Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

die het nodig heeft.
. Heb je rust om een boek te lezen?? Waarom ben je zoveel met je lijf bezig? Is daar reden toe?
Wel erg fijn dat je een collega hebt waar je mee kan praten, die had ik daar toen niet. Probeer niet over je grenzen te gaan want dan kun je niets meer en is écht alles teveel. Weet dat het lastig is voor te stellen en ik moest het ook eerst ervaren maar ik hoop dat jij niet zo diep zult gaan.
. Is beter dan dat je het negeert 
Had vanmorgen een tentamen wat k op 1% niet gehaald heb, moest 55 hebben en had 54.. Baalmoment maar had ook niet goed genoeg geleerd. Eigen schuld dus. Verder ben k druk met mn portfolio voor school te maken. Heb nu de taak 'ouders' bijna af, daarna ga ik beginnen met 'begeleiden van lerende'.

Ik ben er ook vaak een paar dagen niet.
. Hopelijk neemt ze morgen ochtend op, want je kan alleen tussen half 1 en half 2 bellen.
Ik moet het ff laten bezinken. Want ik ben erg voor diepgang en intresse. Maar diepgang kan je niet afdwingen. Ik ben echter tegen alles op een weegschaal gooien. voel me hierdoor in een keurslijf gedwongen en dat weiger ik. Ik wil gewoon gezellig mee babbelen, intresse tonen. Maar niet via allerlei regels moeten reageren. Dan blijf ik liever weg....
Fijne avond allemaal!
?
kan me goed voorstellen dat het tegenviel vandaag, dat had je je toch anders voorgesteld. Als het even niet gaat en je voelt je er beter door dan zou ik die 2de oxazepam ook wel in durven nemen, waarom jezelf onnodig kwellen? Weet wel van mezelf dat ik daarna weer snel kan afbouwen. Hoop dat je haar morgenochtend te pakken zult krijgen, succes in ieder geval met je gesprek en pak je rust morgen even als je dochter naar de opvang is.
:D
Ik herken het niet doorslapen, heb dat ook (kan ook niet inslapen) Dat heeft volgensmij erg te maken met hoeveelheid melatonine en cortisol. Als je niet snel kan inslapen komt dat door een tekort aan mela..ALs je niet kan doorslapen komt dat door een teveel aan cortisol. Er is naar mijn weten niet veel tegen te doen..Ten minste ik ben nog zoekende, als jij de oplossing weet hoor ik hem graag:)
Natuurlijk hebben die mensen ook recht op vakantie, maar ik vind dit wel weer een ander uiterste?
Lekker druk of te druk?CIV schreef:Alles vanavond naar wens verlopen? Goed dat je je goed voorbereid hebtPetu, hoe moet ik een bekwaamheidsportfolio zien, geef je dan zelf aan of je bekwaam bent dmv verschillende punten ?
Hoe is het nu met je meid?
is het nog gelukt de spanning een beetje kwijt te raken? Goed dat je aan ook aan jezelf denkt en even naar huis bent gegaan. Heb helaas ook geen oplossing voor ons slaapprobleem, Flugeltje geeft me wel in tip, weet niet of jij daar iets aan hebt? Het in slapen is bij mij niet het probleem maar het doorslapen, inslapen was eerst ook een probleem maar ik kan zeggen dat dat wel beter gaat. Wordt alleen al na 2 uur wakker. Hebben ze ook zoiets als cortisoltabletten? Melatominitabletjes helpen mij niet met beter slapen, helaas.
als je er klaar voor bent kun je altijd minderen, al snap ik dat je dat je nu liever al doet. Bedankt voor de tip, helaas is het inslapen niet meer echt het probleem maar het doorslapen.
mijn dag ging wel, het is en blijft met een dubbel gevoel. Morgen nog een dagje werken en dan weekend, ben er weer aantoe. Afgelopen nacht ook weer niet best geslapen en dat merk je dan ook overdag, gelukkig mag mn motivatie nu wat minder zijn en daar maak ik dan soms ook weer wel gebruik van. Zo weer lekker in bad en verder doe ik niks meer voor vandaag. 

Ik zit daar op het moment ook bijna niet meer. Lukt het allemaal een beetje? Met je bekwaamheidsdossier? Heb jij niet het idee dat je bezig bent met je tijd vol maken, of heb je wel nuttige opdrachten? Ik kan me weinig zinnige opdrachten herinneren van toen. Succes met je vergadering