CIV schreef:Petu, hoe moet ik een bekwaamheidsportfolio zien, geef je dan zelf aan of je bekwaam bent dmv verschillende punten ?
Alles vanavond naar wens verlopen? Goed dat je je goed voorbereid hebt
Pilipa, leuk en lief dat je jezelf weer even opnieuw voorstelt, als het nodig is wil ik dat ook wel doen.
Hoe is het nu met je meid?
Jantine,
is het nog gelukt de spanning een beetje kwijt te raken? Goed dat je aan ook aan jezelf denkt en even naar huis bent gegaan. Heb helaas ook geen oplossing voor ons slaapprobleem, Flugeltje geeft me wel in tip, weet niet of jij daar iets aan hebt? Het in slapen is bij mij niet het probleem maar het doorslapen, inslapen was eerst ook een probleem maar ik kan zeggen dat dat wel beter gaat. Wordt alleen al na 2 uur wakker. Hebben ze ook zoiets als cortisoltabletten? Melatominitabletjes helpen mij niet met beter slapen, helaas.
Flugeltje, wat vervelend dat je zus weer afhaakte. Hoe is je therapie vanmiddag verlopen? Heb je geen therapie als zij weg is? Als die halve oxazepam je helpt dan is het alleen
als je er klaar voor bent kun je altijd minderen, al snap ik dat je dat je nu liever al doet. Bedankt voor de tip, helaas is het inslapen niet meer echt het probleem maar het doorslapen.