Ik ga morgen trouwens wel ongezond eten denk ik, eet bij een vriendin thuis en zo.. Maarja, vandaag was ook een vet slechte dag. Van het weekend dan maar eventjes gewoon strikt fruit als tussendoortjes houden enzo.. (ja ik kan niet zonder tussendoortjes, ik ben veelste druk daarvoor. Ik ren/beweeg zo spastisch en druk dat ik áltijd honger heb tussendoor. )
ja ,maarja ik woon 2 minunten van school. en de bel was al gegaan dus echt heel snel. had niet een smn haar gedaan maar normaal ontbijt ik wel een beetje he
ja tussendoortjes zijn te lekker. _druiven _aarbeien _komkommer _cherrytomaatjes die zijn zooo lekker voor tussendoortjes
Ik woon ook 2 minuten van school af. Om kwart over 8 gaat de bel en ik sta regelmatig om 8 uur op. Maar áltijd pak ik eten.. dan maar onderweg eten
HorsesWoman
Geplaatst: 18-06-09 16:12
Je groeit toch nog? Want de dieetist ( of hoe je het ook schrijft ) zegt altijd dat je je gewicht moet behouden, en als je dan te zwaar bent, idd, niet meer snoepen en meer bewegen. Per voor b.v een snoepje eens een tomaatje, of een stuk komkommer, of een appel, dat scheelt al zo veel !
De jongen waar ik op val (al 2 jaar ) is +- 1.60 en ook maar 2 maanden ouder dan mij. <3
Maar, ik wil niet langer zijn. Maakte er vroeger vaak problemen over, maar 't past gewoon bij me haha. 't kleine irritante kindje, en mja daar kan ik me nu wel in vinden, zou me écht te lang vinden als ik nog ineens 1.65 zou worden..
Cup a soup heb ik nu hihi
Winxz_Bas
Geplaatst: 18-06-09 16:50
hahah Oww Ik wil ook cup a soup heb nu honger maar we gaan strax eten dus moe tik me even inhouden
Hmm, ik wil/ga niet meer letter op calorieën.. word daar echt geobsedeerd door en ga dan proberen zo weinig mogelijk binnen te krijgen, en dat wil ik niet.
Ik heb precies het zelfde. Ik maak voor mezelf schema's en daar moet ik me aan houden. Ik let alleen op calorieën als ik een tussendoortje eet (liga/sultana ofzo).