Mensen met een Burnout / Overspannen IV

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Amaryllis

Re: Mensen met een Burnout / Overspannen IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-10 23:35

Gek is dat he Maaike, dat je (wanneer je je ritme verliest) jezelf helemaal voelt afglijden. Ik snap wel wat je bedoeld, het werken geeft wel structuur in je leven wat voor je gevoel al op zn gat ligt.. Wel knap dat je het al hebt aangegeven bij je collega's, is ook weer een stukje acceptatie van jezelf.

CIV, hoop dat je de spanning ondertussen kwijt bent. Het is ook niet niks, ineens weer verandering terwijl je je juist zo fijn voelt op het moment! Veel succes hoor, ben benieuwd!

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 17:11

Maaaike, hoe reageerde ze op je werk en hoe sta je er zelf tegenover om thuis te zitten? Denk dat het wel goed is dat je de tijd krijgt om te herstellen. Denk dat je niet moet wachten tot je niet meer kán werken. Zelf heb ik 6 maanden thuis gezeten voor ik weer aan het werk ging. Waarom wat je weekend een ramp? Misschien heb je dit al geposts maar mn geheugen is momenteel niet veel dus misschien ben ik vergeten :o

Petulan, hoe is het met jou? Zit je al in rustiger vaarwater? Die verandering vind ik erg vervelend.

Flugeltje, hoe was je dag? Beetje rust gehad nu je zus langs kwam?

Hier gaat het, vergeet best veel, zo heb ik een hele nacht aan mn pincode zitten denken :s was het even kwijt, kwam misschien ook door mn slaappil. Vandaag een nieuw boekje binnen gekregen; 'Dokter, ik heb toch niks ernstigs?' Ben zelf weer veel met mn lichaam bezig dus ik hoop hier iets aan te hebben. Op het werk gaat het wel, mn motivatie is weg en buiten het team weet niemand het wat weleens lastig is. Je bent er toch continu mee bezig. :(

Hoe is het met de andere dames? Knuffel voor iedereen :(:) die het nodig heeft.

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 17:50

CIV: Hopelijk heb je wat aan het boek :). Heb je rust om een boek te lezen?? Waarom ben je zoveel met je lijf bezig? Is daar reden toe?

Petulan; hoe gaat het ermee? Beetje rustiger? Kan je al toekomen aan je opdrachten?

Flugeltje: Hoe is jouw dag verlopen? Beetje steun van je zus gehad? Morgenmiddag ging je dochter volgens mij naar het dagverblijf? Dus dan heb je ook even weer wat rust :)

CIV: In de weekenden kan ik me moeilijk motiveren iets te doen. Lig alleen maar op bank/bed, en doe niets. Zak dan in twee dagen ver weg,
waar ik me moeilijk weer uit krijg. Door de weeks heb ik afleiding van het werk. Ik zou het nu een ramp vinden om niet meer te werken en thuis te zitten. Zeker omdat ik me op me werk echt wel heel veilig voel en met een collega veel diepe, fijne gesprekken voer. Zou het echt erg vinden als ik niet meer kan/mag. In een ander geval zou ik wel willen gaan, maar niet meer mijn werkzaamheden, daar zou ik me wel bij neer kunnen leggen, als het moet.. Ze reageren heel positief en behulpzaam. Wat dat betreft zit ik daar echt goed :)

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:03

Maaaike, maar misschien loopt het toch wel zoals je psych zegt en kun je straks niet meer werken. Zelf ben ik ook tot het laatste doorgegaan, ben eerder teruggekomen van vakantie maar daarna toch weer aan het werk gegaan 8)7 Wel erg fijn dat je een collega hebt waar je mee kan praten, die had ik daar toen niet. Probeer niet over je grenzen te gaan want dan kun je niets meer en is écht alles teveel. Weet dat het lastig is voor te stellen en ik moest het ook eerst ervaren maar ik hoop dat jij niet zo diep zult gaan.

