Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
supersambo schreef:Buckje je bent niet echt (meer echt niet) gezond aan het afvallen. 1 wellicht 2 x in de week een stevige balansdag lijkt me nog te doen.
Dit gaat veels te ver. Als je werkelijk te zwaar bent en het niet op een normale manier lukt om af te vallen. Dan wordt het denk ik tijd dat je naar een dieetist gaat.
Suzanne F. schreef:supersambo schreef:Buckje je bent niet echt (meer echt niet) gezond aan het afvallen. 1 wellicht 2 x in de week een stevige balansdag lijkt me nog te doen.
Dit gaat veels te ver. Als je werkelijk te zwaar bent en het niet op een normale manier lukt om af te vallen. Dan wordt het denk ik tijd dat je naar een dieetist gaat.
Ik begrijp Buckje wel hoor. Ik doe het ook vaak op deze manier omdat ik anders echt niks afval.
Maar ik heb ook geen overgewicht, ik weet niet hoe dat met Buckje zit. Ik wil zelf graag 3 kilo kwijt maar heb een gezond BMI.
Bij mij helpt alleen crashen om af te vallen, iets anders werkt echt niet.
Bij echt overgewicht verval je echt in het jojo-en op deze manier. Dan moet je echt een gezond eetpatroon gaan aannemen en anders mbh een dietiste.
Relaxed schreef:Maar die 3 kilo zit er na het crashen toch ook weer zo aan?
supersambo schreef:Hallo hallo, was ik weer. Vriendlief heeft mijn pc geconfisceerd. Hij werkt 's avonds thuis deze week.
Duke beetje in een dipje ? Als het je helpt wil ik je wel een foto sturen van mijn cellulitus en striae. Voel je je vast beter.