op je heup of buik kan geen kwaad met zwangerschap, als je weer terug gaat naar oude figuur gaat je tattoo ook mee (zie mijn zwaluwen) ALLEEN als je straie krijgt scheurt je huid, en je tattoo natuurlijk ook
Ja,steeds meer. Zelfs mijn moeder vond m mooi. Opa zelfs prachtig gaat een wereld open voor die man
ook ik vind hem mooi, erg netjes gezet!
Charlie_206
Geplaatst: 07-01-10 14:28
Hoi, ik ben sinds februari bezig met een rugproject en eindelijk is ie dan af!! Ieder plaatje staat voor een persoon in mijn leven, en mijn grootste levensinvulling haha!
Hieronder een foto, ben bezig om de rest er ook op te krijgen, een van/voor serie.
(ondertussen is het middenpaard wat extra geschaduwd, foto volgt zsm!)
Ik had ooit een keer een plaatje gezien, maar dan met een engel in het midden en zo kwam ik op de layout Verder met de tattooArtist in dit geval verder gekeken hoe en waar alles moest komen. Hij heeft getekend hoe ik het wilde hebben zeg maar! Ben er echt zooo blij mee, vooral die schaduw, dat hadden we op het laatst bedacht, nietpaardenmensen zien het vaak pas later :p
Caresse07
Geplaatst: 07-01-10 15:01
Hij is echt prachtig, mooi vrouwelijk
alyel
Geplaatst: 07-01-10 15:04
Mooie creaties hier! Wil er zelf eentje achter mijn oor...een cursieve L met veel "krul"
Echter..de pijn houdt mij tegen... Ben met mijn piercing (surface piercing tussen borst) slecht gevaren, lichaam stootte piercing af waardoor ik nu een littekentje heb (die ik overigens dit jaar graag wil laten verwijderen). Ook twee keer flauwgevallen, en de tweede keer met precies een epileptische aanval (paars, schuim) hoewel ik geen epilepsie heb. Ons mama wilt dus zéker niet mee als ik nog zoiets wil doen..
Dus dat houdt mij dan weer wat tegen :p
manie
Geplaatst: 07-01-10 15:18
Ik vind h'm ook mooi, al moet ik wel even goed kijken zo naar de 'achtergrond', dat kan ik niet helemaal plaatsen geloof ik. (maar dat zal wel aan mij liggen )