Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
goeroe schreef:Vaak als je de volgende pil neemt merk je wel dat je de vorige gemist hebt, maar dat had je dus niet gezien? Niet verkeerd opvatten hoor, het is een vraag, geen beschuldiging.Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken omdat het in de tweede week gebeurde en je gewoon ongesteld bent geworden. Ik raad je wel aan om de volgende keer zo snel mogelijk actie te ondernemen en meteen de bijsluiter te raadplegen in plaats van zo lang te wachten. Als het in de eerste week was gebeurd had je namelijk al zwanger kunnen zijn.
Unwritten schreef:Ik ga morgen mijn arts bellen, ben alweer het hele weekend ongesteld en niet zo gering ook. Heb het nu wel gehad, ik wil ook geen andere pil meer proberen. Ik wil die menstruatie onder controle, niet steeds voor verrassingen komen te staan. Want het kondigt zich ook niet aan door buikpijn oid..
Ik ga nu morgen informeren naar de prikpil, of een mirena.
_bloempje_ schreef:Ik wil hier ook graag mij vraag stellen, heb namelijk met mijn domme hoofd vandaag 2 pillen ingenomen ...
Er staat wel in de bijsluiter dan het gebruik van overdosis niet gevaarlijk is.
Ik wil nu graag weten, is mijn pil nu niet meer veilig?
En zoja staat daar dan weer 7 dagen voor en is die hierna weer veilig?
Alvast bedankt
sHaKiEjLaVeR schreef:Kun je ipv 3 weken en dan een stopweek houden ook 4 weken slikken en dan pas een stopweek houden? Komt wat beter uit wat betreft verjaardag/feestjes en volgende maand een weekendje weg.. Als ik hem doorslik zit ik dus volgende maand met hetzelfde probleem;)
Kytha schreef:Iemand ervaring met de 24+4 pil?
Zag een foldertje bij de dokter liggen, en lijkt me wel fijn. Minder hormonen. Geen enorme hormoonschommelingen en minder snel vergeten (en dat is dus een beetje mijn probleem, vergeet dat ding steeds)
Bovendien krijg ik steeds doorbraakbloedingen van de voormalige dianepil.. is mss toch te zwaar.
http://24plus4.nl/