[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Evel_Knievel

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 11:30

Talisa schreef:
Haha mooi filmpje van je tongpiercing Macchiato!! Auwiee...maar ik moet er ook aan geloven deze zomer!! Jeej Haha!
Vertel es, hoe erg is de zwelling nu? En je kan geen eens vla eten? Van de pijn of dat je tong dik is??

ja het was echt genieten daar Huilen van het lachen
De zelling is nu denk ik maximaal, de 2 bolletjes drukken wel een beetje tegen mn tong maar dat neem ik maar voor lief Knipoog Yoghurt/vla eten gaat nu al beter dan gisteren Lachen lijkt wel alsof je eten weer helemaal opnieuw moet leren Clown Dat ik slecht kon eten kwam meer door een nazeurende pijn en dat ik teveel nadacht over het eten. In de zin van: yoghurt wel doorslikken piercing niet.....Je hebt het besef iig nog niet echt dat je die piercing gewoon NIET kan doorslikken Tong uitsteken Gisteren dacht ik ook even wat patatjes te eten, dacht die kan ik er wel even bij langs schuiven. Nou ik had steeds de neiging om op mn piercing te gaan kauwen. Ben dus niet verder dan 3 patatjes gekomen Vork

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 12:45

Heeft iemand hier nog 6mm plugjes/tunnels nodig? Ik ga namelijk, vanmiddag als t goed is^^, weer verder stretchen naar 8mm.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 19:37

Zoals ik al zei in het andere topic, laat maar zien wat je hebt. Ja
Ben net naar de 4 mm gegaan, en ik denk dat ik weer aardig snel op de 6 mm zit. Lachen

aam_mic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 22:18

Morgen me tepelpiercing Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 22:27

Succes. Knipoog

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 22:43

aam_mic schreef:
Morgen me tepelpiercing Haha!

succes Nagelbijten / Gniffelen

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 22:50

veel succes br tepel eng!

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 23:48

Macchiato schreef:
ja het was echt genieten daar Huilen van het lachen
De zelling is nu denk ik maximaal, de 2 bolletjes drukken wel een beetje tegen mn tong maar dat neem ik maar voor lief Knipoog Yoghurt/vla eten gaat nu al beter dan gisteren Lachen lijkt wel alsof je eten weer helemaal opnieuw moet leren Clown Dat ik slecht kon eten kwam meer door een nazeurende pijn en dat ik teveel nadacht over het eten. In de zin van: yoghurt wel doorslikken piercing niet.....Je hebt het besef iig nog niet echt dat je die piercing gewoon NIET kan doorslikken Tong uitsteken Gisteren dacht ik ook even wat patatjes te eten, dacht die kan ik er wel even bij langs schuiven. Nou ik had steeds de neiging om op mn piercing te gaan kauwen. Ben dus niet verder dan 3 patatjes gekomen Vork

Hahaha klinkt goed..nouja...wie mooi wil zijn moet pijn lijden zeggen ze he Knipoog

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-08 23:57

Anthea schreef:
Ben net naar de 4 mm gegaan, en ik denk dat ik weer aardig snel op de 6 mm zit. Lachen

Niet betweterig over willen komen maar wacht je wel een maand tussen elke mm? Anders is het niet goed voor je oortjes..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 08:18

Nee.
En ik weet het. Bloos Wou alleen even kijken of hij mooi stond, en toen ik hem er zo in een keer door heen schoof zonder moeite/pijn, had ik zoiets van.. Ja, laat maar zitten dan. Bloos

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 09:18

Hallo allemaal,

Ik heb met de deel 1 en 2 ook meegedaan af en toe en toen had ik nog geen piercings Tong uitsteken
NU WEL!!

Kep vorige week een Tongpiercing laten zetten. Ging mega goed ik voelde er helemaal niets van. Nee echt! Ja echt helemaal niets. Ws kon ik me zo goed ontspannen en ik had een zachte tong Clown volgens haar.

Zwelling kwam in de eerste nacht maar niet dat het staafje aankon [22mm], dus dat zat goed.
Ik bleef goed praten, de mensen hadden het niet door of ik zou moeten lachen Tong uitsteken

Ik heb gewoon doorgegeten, 10-12 x tanden poetsen en tig keren spoelen met mondwater en mijn tong is helemaal weer goed. Ze hadden gelijk...echt doorbijten!

Maar ik had dus nu het probleem dat mijn staafje erg door mijn mond zwabberde, dus ik had er last van, vooral achter de ondertanden. Dus gisteravond mijn bak nieuwe piercings gepakt en daar een 16mm staafje uitgehaald [ook CS] , goed ontsmet en daarbij 2 megablauwe titanium balletjes opgedaan.

Ik weet het, het wordt niet geadviseerd maar met blaren lopen op mijn tandvlees vind ik het andere uiterste. Het voelt goed en blijf een hoog hygiene houden, dat is het allerbelangrijkste werk.
Er gaat zowieso 1 fles spoelwater in de week doorheen bij mij Lachen [zonder alcohol want dat mag niet]

na de vakantie een navelpiercing!! hehehehehe
kep het te pakken hoor

Mijn vriendin heeft vorige week een dermal laten zetten [tussen der borsten] en dat is ook gaaf hoor

Ik zal mijn videootje ook effe uppen, hij staat alleen wel op zijn zijkant.....stomme mobiels ook, en ik kan hem nietmeer draaien
Laatst bijgewerkt door witte_spook op 30-05-08 09:44, in het totaal 1 keer bewerkt

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 09:24

_Tivoli_ schreef:
Waterijsje? verdooft een beetje,en zorgt voor minder zwelling

De eerste dagen heb ik veel waterijsjes gegeten, gingen pakken ijs doorheen Tong uitsteken
Veel tongpoetsen en echt mega veel spoelen [desnoods verdund] maar mondwater zonder alcohol, in de meeste zitten alcohol in, in de van de kruitvat eigen merk niet.

