In ieder geval, dat weeg ik op mijn eigen weegschaal

Bij die van mijn ouders weeg ik 65 en heb ik tussen de 25 en 27 % vet. te vaag dat er toch zo een verschil tussen zit? weet je nog niet of het goed is of niet
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik zit weer onder de magische grens van 70 kilo

Dus nu net wel mijn 18 kilo ster te pakken, maar man, man, ik ben het hele weekend bezig geweest om zo'n familiezak minichocoladebars naar binnen te werken. Ik kon zaterdag de verleiding niet weerstaan om die te kopen en toen moest hij op
Ik heb gisteravond de laatsten naar binnen gewerkt, dus deze week ga ik maar weer met frisse moed verder
!
!
Loesss schreef:DebbieY schreef:Loess, hoe lang ben jij eigenlijk?? Want ik heb een bmi van 21,26 maar jij weegt minder.. Ik ben 1.68m..
Slechts 1.64, dus dan is dat logisch! 21.26 is prachtig, niet te ver gaan he?
) en toen nog die andere met een aardbei.. En tot nu toe nog niks genomen omdat ik pas om 10 uur ontbeten heb..Loesss schreef:DebbieY schreef:Loess, hoe lang ben jij eigenlijk?? Want ik heb een bmi van 21,26 maar jij weegt minder.. Ik ben 1.68m..
Slechts 1.64, dus dan is dat logisch! 21.26 is prachtig, niet te ver gaan he?
) en toen nog die andere met een aardbei.. En tot nu toe nog niks genomen omdat ik pas om 10 uur ontbeten heb..
Die dag daarna gewoon weer oppakken! Ik blijf het ook moeilijk vinden. Ik heb de neiging er te bewust mee bezig te zijn, met als resultaat dat ik aan niks anders dan aan eten kan denken. 
ik wou dat het bij mij ook zo snel ging!
, dat is dan best veel
. Maar zodra mijn stage is afgelopen wil ik 3x in de week zwemmen en 3x in de week fitnessen! Hopelijk word ik dan dus strakker
.
)kizz_rianne schreef:ik heb vanochtend 2 boterhammen gegeten. verder niets... ben onwijs verdrietig, geen zin om hier helemaal uit te leggen maar krijg geen hap door mijn keel
maar goed bedankt in elk geval!