Grotere borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cissi_D

Re: Grotere borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:03

En, zijn ze fijn Roxiie?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:56

Zeker weten!! M'n moeder heeft ook 2 besteld. Die komen zsm :)

Fairytail

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:16

wat een leuke bikini die laatste!
Ik ga binnenkort ook mijn paps maar weer is lief aan kijken om wat te bestellen :)

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 23:06

nou mijn bestelling bij bravissimo is mislukt
wat blijkt? de creditcard van mijn schoonouders bevat een foutief nummer en ze krijgen een nieuwe en dan moet ik de bestelling opnieuw plaatsen

illi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:18

help ik moet een nieuwe bikini, waar hebben jullie die gekocht

x_Irisje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 19:21

Ik heb een mooie bikini gekocht bij Topshelf :)
Ik heb zelf 85D dus het was best lastig! Maar vind dat ze daar erg leuke bikini's hebben :)

Miraza

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 21:26

Bij de bijenkorf hebben ze nu stippen korting! OA Marlies Dekkers! Dus ik heb pas een nieuwe bikini gekocht van Marlies 70E!
Succes allemaal!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 14:16

dames, mag ik binnen komen vallen met een vraag?

ik heb nooit last gehad van mn borsten maar sinds een week ofzo (ik denk dat het te maken heeft met mn hormoonhuishouding ofzo) doen ze verschikkelijk veel pijn bij iedere beweging die ik maak! Mn BH's zijn spontaan te klein (?) en bieden te weinig steun.. Nu krijg ik bij een sportBH het gevoel dat ik niet meer mag ademhalen, maar moet er denk toch aan geloven.. Hebben jullie tips wat ik hiermee aan moet?

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:09

Hm ik ken 't wel. Een sportbh zit dan toch wel lekker vind ik (mijn favoriet is de nieuwe sportbh van Marie-jo). Ben je van pil veranderd ofzo?

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 17:50

zwanger?? :o
Romyv schreef:
dames, mag ik binnen komen vallen met een vraag?

ik heb nooit last gehad van mn borsten maar sinds een week ofzo (ik denk dat het te maken heeft met mn hormoonhuishouding ofzo) doen ze verschikkelijk veel pijn bij iedere beweging die ik maak! Mn BH's zijn spontaan te klein (?) en bieden te weinig steun.. Nu krijg ik bij een sportBH het gevoel dat ik niet meer mag ademhalen, maar moet er denk toch aan geloven.. Hebben jullie tips wat ik hiermee aan moet?

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 22:50

tamaramt schreef:
zwanger?? :o

NEEEE gelukkig niet!! Maar daar was ik idd wel bang voor omdat ik mn spiraaltje ook 'kwijt' was.. Ik ben niet van AC veranderd, wel is mn spiraaltje iets veranderd van plek kennelijk, geen idee hoe dat kan waardoor het aantal hormoonafgave voor een keertje anders zijn..

Hoeveel betaal je voor een goede sportBH? (heel raar maar wil er echt niet aan! hahaha moet me er psychisch nog even op voorbereiden :+)

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:37

De mijne 75 euro. Er zijn ook wel goedkopere, maar die die ik heb vervormt je borsten niet zo.
Maar je hebt er geen in de kast liggen voor 't paardrijden?

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:56

nee! ik rij altijd met een gewone BH, heb er ook nog nooit last van gehad terwijl ik gewoon doorzit, spring, zonder zadel rijd ed. (ik weet niet over welke maten jullie het hier atlijd hebben, maar ik heb 70D/75C)

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 11:00

ik heb nu 70E met shockabsorber, heel fijn! :D
ik had met 75B ook altijd al last en kon alleen met een hele strakke sportbh rijden. Mijn borsten zijn niet zo groot maar wel erg zwaar voor hun grootte.

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 11:07

uhm, 70E vind ik wel groot hoor := hahaha Volgens mij doet de grootte er niet om, de een heeft met cubF nergens last van terwijl een A cub ook pijnlijk kan zijn..

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 14:14

kaatje89 schreef:
Ik heb geen bvk gehad. Maar ben in januari aan mn borst geopereerd omdat k een knobbel in m'n borst had..
Van dat litteken zie je nu al eigenlijk niks meer. Al een hele poos niet meer. Het is heel netjes geheeld. En tegenwoordig doen ze dat ook wel heel netjes, die chirurgen..
Nu weet ik natuurlijk niet hoe diep ze daarmee gaan, en is het natuurlijk heel anders. Maar uiteindelijk trekt het meeste wel weg.

Ik heb hier vorig jaar ook een operatie aan gehad, bij mij is het litteken nog steeds zichtbaar en bobbelig. Het ziet er niet uit. En aangezien het op de binnenkant van m'n borst is, valt het ook best op in bikini ofzo. Fijn dat het bij jou wel netjes gedaan is. Jammer genoeg bij mij niet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 20:05

Ik heb deze (http://www.hunkemoller.nl/Shop/ProductV ... 8754253e26) sportbh.
Hiervoor heb ik van de duurste tot goedkoopste bh's gehad, maar ik bleef last houden. Nu met deze, kan ik alles toen. En ze blijven op dr plek :+
Ook perfecte zweetopname, wel lekker met dit weer.