Ik vind lezen heel fijn, op de bank, in bad en op bed, kan ik echt voor gaan zitten. Lees graag tijdschriften of wat informatie/hulpboeken. Lees jij graag? Door mn burnout heb ik een angststoornis ontwikkeld o.a. op lichamelijke klachten, deze hebben me ook de das om gedaan. Had zo'n pijn op mn borst dat ik écht dat dat ik dood ging en kreeg paniekaanvallen. Dat ben ik niet meer kwijtgeraakt, al is het nu niet meer zo heftig. Denk dat het komt omdat ik 2 mensen die me zeer dierbaar zijn onverwacht ben verloren.
Laatst bijgewerkt door koi op 02-02-10 18:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:11

Dat is ook wel heftig ja, kan ik me voorstellen dat je dan in combi met je klachten en je angst dat dan denkt ja.. Zeker als je het dichtbij meegemaakt hebt.
Ik heb ook vaak die pijn op de borst en men, wat is dat dan eng en pijnlijk ja. Kan me goed voorstellen. Helaas tob ik ook al jaren met lichamelijk klachten en gebruik veel medicatie en heb regelmatig ziekenhuisbezoeken, dat ik daar gelukkig niet zo snel bang meer voor ben.. Maar in combi met angst en die ervaringen, ja.. ik snap dat dat het heftig maakt. Gelukkig ben je jezelf er in ieder geval bewust van en is het nu al iets minder.
En blijkbaar raakt het ook je interesse, dat je er wel over wilt lezen :). Is beter dan dat je het negeert :)

Ik las graag, de laatste maanden niet de rust/concentratie voor. Blader nu af en toe in een tijdschrift, maar echt lezen lukt niet.
Komt wel weer, hoop ik.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:31

Hai ladies,

Spanning is ondertussen wat minder, maar rustig.. das een groot woord ;) Had vanmorgen een tentamen wat k op 1% niet gehaald heb, moest 55 hebben en had 54.. Baalmoment maar had ook niet goed genoeg geleerd. Eigen schuld dus. Verder ben k druk met mn portfolio voor school te maken. Heb nu de taak 'ouders' bijna af, daarna ga ik beginnen met 'begeleiden van lerende'.

CIV, lijkt me erg lastig zeg die angstklachten. Zou haptonomie niets voor je zijn? Daar kom je door middel van je gevoel terug bij jezelf. Je leert 'goed' te voelen en de signalen van je lichaam te kennen. Maar zowiezo zijn die zelfhulpboeken ook altijd goed voor de nodige zelfreflectie. Hoop dat je er iets aan hebt!

Maaike, misschien mag je wel met je collega's afspreken mocht je niet meer mogen werken? Of dat dan ook echt op de werkplek mag zijn weet k eigenlijk ook niet, lastig zeg wanneer de mensen waar je het beste terecht kan met je verhaal eigenlijk niet meer zou mogen zien.. Teminste, als je niet meer op t werk mag komen.. Denk aan je! :*

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 18:40

Idd, dat is zo Petulan. Degene waar ik het beste mee kan praten en me het beste doorheeft zit op mijn werkplek.
Ik hoop gewoon dat het niet zover komt en ik mag blijven werken.
Maar ergens vrees ik, dat als ik zo doorga er niets gaat veranderen..

En CIV haptonomie is een goede tip. Heb ik ook jaren gedaan. Ik heb weer leren voelen met m'n lichaam en erop durven vertrouwen.
Nu kan ik aleen nog neit voelen met m'n hoofd, maar met m'n lichaam kan ik het nog steeds wel..
Maar is wel weer een vorm van therapie en moet je ook maar weer op zitten te wachten..

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 19:00

Petulan, balen van je examen, kun je het niet nog even inzien en omhoog praten? En is er de optie tot herkansen? Volgens mij ben je nog steeds erg druk, pak je wel je rust momenten? Angstklachten zijn lastig, ben nooit een held geweest maar het is toen wel heel erg geworden, durfde zelfs geen auto meer te rijden, was eigenlijk overal bang van. Gelukkig is dat allemaal minder geworden.

Maaaike, vind dat je steeds verstandiger gaat praten, zo verandert er niets maar je kunt wel naar je werk blijven gaan, mocht je niet meer mogen werken dan kun je altijd nog langsgaan en ze kunnen jou ook opzoeken. Maar jij bent het belangrijkste en jij herstel. Wat bedoel je met voelen met je hoofd? Als je vaak in het ziekenhuis komt dan stelt dat je misschien wat gerust? Al is het minder dat je er vaak moet zijn en medicatie hebt, dan is je angst misschien gegronder dan die van mij. Hoop door erover te lezen er beter mee om te leren gaan.

