[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Colandro

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 21:37

De gene met een labret ik heb een vraag ;) Hebben jullie ook gehad dat aan de binnenkant zegmaar dat ''plaatje'' dat daar stukje vel over zit?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 22:04

Het zit en het deed pijn :+
Tenminste maar heel even maar het is een gemeen prikje!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 22:09

Colandro schreef:
De gene met een labret ik heb een vraag ;) Hebben jullie ook gehad dat aan de binnenkant zegmaar dat ''plaatje'' dat daar stukje vel over zit?

Heb dat in het begin een beetje gehad maar is vanzelf weer weggegaan :)

@ suus_ : gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!Ik mag er hopelijk binnenkort aan geloven.Eerst maar uit het gips zijn :')

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 22:17

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 22:32

Gefeliciteerd suus! :)

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 23:19

Colandro schreef:

Ik heb een madonna (wel vergelijkbaar wat dat betreft denk ik) en ik had dat ook in het begin :j volgens mijn piercer is dat normaal.

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 16:07

Jongens.. mn tongpierc is nog steeds onstoken sinds kerst! Nu komt er ook een beetje pus.. achtig iets uit? Echt heel smerig.. was even gestopt met mondwater en nu is het gelijk weer erg... echt vervelend!
Ga hem er no-way uithalen hoor ;(

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 16:09

Toch langs je piercer/dokter gaan. Vooral met een tongpiercing zal ik niet te veel risico's nemen.

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 16:10

Kan er iets engs gebeuren dan? :P
Maar wat kan de piercer of dokter eraan doen ? Die zeggen wss haal hem er maar uit..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:16

Gets, lijkt me echt goor als een tongpiercing gaat ontsteken... Lekker al die prut meteen in je mond :? ... Bah!

oehh... nog 10 daagjes...

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:21

nouja, tong is best een belangrijke spier lijkt me zo.
Dus ja..

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:34

't Is een tijdje geleden toch voorgekomen dat een ontsteking door tongpiercing is doorgetrokken naar iemands hartspier wat vet verkeerd afliep?

Ontsteking in je mond zou ik niet te lang mee doorlopen, 't komt volgens mij ook relatief weinig voor (als in: wat heb je met dat ding gedaan om 'm ontstoken te krijgen? :P ).

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 19:47

Ik hoor trouwens van idereen altijd dat navel veel meer pijn doet
dan tong-piercing! maar is dit ook echt zo?? Wil 't gewoon even eerlijk weten! :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 20:51

Navel is om te zetten idd niet echt plezant.

Als de naald er in gaat, doet pijn. Als de naald er in zit en zo komen er niet meer aan is er niks aan de hand. Maar dan moet de naald+sieraad er ook weer uit, en dat voeld presies het zelfde. Niet echt een genot. Maar als hij eenmaal zit, dan is er niks aan de hand.

En ja, in het begin, de eerste week a 2 weken is het weg gevoelig ja. Je kan niet bukken, want dat voel je, en dat doet wel echt verrotte pijn... Paardrijden is ook niet echt een lekker gevoel, want de broek zit in de weg en door de beweging van het paard blijf je je navel in het begin heel erg voelen...

Maar ik heb hem nu iets meer als een jaar, en ik heb nergens meer last van... Ik kan er alles mee.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 20:56

Navel?
Ik voelde er echt niks geen pijn aan, ik 'voelde' wel dat er wat doorheen ging maar totaal niet pijnlijk, maar het idee van hee ik merk wel wat er wat gebeurt. Hij heeft bij mij ook amper pijn gedaan, alleen in het begin als ik er achter bleef hangen of net in een rothouding op de bank hing ofzo, dat ie scheef kwam te zitten. Nu merk ik het alleen als ik hem niet goed schoon heb gemaakt en hij een beetje 'vast' zit, en als ik een keer écht hard erlangs blijf hangen. :') aiii

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 21:04

jaa dat had ik in het begin ook. Mijn lieftallige (toen) vriendje wilde mij dan een knuffel geven, en tjah, ik het begin bleef hij iedere keer hangen... En dat is idd heeeeeeel pijnlijk...

Tong scheind echt bijna geen pijn te doen. Mijn nieuwe vriendje heeft een tong piercing, en die zecht dat hij het nieteens voelde dat de naald er doorheen was...

