[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rakkertjuuhh

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 16:45

helupp mijn navelpiercing komt bloed uit??? bij het onderste balletje maar het doet geen zeer??? hoe komt dit? hij is veder niet ontstoken niet rood en geen pijn helupppppp

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 16:51

Hai
Ik had een vraagje over een tongpiercing en dan niet over het zetten want dat weet ik wel.

Maar ik zat er aan te denken om hem in mn vakantie te laten zetten, dat zou rond 20 sept zijn, alleen 8 okt moet ik naar de kaakchirurg voor mn laatste verstandskiezen eruit te laten halen.

Heeft iemand daar ervaring mee?
Dus vooral als je je piercing nog niet zo lang hebt en dat er dan aan 1 kant boven en onder verdoofd word?
Want als hij uit moet is het natuurlijk best lastig om hem weer in te doen als de boel verdoofd is.

De vorige keer had ik nl al best moeite met voelen wat nou van mij was zeg maar Knipoog dus lijkt het me best raar om er dan ook nog een piercing te hebben.

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 16:58

ik zou het doen nadat je bij de kaakchirurg geweest bent

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 17:15

Duplo schreef:
Hai
Ik had een vraagje over een tongpiercing en dan niet over het zetten want dat weet ik wel.

Maar ik zat er aan te denken om hem in mn vakantie te laten zetten, dat zou rond 20 sept zijn, alleen 8 okt moet ik naar de kaakchirurg voor mn laatste verstandskiezen eruit te laten halen.

Heeft iemand daar ervaring mee?
Dus vooral als je je piercing nog niet zo lang hebt en dat er dan aan 1 kant boven en onder verdoofd word?
Want als hij uit moet is het natuurlijk best lastig om hem weer in te doen als de boel verdoofd is.

De vorige keer had ik nl al best moeite met voelen wat nou van mij was zeg maar Knipoog dus lijkt het me best raar om er dan ook nog een piercing te hebben.

Ik heb al mijn verstandskiezen laten trekken bij de kaakchirurg.
Ik heb al die tijd gewoon m'n tongpiercing in gehad.Werdt niks van gezegt ofzo.Ik heb er ook met de verdoving o.i.d. geen last van gehad.Ik heb alleen de normale napijn gehad.
Als je onder narcose gaat is het een ander verhaal natuurlijk

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:41

Ik heb ook een vraag over tongpiercings! Ik heb nu 1 tongpiercing, gewoon in het midden. Past er dan ook nog een tweede bij, heeft iemand ervaring met het gevoel? Voelt het irritant in het dagelijks leven, slis je er enorm mee (nu slis ik trouwens totaal niet, kan gewoon normaal praten Knipoog) enneh, laatste vraag: Zoent het slechter? Lijkt me namelijk dat het nog best wel eens irritant kan zijn als je bezig bent haha Clown

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 21:45

rakkertjuuhh schreef:
helupp mijn navelpiercing komt bloed uit??? bij het onderste balletje maar het doet geen zeer??? hoe komt dit? hij is veder niet ontstoken niet rood en geen pijn helupppppp

Waarschijnlijk heb je het gestoten oid zonder dat je het door hebt en is het gangetje waar de piercing doorheen gaat in je huid gaan bloeden. Had ik ook met mijn monroe, ik wou een andere erin doen alleen dat andere staafje was iets "scherper" dan de ander waardoor hij ook even ging bloeden. Gewoon schoongemaakt met unicura en daarna heeft die niet meer gebloed Ja
niet druk maken dus!

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-08 22:54

kj gelukkig Haha! jaa kan best dat ik aan het zadel ben blijven haken ofzo met afstappen wel is vaker gehad.. ben nog al onhandig Bloos

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 01:30

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 10:44

Niceeee pharagirlke!Even goed verzorgen en je hebt een prachtig sierraad

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 13:27

Dames Clown
Heeft er iemand van jullie piercing laten zetten bij piercingshop Cantik in Oss?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 14:15

ga ik zeker doen marlies!
Gisteren avond heb ik hem tijdens het douchen even schoon gemaakt met canula (ik vergeet de naam steeds) zeep. Ik douche toch dagelijks dus dan kan ik hem even goed een beetje meenemen. Maar is het wel goed dat ik dat met mijn vingers doe? Het idee om het met een washandje te doen staat me nl niet aan (ivm blijven hangen achter het washandje en toch vrij grof om een pasgezette piercing mee schoon te maken)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 14:16

WiskyBokjes schreef:
Dames Clown
Heeft er iemand van jullie piercing laten zetten bij piercingshop Cantik in Oss?

