Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Diamante schreef:Poeeeh jeetje, moet dr niet aan denken ..
Ik ben al 3 maanden bijna niet ongesteld, wrd wel gewoon op de goede dag ongesteld enzo. Maar alles zou met 1 tampon op te vangen zijn (beetje raar uitgedrukt)
terwijl ik daarvoor wel altijd best erg ongesteld was...
raaaar...
Alleeja stemmingswisselingen kunnen op elke leeftijd, maar rond je 17e vind ik het er ergens nog wel bij horen. Maar vertrouw vooral op je eigen gevoel, en als je twijfelt, stop dan gewoon eens een ruime tijd met de pil (ik heb dit gedaan en vond alles toch net iets intenser, vond ook dat ik vrolijker was maar vond het ook vreselijk ongemakkelijk
).
) heb met mijn vriend, vond ik het onverstandig, aangezien ik condooms niet zo vertrouw.. Vandaar...

? Ja, bij mij is het als ik weer met een nieuw stripje begin, de eerste dag zegmaar. Dan heb ik last van buikpijn en niet zon klein beetje ook. 
Daar poste ik ookal zon bericht 

(ik heb zelf mirena en ben wel tevreden doch blijf overtuigd dat ik qua gemoedstoestand het vrolijkst was zonder hormonen).
Ik heb eerst de 30 gehad, maar omdat ze die pil te licht voor mijn leeftijd vonden, hebben ze mij de 50 voorgeschreven. Heb een halfjaar die 30 gehad, en vanaf toen tot nu de 50