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 22:35

Yv_ schreef:
Gets, lijkt me echt goor als een tongpiercing gaat ontsteken... Lekker al die prut meteen in je mond :? ... Bah!

oehh... nog 10 daagjes...

Owh bah dat lijkt me echt vies idd :=

Ik heb gister gehoord dat mijn zus een huis heeft gekocht, kan ik in haar oude huisje *bij de paardjes* en dan wordt het tijd voor een tongpiercing :Y) Waarschijnlijk wel pas oktober :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-10 23:39

Ik vond de navelpiercing ook ontzettend pijnlijk :=

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 01:21

tong voel je idd bijna niet :Y)
Navel heb ik geen ervaring mee... heb sowieso een beetje een navel-fobie :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 02:19

Ik ben totaal geldloos maar wil wel 2 MD's laten zetten en 2 navelpiercings.. iets zegt me dat ik nog wat geduld moet hebben.
En de rest van mn plannen heb ik sowieso maar in de ijskast gezet, 5 tegelijk is misschien iets overdreven :P of is 4 dat ook haha

Edit: kent iemand trouwens in antwerpen wildcat (heet nu volgens mij iets met 23)?

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 10:53

Tis ook idd erg vies :P Ik ga maandag of vrijdag volgende week bij de dokter langs :) Misschien heeft ie wel een anti bacterieel goedje waar je je mond mee kan spoelen ofzo..
En hoe het gekomen is .. geeen idee..
Tijdens het kerstdiner begon mn tong ineens dik te worden en nu doet ie nog steeds pijn.. maar hou het aardig in bedwang met mondwater en wondspray. Maar wil nou wel dat t over gaat :P
Heb overigens 2 jaar geen last van het ding gehad.. en nu ineens wel.. Raar!

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 11:35

aardbeitje_ schreef:
Haha, ja toch. :D

Ik heb spider altijd al super mooi gevonden, maar ik weet dat m'n ouders piercings in het gezicht niets vinden, en aangezien het er 2 naast elkaar zijn, durfde ik het nooit te vragen. :Y)
Ik aan vriendlief voorgesteld, nou vond ie hartstikke gaaf en hij vond dat ik het gewoon moest vragen.
Nou, ik vragen, plaatje laten zien etc. Vinden ze het hartstikke mooi :))

Echt? ik heb het probleem ook altijd dat mijn ouders piercings in gezicht echt vreselijk vinden.
Ik ben wel 27, maar dan nog. Zij zijn er echt fel op tegen, dus heb alleen tong, want die zie je niet. Zou zelf best graag ook neus hebben, maar omdat zij er zo fel mee zijn, durf ik het eigenlijk niet...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 12:08

Majo, je bent 27, woond (neem ik aan) al op jezelf... Een neuspiercing is een harstikke schattig en subtiel piercingje.. En als je die er weer uit haald omdat het toch niet mooi is of te storend, dan kan dat gewoon.. Een litteken krijg je er niet echt van namenlijk... hooguit een heeeeeeeeeeeel klein puntje.

Mijn zus heeft vroeger een neuspiercing gehad. Het is dat ik het weet, maar je ziet het echt niet meer...

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 12:19

Ja ik woon op mezelf en heb zelfs een eigen huis. Ik zie mijn ouders 3x per week, omdat mijn paardje daar staat. Toen ik 2 jaar geleden mijn tongpiercing liet zetten, hebben ze een week niet meer tegen me gesproken en gezegd dat ik geen stap in de hut hoefde te zetten als ik nog meer piercings in mijn gezicht liet zetten. Hmmmm, ik ben daar toch wel gevoelig voor.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 12:23

hmm... tjah...

maar je bent 27... Het is jou leven en jou gezicht... Het zou een beetje jammer zijn als je ouders je daarom toegang wijgeren.
Misschien valt het ze nieteens op. en als het dat wel doet vinden ze het meestal juist helemaal leuk!

Ik mocht een navelpiercing, maar iedereen had zo zijn bedenkingen of het wel zou staan. Uiteindleijk had ik het gedaan, en mijn moeder vind het heel erg mooi. Van mijn vader weet ik het eigenlijk niet, en mijn zusjes waren aangenaam verrast toen ik de peircing liet zien...

Ik zech, DOEN!