xDramaQueen schreef:paarden115 schreef:bij een tong piercing doet het pijn als je die laat steken?
joah! bloed spat eruit alstie verkeerd gaat, en dan ga je dood.![]()
tongpiercing is 1 van de minst pijnlijke piercings
ok merci
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:oe maak je de piercing het beste schoon?
Het beste kan je dat doen met een zeezoutoplossing.
Neem 250 ml. water en breng dit aan de kook. Doe het water in een schoon bakje of bekertje waar je de piercing
makkelijk in kan schoonmaken (weken). Voeg aan het water 2 theelepels zeezout toe en meng dit. Als het water is
afgekoeld tot een aangename temperatuur kan je de piercing gaan weken. Draai daarbij je sierraad ongeveer 5 minuten
voorzichtig heen en weer. Is je piercing dan nog niet genoeg geweekt herhaal dan deze handeling. Daarna goed
afspoelen onder de Douche/kraan en goed drogen!
pharagirlke schreef:Bij mijn weten is mijn lip nooit ontstoken geweest... Volgens piercer moet je ook al aardig gekke dingen doen om een labret te doen ontsteken(en dat vind ik met hem) hij kan wel wat rood en gevoelig zijn zoals elke piercing, maar een ontstoken labret heb ik nog nooit van gehoord. Labret is de makkelijkste die ik gehad heb. Gewoon goed spoelen en voor de rest hoef je daar eigenlijk niet veel mee te doen.
Bij mij zijn ze begonnen met titanium, na twee weken mocht ik bioplastje. Het voordeel van bioplast is dat je niet afhankelijk bent van standaard maten (vind ik). Ik heb nl dunne lippen en een standaard maatje is dus nog te groot voor me. Heb bioplastje zelf op maat geknipt en nu voel ik hem niet eens meer zitten.
jacqie70 schreef:Sorry dat ik het zeg hoor, maar ik vind het nogal stom van je dat je je navelpiercing al een paar keer heb verwisseld als je hem nog maar zo kort hebt. Dat is toch vragen om ontstekingen? Ik heb hem zelf ook sinds december en hij is vanaf de dag dat hij gezet werd rustig, maar ik peins er nog niet over om hem al te wisselen, terwijl ik al weken een prachtig gouden sierraad heb liggen.... Hij moet nl ook van binnen genezen en dat kun je niet zien! Je moet zeker niet voor 5 maanden wisselen!
nieky1993 schreef:Ik had de mijne na 6 weken al verwisseld. Ik Kreeg in het begin ook ontstekingen maar dit kwam omdat ik afentoe door stommiteiten bleef hangen aan mijn rijbroek heb na een maand de piercing eruitgehaald, al het pus en etter eruit geduwd ( doet vreselijk veel pijn) en daarna ontsmet, pîercing terug ingedaan en toen elke dag echt 10 keer per dag ontsmet. Nu heb ik dr geen last meer van.
jacqie70 schreef:nieky1993 schreef:Ik had de mijne na 6 weken al verwisseld. Ik Kreeg in het begin ook ontstekingen maar dit kwam omdat ik afentoe door stommiteiten bleef hangen aan mijn rijbroek heb na een maand de piercing eruitgehaald, al het pus en etter eruit geduwd ( doet vreselijk veel pijn) en daarna ontsmet, pîercing terug ingedaan en toen elke dag echt 10 keer per dag ontsmet. Nu heb ik dr geen last meer van.
10x per dag ontsmet![]()
![]()
![]()
Eeeeeh typisch geval van mazzel???!!!
pharagirlke schreef:En dan heb je mensen die er perfect voor zorgen waarbij hij uit groeit... En bij mensen die er zulke idiote dingen mee doen blijft ie dan zittenBah, ik kan er echt niet tegen als mensen ongeduldig gaan doen met piercings....
Jacqie eh, ik heb een foto van toen m pas stond maar je wil hem waarschijnlijk van nu?
pharagirlke schreef:Nee, helemaal okee is hij dan nog niet. Ik heb mijn staafje wel laten wisselen na check van een piercer door een korter, omdat ik steeds achter het zwellingsstaafje bleef hangen. Hij zei dat het wel kon om te wisselen en heb er nu gewoon een 10mm met twee bolletjes (dus geen zware hangertjes enz in een nog niet volledig genezen piercing) waar ik niet meer achter kan blijven hangen. Zwellen deed ie nl al sinds januari niet meer hoewel hij pas in december stond
Foto van met mijn MD's. Ik had geen make up op en ik kijk gaarEn ik ben best een ijdeltuit dus.....
rotfoto!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-IEFIVHO3.jpg
Of had je meer een close up van de piercing zelf nodig? (hoe het uit ziet achter het bolletje dus)