Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duplo schreef:Hai
Ik had een vraagje over een tongpiercing en dan niet over het zetten want dat weet ik wel.
Maar ik zat er aan te denken om hem in mn vakantie te laten zetten, dat zou rond 20 sept zijn, alleen 8 okt moet ik naar de kaakchirurg voor mn laatste verstandskiezen eruit te laten halen.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Dus vooral als je je piercing nog niet zo lang hebt en dat er dan aan 1 kant boven en onder verdoofd word?
Want als hij uit moet is het natuurlijk best lastig om hem weer in te doen als de boel verdoofd is.
De vorige keer had ik nl al best moeite met voelen wat nou van mij was zeg maardus lijkt het me best raar om er dan ook nog een piercing te hebben.
rakkertjuuhh schreef:helupp mijn navelpiercing komt bloed uit??? bij het onderste balletje maar het doet geen zeer??? hoe komt dit? hij is veder niet ontstoken niet rood en geen pijn helupppppp
WiskyBokjes schreef:Dames
Heeft er iemand van jullie piercing laten zetten bij piercingshop Cantik in Oss?
marlies85 schreef:WiskyBokjes schreef:Dames
Heeft er iemand van jullie piercing laten zetten bij piercingshop Cantik in Oss?
Jaaaa...roept u maar.Wat wil je weten?
Annemijn schreef:Ik heb ook een vraag over tongpiercings! Ik heb nu 1 tongpiercing, gewoon in het midden. Past er dan ook nog een tweede bij, heeft iemand ervaring met het gevoel? Voelt het irritant in het dagelijks leven, slis je er enorm mee (nu slis ik trouwens totaal niet, kan gewoon normaal praten) enneh, laatste vraag: Zoent het slechter? Lijkt me namelijk dat het nog best wel eens irritant kan zijn als je bezig bent haha