Bedankt voor het meedenken dames, kan eens googlen of er hier in de buurt zoiets is. Gaat dat via de huisarts?

jantineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 19:28

Ik ben idd al een paar dagen niet geweest. Ik zal hier kort wat over zeggen want wil de discussie niet opnieuw adem in blazen. Ik heb diepgang en intresse. Als iemand hierop iets te kort vind schieten hoor ik dat graag via pb. Verder heb ik geen internet zelf en ben dus afhankelijk van internet bij mijn ouders. Daar kom ik niet elke dag....Daarbij ben ik totaal kapot al een paar dagen wegens een 2 hele vermoeiende weken.

Nu moet ik ff eten en kom straks weer lekker mee babbelen.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 19:38

Je kunt zonder verwijzing naar de hapto :)
Ik mag de toets nog een keer maken in april gelukkig. Dan even flink leren, had ik nu geen tijd voor omdat ik te druk ben met het schrijven van een bekwaamheidsportfolio voor de studie..

Jantine, het maakt echt niet uit dat je er niet elke dag bent hoor :) Ik ben er ook vaak een paar dagen niet.

flugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 19:58

Sorry meiden, maar ik reageer weer even uitgebreid op jullie als ik me wat beter voel, ik voel me niet best.

Mijn zus heeft afgebeld voor vandaag en zit er nu wat doorheen, al die drukte, ik zou zo graag lekker rust willen. Ik kan daardoor mijn dochter niet genoeg aandacht geven, waardoor ze vervelend word. Ook wil ze de afgelopen dagen niet slapen 's middags en dan duurt een dag zooo lang.
Het lukt me nog wel om het met 1 oxazepam te doen, maar heb wel behoorlijk last van mijn kaak. Ik hoop dat de therapie me weer goed doet morgen, ik weet alleen weer niet hoe laat ik moet en ben vandaag vergeten te bellen :o . Hopelijk neemt ze morgen ochtend op, want je kan alleen tussen half 1 en half 2 bellen.

jantineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 20:23

Thanks petu. Ik vind het toch wel een beetje lastig. Voel me best aangevallen...Goede oefening ;) Ik moet het ff laten bezinken. Want ik ben erg voor diepgang en intresse. Maar diepgang kan je niet afdwingen. Ik ben echter tegen alles op een weegschaal gooien. voel me hierdoor in een keurslijf gedwongen en dat weiger ik. Ik wil gewoon gezellig mee babbelen, intresse tonen. Maar niet via allerlei regels moeten reageren. Dan blijf ik liever weg....

Sorry als ik bot klink, maar dit moet ik gezegt hebben, anders blijft het maar borrelen. Ik hoop niemand tegen het koppie te stoten..

Hier dus alles moe. Te moe om verder te reageren. Morgen hoop ik weer wat gezelligs te kunnen melden ;) Fijne avond allemaal!

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 21:03

Jantine, alleen maar goed dat je je mening geeft, hoop niet dat je weg zult blijven. Volgens mij zie je dat hier weer soepel verloopt en hopelijk houden we het zo. Het is goed dat iedereen even kan zeggen wat hij vindt en dat we daar allemaal wat rekening mee houden zodat we hier ons allemaal prettig blijven voelen. Doe vanavond lekker rustig aan, pak je rust en we zien je hier weer wel verschijnen of het gezellige berichten zijn of niet, we zijn er voor je :(:) ;)

Petu, hoe moet ik een bekwaamheidsportfolio zien, geef je dan zelf aan of je bekwaam bent dmv verschillende punten :o? ?

Flugeltje :(:) kan me goed voorstellen dat het tegenviel vandaag, dat had je je toch anders voorgesteld. Als het even niet gaat en je voelt je er beter door dan zou ik die 2de oxazepam ook wel in durven nemen, waarom jezelf onnodig kwellen? Weet wel van mezelf dat ik daarna weer snel kan afbouwen. Hoop dat je haar morgenochtend te pakken zult krijgen, succes in ieder geval met je gesprek en pak je rust morgen even als je dochter naar de opvang is.

Vanavond is mn schoonzusje langsgeweest met de kleine, is altijd leuk en wat afleiding. Nu nog even computeren en zo wat lezen/tv kijken. Probeer wat minder achter mn scherm te zitten voor het slapen gaan. Slaap wel in maar het doorslapen wil niet echt lukken, helaas.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 21:15

ik stap even nieuw voor de 2de keer in , ik ga het proberen ik beloof niks..