Vorige week weer poging gedaan tot in de uitverkoop bh's te kopen. Maar of mn maat zit er niet bij, of ze passen er maar voor de helft in :') of het zit gewoon niet lekker.
Dus ik kom altijd bij de duurdere merken uit, die ze bijna niet in de uitverkoop doen. Dus ik ga weer geduldig wachten tot Marlies Dekkers verder in de uitverkoop komt ( nu is het -30%)

Ik ben afgelopen periode ruim 10 kilo afgevallen (trots :))) Maar ik ben toch wel heel blij, dat ik niets van mn borsten kwijt ben. Alleen omvang minder. Van 75E/80DD naar 70E/70F Dus ze zijn tijdens het afvallen gegroeid _O- En ik dacht ondertussen wel een keer uitgegroeid te zijn

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 21:32

niet gegroeid hoor, vergelijk eens de cupgroote van een 75E met die van een 70E, dat is exact even groot ;)

die sportbh van de hunkemoller is een grote ramp :o

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 21:53

Ik heb ook best grote borsten (70E), alhoewel ze wel mooi in verhouding zijn met de rest van mijn lichaam.
Gelukkig krijg ik daarom ook nooit negatief commentaar of van die vreemde blikken.

Mooie lingeriesetjes kopen is voor mij vaak ook een probleem.
Leuke setjes van bijvoorbeeld de H&M, Esprit, etc. hoef ik al niet te kijken. :n
Best frustrerend soms..

En daarbij komt het feit dat aan de grote maten vaak een duur prijskaartje hangt.

Ik heb laatst bij de Livera twee hele mooie BH's en een slipje gekocht, in het rood.
Een BH en het slipje is van L'Aventure en de andere is van Chantelle.

Het kostte me wat, maar dan héb je ook wat. :j

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 03:37

Nou heb ik niet extreem grote borsten, namelijk 85C. En toch vind ik BH's kopen altijd een ramp. Ben niet de allermagerste, dus als de cup goed zit ben ik een rollade op mijn rug, als ik dus een maatje groter neem zakt de bh bij wijze van weer af. En ik ben nou eenmaal zo'n krent die geen honderd euro voor een bh wil betalen.

Dus een paar weken terug in een gekke bui: de zeeman. Kocht voor 5 euro een bh op de gok. Je kunt tenslotte niet passen daar. En geloof me maar: dit is de fijnste bh die ik ooit gekocht heb. Hij zit geweldig. Ben inmiddels al 3 bh's verder van de zeeman, en ze zijn allemaal geweldig. Het viel mij op dat ze ook tot de E-cup aan toe hebben hangen daar. Ik zou zeggen: probeer het eens!

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 07:38

geloof nooit dat die even stevig zijn als een marie jo of marlies dekkers :o

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 09:50

Over stevigheid; hoe wassen jullie voorgevormde bh's?
Meestal mogen ze niet in de wasmachine, maar ik moet zeggen dat ik dat wel doe...

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:23

Ik heb alleen maar voorgevormde bh's en hier gaan ze gewoon de wasmachine in. Ze verliezen wel iets van hun stevigheid maar zijn toch stevig genoeg om er minstens 2 jaar mee toe te komen.

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:40

femke27 schreef:
Nou heb ik niet extreem grote borsten, namelijk 85C. En toch vind ik BH's kopen altijd een ramp. Ben niet de allermagerste, dus als de cup goed zit ben ik een rollade op mijn rug, als ik dus een maatje groter neem zakt de bh bij wijze van weer af. En ik ben nou eenmaal zo'n krent die geen honderd euro voor een bh wil betalen.

Dus een paar weken terug in een gekke bui: de zeeman. Kocht voor 5 euro een bh op de gok. Je kunt tenslotte niet passen daar. En geloof me maar: dit is de fijnste bh die ik ooit gekocht heb. Hij zit geweldig. Ben inmiddels al 3 bh's verder van de zeeman, en ze zijn allemaal geweldig. Het viel mij op dat ze ook tot de E-cup aan toe hebben hangen daar. Ik zou zeggen: probeer het eens!

Allereerst: no offense tegen Zeeman. :)

Ik ga voor kwaliteit, en mijn borsten verdienen het beste.
Ik geef persoonlijk liever wat meer geld uit aan een bekend, kwalitatief goed merk, dan aan een BH van bijvoorbeeld de Zeeman of de Wibra.
Ik ben zuinig op mijn borsten, en ik hou dan ook van een correcte pasvorm en stevigheid. :)
En aan zulke BH's hangen inderdaad vaak ook dure prijskaartjes, maar ik vind dat je dan ook écht wat hebt.

Mijn BH's zijn in elk geval elk centje waard geweest, en ik heb er geen moment spijt van gehad. :j

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:43

_JL_ schreef:
geloof nooit dat die even stevig zijn als een marie jo of marlies dekkers :o

Kun je je in vergissen. Ik heb misschien geen E-cup, maar ik rijd ook paard, ook weleens zonder zadel. En zoals gezegd de fijnste BH die ik ooit heb gekocht.

Maar hé, het was slechts een tip, wie honderden euro's per jaar aan bh's wil uitgeven houd ik niet tegen hoor! :D