef:Caye, geweldig die letters, echt super, eens een keer wat anders, en ziet er erg mooi uit.
En die babyhandjes en voetjes, ben benieuwd naar een genezen foto.. ziet er gaaf uit.