@Cinnepin; Paardrijden wel goed gegaan?
@Marleen; Is dat een boek?
Ik heb vandaag bijna de hele dag in bed gelegen met de laptop. Armen en benen moeten eerst maar weer eens wat aansterken...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lekker
We hebben een verrassingsfeestje georganiseerd, dus ik moet hem hele middag weg zien te houden door iets leuks te gaan doen. Want dan kan zijn moeder de kamer versieren en alle visite laten komen om 5 uur.

We gaan namelijk de stad in voor kadootjes voor hem en mijn moeder.

Citaat:Vitamine D gebrek werd abusievelijk aangezien voor fibromyalgie, chronisch
vermoeidheidssyndroom of perifere neuropathie
Citaat:Een in april 2000 gepubliceerde klinische observatie in de Archieves of Internal
Medicine trok mijn aandacht. Dr. Anu Prabhala en zijn collega's rapporteerden
over de behandeling van vijf patiënten die in de rolstoel door het leven moesten
en leden aan enorme zwakheid en vermoeidheid. Bloedtesten wezen uit dat
allen aan een zwaar vitamine D gebrek leden. De patiënten kregen 50.000 I.U
vitamine D per week en werden binnen 6 weken weer mobiel.
Kon echt niet meer op m'n benen staan. Toen was de bedoeling dat het tot 7 uur zou duren, want die jongens moesten trainen. Maar die hadden alles afgebeld, dus zodoende zitten ze daar nu nog. Ik had het helemaal gehad, was tussendoor ook even 10 minuutjes gaan liggen, dus ben nu thuis en ga zo lekker naar bed. Was zeker wel geslaagd! Dat gezicht van hem was goud waard
Hij had ook echt helemaal geen vermoeden! Pas toen ie echt na ging denken vielen de puzzelstukjes op hun plaats 
Wat gek Paula! Gelukkig dat je een afspraak bij de internist hebt.. ik zou het hier hoe dan ook even met hem over hebben want het feit dat ze alle drie aan het zakken zijn geeft toch wel iets aan lijkt me! 
Marilla schreef:Mijn vriend is vandaag jarig!We hebben een verrassingsfeestje georganiseerd, dus ik moet hem hele middag weg zien te houden door iets leuks te gaan doen. Want dan kan zijn moeder de kamer versieren en alle visite laten komen om 5 uur.
Aangezien ik vandaag een beetje een dipje heb met moeheid hoop ik dat het vol ga houden
Marilla schreef:Ik ben thuis! Ben helemaal doodmoe. M'n schoonmoeder dacht dat ze tijd te kort kwam, dus toen ik daar om half 2 kwam moesten we al naar de stad. Met pijn en moeite tot kwart over 5 in de stad gelopen. Bijna ruzie gehad, omdat hij vond dat ik te traag deed op het eind en dacht dat we te laat kwamen voor het etenKon echt niet meer op m'n benen staan. Toen was de bedoeling dat het tot 7 uur zou duren, want die jongens moesten trainen. Maar die hadden alles afgebeld, dus zodoende zitten ze daar nu nog. Ik had het helemaal gehad, was tussendoor ook even 10 minuutjes gaan liggen, dus ben nu thuis en ga zo lekker naar bed. Was zeker wel geslaagd! Dat gezicht van hem was goud waard
Hij had ook echt helemaal geen vermoeden! Pas toen ie echt na ging denken vielen de puzzelstukjes op hun plaats