Voor diegenen die het willen weten en mij dus nog niet kennen uit het topic...

Ik ben 3 jaar geleden thuis komen te zitten met een burn out, ca 8 maanden uit de running geweest.
last van paniek aanvallen, straatvrees, mensenvrees, nare dromen, gespannen gevoel rondom de klok...
Vind dit even moeilijk moet terug naar "toen " het meeste last had ik gewoon van wie ben ik waar ben ik en waarom ben ik?
Teveel voor alles en iedereen doen, heel de wereld moest mij aardig vinden ik wou iedereen te vriend houden, daar heb ik de laatste jaren aan gewerkt heb veel zogenaamde vrienden verloren en voelde me nog slechter.. stap voor stap ben ik omhoog gekropen.
Pschycholoog, haptonoom hebben mij begeleid in mijn herstel, tot op de dag van vandaag ben ik nog onder behandeling.
Maar ik ga nu een andere weg inslaan, heb het idee dat ik klaar ben voor wat nieuws , ze hebben mij de weg gewezen en ik ben er klaar voor. Ben hun dankbaar voor hun hulp en steun , en ben benieuwd wat er gaat komen!
Ben erg spiritueel en hou me er veel mee bezig.. jeetje wat is dit moeilijk!

Maar goed dat ben ik ,nee niet was ,want dat ben ik! Wat toen was ben ik en nu ook!

jantineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 22:58

Mmm na ff liggen heb ik weer wat energie..Of kwam het door de mergpijpjes met tonnen suiker ;):D

Pilipa Goed van je dat je je verhaal verteld. Ik vind het fijn, dan kan ik me beter een beeld van je vormen en gepaster commetaar geven. Hoe komt het dat je het moeilijk vind om terug te kijken? Ik snap dat het erg moeilijke tijd was, en dat het angst en wantrouwe oproept. Maar Ook heeft het je veel leersame lessen gegeven! Dingen die je anders niet kon leren....Kortom wat is het precies dat het moeilijk maakt. (als je het niet wilt vertellen snap ik dat! :))

CIV Je hebt gelijk. Ik hou er nu ook over op. Ben mijn ei kwijt. En doe weer soepel :P Ik herken het niet doorslapen, heb dat ook (kan ook niet inslapen) Dat heeft volgensmij erg te maken met hoeveelheid melatonine en cortisol. Als je niet snel kan inslapen komt dat door een tekort aan mela..ALs je niet kan doorslapen komt dat door een teveel aan cortisol. Er is naar mijn weten niet veel tegen te doen..Ten minste ik ben nog zoekende, als jij de oplossing weet hoor ik hem graag:)

Rest...Ik moet nog ff bijlezen, Ben niet zo snel...Volgende post meer commentaar :D

flugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 11:14

CIV wat balen dat je steeds niet door kan slapen, ik heb daar van de week een programma over gezien. Een goed werkend middel schijnt lavendel te zijn en er zijn bewezen oefeningen voor. Van top tot teen je spieren aanspannen en ontspannen. Eerst je voeten, dan je kuiten, dan je bovenbenen, dan je kont, dan je buik, dan je handen, je armen en dan je gezicht ( je mond wijd open en dan ontspannen). Je moet dit 15 min. doen voor je gaat slapen.

Pilipa Jee ben je al zolang onderweg, mensen onderschatten een burn out vaak. Ik vind het knap, maar fijn dat je je verhaal met ons weer wilt delen.

Ik baal weer enorm, mijn zus zou vandaag komen, maar die haakte vanmorgen weer af. Vervolgens bel ik mijn therapeut, had ik voor vanmorgen half 10 een afspraak staan, ik heb geen oppas en kon dus niet. Heel veel geluk dat ze erg schappelijk is en mag nu vanmiddag om 5 uur dan is het wel maar 1 uur ipv 75 min. maar liever iets dan niets. Vervolgens meld ze ook gelijk dat ze in maart een maand weg is en ik dus een maand geen therapie heb. Gelukkig maandag dan de intake bij het riagg, dan hebben we nog iets. Ik heb gisteren avond toch nog een halve oxazepam extra genomen.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 11:47

He flugeltje, das ook kl*te je dag beginnen zeg! Dat 'ie eigenlijk al mislukt is voor de dag uberhaupt begonnen is! En balen van je therapeut, een maand is best lang := Natuurlijk hebben die mensen ook recht op vakantie, maar ik vind dit wel weer een ander uiterste?

