Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
WowAmigo schreef:weet je dat de leidster bij ons op een gegeven moment de melk niet meer in een flessenwarmer mocht opwarmen maar juist in de magnetron? Kans op bacteriegroei in het warme water, hygienevoorschrift...
Mijn moeder stond er ook achter, maar die heeft niet zo lang gevoed zelf. Maar wist wel wat het was. ik oet zeggen dat ik mezelf in no time tot semi-deskundige had ingelezen, haha
MamboBeach schreef:Ik op HV melk, dat mocht ook gewoon omdat hij er gewoon goed uitziet laat maar zeggen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik met de vorige kids ook gewone melk gaf.
Cyntje schreef:En het eindeloze gevraag in de supermarkt of je nog steeds BV geeft vind ik wel irritant worden
Ik vraag toch ook niet of jij aan de benodigde 2 liter per dag komt
Cyntje schreef:MamboBeach schreef:Ik op HV melk, dat mocht ook gewoon omdat hij er gewoon goed uitziet laat maar zeggen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik met de vorige kids ook gewone melk gaf.
Ja, wist niet dat dat kon... vraag me dus af of dit bij Chiara een optie zou zijn. Ze drinkt namelijk enorm slecht uit der beker
Warmde je die melk dan nog op in een fles ofzo?
MamboBeach schreef:Onze jongste is 13 maanden en wil ook niet altijd doorslapen, hij gaat het nu een beetje leren!
Ik wil hem gewoon niet bij ons in bed of op de kamer hebben, het gebeurt wel eens, dan doet mijn man dat maar dan ben ik best wel boos...![]()
Duke schreef:Daar heb ik trouwens een vraag over. Britt mag nu ook over op HV melk. Moet die persé gekookt zijn als je gaat opwarmen? Want ik wil 's ochtends de pap dus in plaats van met Nutrilon, nu dus met gewone melk geven, maar vraag me af of ik de melk dan ook gewoon mag opwarmen, zonder dat deze gekookt heeft.
Ik was juist trots als iemand er naar vroeg! Als iemand zei: "Geef je nog steeds BV joh?" Dan zei ik trots: "Jazeker en daar ben ik blij om!" Als je het al met trots en zelfrespect kan zeggen, dan kan die ander dat ook alleen maar zo opvatten en dan kunnen ze niet anders dan: "Wat goed joh!" antwoorden. Ik hoefde me nooit te verdedigen.
Dus verander je eigen houding en dat scheelt al de helft.