Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frozenstar schreef:Hier nog een koukleum, ligt nu al met broek/sokken/trui en soms nog badjas aan onder een winter deken
Hoe kan je aan iemand uitleggen wat fibromyalgie is? Zodat ze het meer begrijpen?
Buiten boekjes en dingen op internet dan..
Frozenstar schreef:Nee ik heb mijn vraag verkeerd gesteld,
hoe leg ik uit wat het met iemand doet? Ik weet wat het is, maar hoe leg ik uit, op een simpele manier, hoe een dag er uit ziet?
SandravdB schreef:Paard rijden doe ik al jaren niet intensief meer, vaak rij ik maar een half uur twee keer per week, krijg wel is vragen waarom ik zo weinig rijd maar dan zeg ik dus dat ik rijden niet zo heel belangrijk vind, ben nu meer bezig met werken vanaf de grond met me paard en dit bevalt me eigenlijk wel goed want merk dat de band tussen hem en mij steeds beter wordt. Ik twijfel wel over mijn jaarling hengst, hij is voor mij te dominant om te kunnen handelen met mijn pijnklachten. Ben gek op hem maar op moment wordt het gewoon gevaarlijk door zijn dominante karakter. Iedereen raad me aan hem te verkopen maar aan de ene kant wil ik dat niet. Mijn klachten zitten vooral in me knieën en in me nek en rug, ook heb ik momenteel last van me polsen en van een elleboog. Ook dat snel hoofdpijn hebben heb ik last van.
Frozenstar schreef:Nee ik heb mijn vraag verkeerd gesteld,
hoe leg ik uit wat het met iemand doet? Ik weet wat het is, maar hoe leg ik uit, op een simpele manier, hoe een dag er uit ziet?
Ik kan het niet zo goed uitleggen geloof ik..
Dat kater gevoel ken ik. Ik loop nu al 2 weken bijna aan 1 stuk met hoofdpijn. Ik sta er mee op en het is zo irritant..
Mijn nek zit ook helemaal vast, net als mijn rug, ellebogen en heupen
SandravdB schreef:Die optie om hem te ruinen heb ik in gedachte gehad, gisteren zijn ze geweest om hem eventueel te ruinen, hij was al verdoofd maar een bal zit te hoog wat teveel risico oplevert, keuze was eventueel een bal eruit te halen om te zorgen dat de andere beter ontwikkeld, maar dat wilde ik niet, dus zal casteratie op de kliniek worden, maar zit momenteel in een verhuizing dus op dit moment is dat kostenplaatje lastig omdat ik komende maand met dubbele huur zit.
[***] schreef:Lees ik nu goed dat koud hebben, koude handen & paarse nagels, en wakker worden van de kou (terwijl je gewoon onder je dekens ligt) er ook bijhoort?