Ik ben even aant huisvrouwen en dan weer aan school. Vanavond afdelingsoverleg van t werk, ben heel benieuwd. Heb een hele lijst gemaakt voor de rondvraag, dus zal wel een latertje worden :+

jantineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 12:14

Mm kl*te flugeltje..Hier ook zo'n rot dag alvorens ie echt begonnen is..Pff af en toe zou ik helemaal niet willen opstaan. Heb je normaal 75 min therapie. Das best lang..? Wel echt klote dat hij/zij weg gaat. Ben je net begonnen..Is er een alternatief of denk je genoeg te hebben aan het riagg?

Petu dat klinkt druk ;) Lekker druk of te druk?

Hier is het afzien. het gaat wel, maar tis moeilijk. Ik ben moe en het lukt me maar niet om te ontspannen in de stress. Ik zit bij mun mama nu 2 dagen. Zou je denken, mm fijn ontspannen, niet dus. Door vele moeilijke problemen aan mijn mama's kop (ga ik niet over uitwijden want wil niet mama's sores op het web pleuren) neem ik haar stress over. Ik kan me gewoon niet afsluiten er voor..Kortom, vanmiddag weer lekker naar huis en zelf doen, want hier word ik nog gestressder van dan alleen thuis alles zelf doen..

flugeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 13:37

Petu.. dat is zeker een druk daagje.. trek je dat wel allemaal ??

Jantine die therapie is niet lang, ik kom steeds tijd tekort. Maar er is verder geen alternatief, dit wordt mijn 3e behandeling en ik zou het toch echt alleen met het riagg moeten doen ben ik bang voor.
Maar mijn laatste hypnotherapie had ik zoveel baat bij en ik ben bang dat ze dat bij het riagg niet gaat lukken.

Jantine, vol gas naar huis zo ik zo zeggen dan, als je er zoveel stress van hebt.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 18:54

CIV schreef:
Petu, hoe moet ik een bekwaamheidsportfolio zien, geef je dan zelf aan of je bekwaam bent dmv verschillende punten ?
Alles vanavond naar wens verlopen? Goed dat je je goed voorbereid hebt +:)+

Pilipa, leuk en lief dat je jezelf weer even opnieuw voorstelt, als het nodig is wil ik dat ook wel doen. :D Hoe is het nu met je meid?

Jantine, :(:) is het nog gelukt de spanning een beetje kwijt te raken? Goed dat je aan ook aan jezelf denkt en even naar huis bent gegaan. Heb helaas ook geen oplossing voor ons slaapprobleem, Flugeltje geeft me wel in tip, weet niet of jij daar iets aan hebt? Het in slapen is bij mij niet het probleem maar het doorslapen, inslapen was eerst ook een probleem maar ik kan zeggen dat dat wel beter gaat. Wordt alleen al na 2 uur wakker. Hebben ze ook zoiets als cortisoltabletten? Melatominitabletjes helpen mij niet met beter slapen, helaas.

Flugeltje, wat vervelend dat je zus weer afhaakte. Hoe is je therapie vanmiddag verlopen? Heb je geen therapie als zij weg is? Als die halve oxazepam je helpt dan is het alleen :(:) als je er klaar voor bent kun je altijd minderen, al snap ik dat je dat je nu liever al doet. Bedankt voor de tip, helaas is het inslapen niet meer echt het probleem maar het doorslapen.

koi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 19:09

Vergeet bijna mezelf ;) mijn dag ging wel, het is en blijft met een dubbel gevoel. Morgen nog een dagje werken en dan weekend, ben er weer aantoe. Afgelopen nacht ook weer niet best geslapen en dat merk je dan ook overdag, gelukkig mag mn motivatie nu wat minder zijn en daar maak ik dan soms ook weer wel gebruik van. Zo weer lekker in bad en verder doe ik niks meer voor vandaag.

