Nou kijk aan. Ik moet nog 5 kilo eraf maar het lukt echt niet. Komt misschien ook door het te veel fitnessen waardoor ik misschien spieren opbouw?
daniella74
Geplaatst: 02-03-09 11:57
Dat is heel goed mogelijk dat de weegschaal daardoor toch een hoger gewicht aangeeft dan je zou verwachten. Mooi toch, en een strakker lijf en minder vetjes.
Ik moet voor IB nieuwe kleren kopen anders heb ik niet eens iets fatsoenlijks om aan te trekken
Oke. Ik ben er denk ik alleen zaterdag/avond, met vrienden.
Tamadine
Geplaatst: 02-03-09 12:15
Hoi
Ik zou graag willen weten of er hier ook mensen zijn met een maagband(sorry voor mijn inbreuk in jullie topic), maar ik zou er zo graag wat meer info c.q. ervaringen van horen, aangezien ik er zelf over zit te denken. Heb er een topic voor gemaakt. Alvast bedankt voor het lezen. Mvg Mara
Ken wel mensen met een maagband... maar die kunnen echt maar kleine hapjes eten.. niet echt een pretje dus.. en als ze te veel gegeten hebben moeten ze overgeven..
daniella74
Geplaatst: 02-03-09 12:17
Feest is altijd wel leuk
Ik heb model gestaan voor een collega en ben mij compleet kapot geschrokken van het resultaat, zit nu al de hele morgen aan het water. Heb gewoon vetkwabben in mijn gezicht
Maagband is echt geen pretje, ken ook iemand die in dat traject zit. Idd kleine beetjes eten, vaak neiging tot overgeve, boeren en nu echt diepongelukkig.
Mwah, vond het vorig jaar nogal tegenvallen.. het jaar daarvoor was wel mooi.
Vetkwabben in je gezicht? Ach zal wel meevallen! Hoeveel kilo wil je kwijt?
daniella74
Geplaatst: 02-03-09 12:25
Ben vorig jaar niet geweest.
Nee, is echt erg. Lijk op de T-rex uit Jurassic Park 1 met van die kwabkaken en een onderkin. Ik zou de fotos op Facebook zetten maar mooi niet. In totaal wil ik er nog minimaal 15 kilo af hebben en het liefst nog 20 dat ik weer 55 kilo weeg.
maagband hoor ik alleen maar negatieve verhalen over. mensen vallen in eerste instantie heel veel af. maar later zit dat er weer aan. plus alle narigheid die erbij komt. en de operatie compicaties.
stond weer op de weegschaal (de slechte) niets afgevallen. toch wordt mijn buik strakker. alleen de benen niet. ik heb ook een te kleine broek. ik kan hem net aan, maar niet dicht, en hij zit eel strak om mijn benen. zo kan ik mooi meten of ze slanker zijn geworden
MamaMiesje
Geplaatst: 02-03-09 12:52
Het is idd een héle zware operatie en enkel en alleen bedoeld als allerlaatste redmiddel. Dat moet echt niet gezien worden als lekker makkelijk afvallen
daniella74
Geplaatst: 02-03-09 12:55
Vooral het boeren en de misselijkheid is voor veel mensen met een maagband een belemmering in hun sociale leven en dan krijgen ze nog eens de klap van eenzaamheid/ sociale isolatie.
Vraagje aan de mensen die merken dat ze afvallen.... Hebben jullie ook last van puistjes??? Ik nl wel en op de slank scheur kalender las ik dat dit een teken is dat je lichaam aan het ontgiften is.....
lijntje87
Geplaatst: 02-03-09 21:36
ik wordt er gek van! dacht dat het door de pil kwam. mijn hele huid lijkt wel een beetje van slag (overal bultjes of schraal)
stond ook in je kalender hoe lang dat duurd of wat je er tegen kan doen?
daniella74
Geplaatst: 02-03-09 21:38
Ik zit altijd al onder, hoef maar naar iets te kijken en er zitten er weer 5 bij . Denk doordat je nu waarschijnlijk meer water drinkt ofzo.
Met mijn haar valt niet meer te onderhandelen, hebben meer mensen daar last van?