Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romyv schreef:dames, mag ik binnen komen vallen met een vraag?
ik heb nooit last gehad van mn borsten maar sinds een week ofzo (ik denk dat het te maken heeft met mn hormoonhuishouding ofzo) doen ze verschikkelijk veel pijn bij iedere beweging die ik maak! Mn BH's zijn spontaan te klein (?) en bieden te weinig steun.. Nu krijg ik bij een sportBH het gevoel dat ik niet meer mag ademhalen, maar moet er denk toch aan geloven.. Hebben jullie tips wat ik hiermee aan moet?
tamaramt schreef:zwanger??
kaatje89 schreef:Ik heb geen bvk gehad. Maar ben in januari aan mn borst geopereerd omdat k een knobbel in m'n borst had..
Van dat litteken zie je nu al eigenlijk niks meer. Al een hele poos niet meer. Het is heel netjes geheeld. En tegenwoordig doen ze dat ook wel heel netjes, die chirurgen..
Nu weet ik natuurlijk niet hoe diep ze daarmee gaan, en is het natuurlijk heel anders. Maar uiteindelijk trekt het meeste wel weg.
femke27 schreef:Nou heb ik niet extreem grote borsten, namelijk 85C. En toch vind ik BH's kopen altijd een ramp. Ben niet de allermagerste, dus als de cup goed zit ben ik een rollade op mijn rug, als ik dus een maatje groter neem zakt de bh bij wijze van weer af. En ik ben nou eenmaal zo'n krent die geen honderd euro voor een bh wil betalen.
Dus een paar weken terug in een gekke bui: de zeeman. Kocht voor 5 euro een bh op de gok. Je kunt tenslotte niet passen daar. En geloof me maar: dit is de fijnste bh die ik ooit gekocht heb. Hij zit geweldig. Ben inmiddels al 3 bh's verder van de zeeman, en ze zijn allemaal geweldig. Het viel mij op dat ze ook tot de E-cup aan toe hebben hangen daar. Ik zou zeggen: probeer het eens!
_JL_ schreef:geloof nooit dat die even stevig zijn als een marie jo of marlies dekkers