Jaaaa...roept u maar.Wat wil je weten?

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 17:29

Ik doe 't meestal ook gewoon met m'n vingers, Pharagirlke, maar als je dat geen prettig idee vind kan je het ook met wattenstaafjes doen. Wel zorgen dat je handen schoon zijn natuurlijk Knipoog

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 17:44

marlies85 schreef:
WiskyBokjes schreef:
Dames Clown

Jaaaa...roept u maar.Wat wil je weten?

Verkoopt hij ook losse piercings? navelpiercings dus Tong uitsteken

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 19:49

Jazeker.Ik heb ook een hele lading balletjes gehaald voor m'n tongpiercing.En hij heeft ook navelpiercings in overvloed.
Maar...Je doet er wel verstandig aan om van te voren eerst te bellen.Hij is namelijk tegenwoordig meer dicht dan open(de boel staat ook te koop, hij gaat verhuizen naar Bali)

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 20:02

Mijn nieuwe aanwinst..
Afbeelding

Dit word Woensdag om Half 4 uitgezonden op de Digitale Televisie in het programma Vara Consumenten TV en dat kan ook live op www.consumententv.nl bekeken worden en daarna ook gewoon nog.

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 20:07

Aparte plek!
Wel mooi!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 22:47

Mmm nee, sorry. Vind het niet mooi.

Balletje van je tongpiercing erop schroeven is ook 'n kunst trouwens, paasei. Ga er van zeveren. Huilen van het lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 22:54

Zo moeilijk is het toch niet Anthea? Oefening baart kunst.
Ik pak het staafje tussen m'n tanden en draai er zo het bolletje op en dan nog even 'natrekken' met m'n vingers en klaar is kees

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 23:03

Nou, ik ben zo'n doos die steeds vergeet welke kant ik op moet draaien. ROFL Zit ie vast, wil ik 'm ff 'aandraaien', draai ik de verkeerde kant op. ROFL

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 00:32

Ik kan dus echt niet mijn staafje tussen m'n tanden pakken he? Ik heb het wel eens vaker gezien bij mensen maar mij lukt het echt niet! Ik heb gewoon een te grote tong ofzo *LOL*

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 09:11

ik steek men tong uit, pak het onderste balletje vast, en trk hem dan helemaal scheef om dat bovenste erop te krijgen Haha!
staafje tussen tanden nemen kan ik wel, maar niet dat hij vast zit, de ruimte tussen men boven en ondertanden is daarvoor te groot.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 11:35

Anthea je bent niet de enige met die balletjes. Vooral die beachballetjes is bij mij een heel gedoe om die erop te krijgen. Ze gaan steeds scheef tijdens het draaien Clown

elbeauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 12:43

Annemijn schreef:
Ik heb ook een vraag over tongpiercings! Ik heb nu 1 tongpiercing, gewoon in het midden. Past er dan ook nog een tweede bij, heeft iemand ervaring met het gevoel? Voelt het irritant in het dagelijks leven, slis je er enorm mee (nu slis ik trouwens totaal niet, kan gewoon normaal praten Knipoog) enneh, laatste vraag: Zoent het slechter? Lijkt me namelijk dat het nog best wel eens irritant kan zijn als je bezig bent haha Clown

Of hij er bij past moet je even bij een shop vragen. Bij mij hebben ze hem achter mijn eerste piercing gezet en ook een beetje schuin zodat de bolletjes aan de bovenkant verder uit elkaar staan dan aan de onderkant. Eigelijk merk je er niet veel van ook niet met zoenen. Het enige waar ik in het begin last van had is dat lelletje onder je tong die deed bij mij best wel pijn.

Annemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 12:53

Oke dan! Dankjewel voor het antwoorden op mijn brandende vragen, zal binnenkort wel even een bezoekje brengen aan de shop dan! Knipoog