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 19:42

goede avond,

Ja ik dacht ik probeer het gewoon..;)

Civ dat doorslapen komt het dan doordat je doormaalt, wat zijn je eerste gedachten als je dan wakker wordt? de situatie is voor jou nu ook niet echt ideaal, de onzekerheid waar je nu mee loopt mag je niet helemaal van je pad gooien, niet vergeten dat het jouw gedachten zijn die je gek maken, maar je kan die gedachten ook zelf veranderen , probeer het wat lichter voor je te maken. hoever is Moerdijk voor je?

Flugel ik las ergens een paar lieve woordne van je... :D
Indd balen dat je zus afbelde maar goed je neemt het gelijk goed op en regelt je zaakjes en dat is goed, dat zijn dingen die niet altijd makklelijk zijn ineens je plannen aanpassen is ook niet mijn sterkte. Dat je een maand geen therapie hebt moet je niet te zwaar opnemen, misschien kan je je dan even helemaal richten op dat wat je geleerd hebt, schrijf in die tijd de dingen op! Daarna kan je ze bespreken zo ben je het iig op papier kwijt!

Jantine , knap dat je besluit naar huis te gaan! Jouw spanning is al genoeg je kan niet altijd die van een ander ook nog meedragen. Hoop dat je spanning nu even wat minder is!

Petu je klinkt weer heerlijk druk, lekker bezig ben je, gaat voor de rest ook gewoon goed?

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:23

Pilipa: Wat lief dat je de moeite neemt om je verhaal nog een x te typen! Ben je bang dat het weer zo wordt? Dat je het moeilijk vindt om terug te kijken? Of is het gewoon het terugkijken zelf, wat moeilijk is.
Ben benieuwd welke nieuwe weg je in gaat slaan, of had ik dat al ergens moeten lezen?
In ieder geval fijn dat je de moeite neemt om je verhaal te vertellen :)

CIV; wat vervelend dat je moeite hebt met doorslapen. Ik herken het helaas maar al te goed. Inslapen is niet echt moeilijk, maar om een uur of 2 word ik voor een aantal uur wakker en dan is inslapen wel moeilijk. Heb jij dat ook? Ik lig 's nachts dan uren te malen en kan het niet naast me neerleggen. Heb jij ook het idee dat je dat doet?

Flugeltje; wat vervelend dat je zus weer afbelde! Snap dat je baalt. Je had er zo naar uitgekeken. En die therapeut.. is inderdaad ook niet niets. Hoe is het met je dochter? Red je het nog een beetje? Had je vanmiddag even wat rust toen ze naar het dagverblijf ging?

Jantine; balen dat het bezoek aan je moeder uitpakte. Knap dat je voor jezelf koos en naar huis ging. Voel je je nu je thuis bent wat minder gestresst?

Petulan; je hebt het maar druk met al je schooldingen en werk. Tref jou tegenwoordig ook meer hier dan in het andere topic ;) Ik zit daar op het moment ook bijna niet meer. Lukt het allemaal een beetje? Met je bekwaamheidsdossier? Heb jij niet het idee dat je bezig bent met je tijd vol maken, of heb je wel nuttige opdrachten? Ik kan me weinig zinnige opdrachten herinneren van toen. Succes met je vergadering :)

_Pilipa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:31

Even een reactie op jullie vraag, ik vind het moeilijk om te te kijken omdat het best zwaar was, het is niet zo dat ik het wegduw en in het vereleden wil houden helemaal niet, ik ben me er bewust van dat het toen bij me hoorde , maar om het dan weer uit te typen is weer even minder. Maaike je hebt er niet overheen gelezen ik heb het niet echt geschreven wat ik nu ga doen, ik ga volgende week beginnen met "een helende reïs " en ik denk dat daarna vanzelf duidelijk wordt waar ik heen moet!
Klinkt even wat zweverig , maar dat is eigenlijk gewoon waar ik me nu goed bij voel!

Maaike hoe was jou dag?

Maaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 20:37

Als jij je er goed bij voelt en vertrouwen er in hebt, is het toch super! Ben benieuwd hoe je het ervaart en hoe het zal zijn!!

Mijn dag.. tja, ik heb het idee dat ik er op het moment even niet meer uitkom. Zit nu in een dubio, heb eind volgende week pas een afspraak bij de psych, maar moest echt bellen als ik eerder behoefte had. Op dit moment loop ik gewoon meer dan vast. Maar ik weet niet of ik wel eerder wil..