Ik ben een doorbijter, ik héb gewoon doorgegeten, ook de moeilijke pizza's, brood en vlees, maar je hebt er wel profijt van. Ik heb hem nu 1 week en mijn tong is helemaal als vanouds. Ik blijf wel doorgaan met de hoge hygiene die ik nu al neem. Ohja als het echt niet wil, nam ik de eerste twee dagen [als hij op zijn ergst is] elke x 2 paracetamols [tot 6 per dag] dat helpt je ook enorm en gaat ontstekingen tegen [geen aspirine he, dat mag niet]

Succes Lachen ik weet hoe het voelt hahahaha

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 09:48

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 11:25

Je blijft er idd wel ontspannen onder Haha! Mooi! OK dan!

Anita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 11:53

Anthea schreef:

Ik pb je wel wat foto´s

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 13:30

Magnummm schreef:
Je blijft er idd wel ontspannen onder Haha! Mooi! OK dan!

Met drie bevallingen heb ik wel geleerd hoe ik me moet ontspannen, ademhaling zegt alles en dat heb ik gemerkt. Als je je kunt ontspannen en je ademhaling zo laag kunt krijgen in je onderbuik dan maak je bewust niet de pijn meer mee, althans zo ervaar ik dat. Als je spant ervaar je meer pijn en ga je hoog ademen.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 15:54

OH, ik wist niet dat je al "zo oud" was. Tong uitsteken Zou je echt jonger schatten Tong uitsteken

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 16:03

Riviles schreef:
De eerste dagen heb ik veel waterijsjes gegeten, gingen pakken ijs doorheen Tong uitsteken
Veel tongpoetsen en echt mega veel spoelen [desnoods verdund] maar mondwater zonder alcohol, in de meeste zitten alcohol in, in de van de kruitvat eigen merk niet.

Ik ben een doorbijter, ik héb gewoon doorgegeten, ook de moeilijke pizza's, brood en vlees, maar je hebt er wel profijt van. Ik heb hem nu 1 week en mijn tong is helemaal als vanouds. Ik blijf wel doorgaan met de hoge hygiene die ik nu al neem. Ohja als het echt niet wil, nam ik de eerste twee dagen [als hij op zijn ergst is] elke x 2 paracetamols [tot 6 per dag] dat helpt je ook enorm en gaat ontstekingen tegen [geen aspirine he, dat mag niet]

Succes Lachen ik weet hoe het voelt hahahaha

gelukkig! ben niet de enige die een paracetamol wel errrg fijn vind op de ergste dagen Tong uitsteken

is het trouwens erg dat er een beetje troep uit het onderste gaatje komt? vandaag nog geen last van gehad maar gister en eergister wel...
Laatst bijgewerkt door Evel_Knievel op 30-05-08 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 16:07

Riviles schreef:
Ohja als het echt niet wil, nam ik de eerste twee dagen [als hij op zijn ergst is] elke x 2 paracetamols [tot 6 per dag] dat helpt je ook enorm en gaat ontstekingen tegen [geen aspirine he, dat mag niet]

Paracetamol werkt pijnstillend en koortsverlagend, maar absoluut niet ontstekingsremmend Knipoog hou daar rekening mee! Ja

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 16:07

ibuprofen werkt onstekingsremmend Knipoog

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 16:08

Maar ibuprofen is geen paracetamol Knipoog

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 16:11

klopt Tong uitsteken maar dat werkt wel ontstekingsremmend Tong uitsteken

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 16:44

Maar mag je weer niet teveel van ( kans op bloedneuzen) maar als je gelijk de 600 variant neemt heb je niet veel nodig Knipoog

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 18:55

Magnummm schreef:
OH, ik wist niet dat je al "zo oud" was. Tong uitsteken Zou je echt jonger schatten Tong uitsteken

Knipoog kijk! dank je wel
Ben 33 lentes jong, jong genoeg toch, hahaha
Heb 3 meiden van 10, 4 en 2....reakties van hun waren verschillend. De oudste riep keihard 'UUUUUUUUGGGGG JAK', de middelste keek vol bewondering en vroeg me de oren van mijn lijf en wil nu perse gaatjes in haar oren Lachen maar toen ik zei dat dat zeer ging doen ging ze huilen 'maar ik wil ze zo graag' en de jongste wil elke keer zien 'piesing sien'

@yellowfish : Klopt, ibuprofen is ontstekingsremmend en paracetamol koortsverlagend en pijnstillend. Ik heb altijd beide in huis maar onder dezelfde noemer benoem ik ze, mijn schuld voor de foute info. Ik heb het alleen kunnen doen met paracetamol, maar als je ontstekingsgevoelig bent dan kun je beter ibu nemen, maar niet zoveel als de paracetamol.

@Macchiato Die sliertjes is eingelijk een beetje 'pus', goed spoelen met mondwater [echt heel vaak, verdund mag ook] en goed blijven poetsen [na elke maaltijd zowieso, na elke snack en elke sigaret b.w.v ga zo maar door]......ik had ze ook in het begin, ik heb ze weggehaald soms met een wattestaafje maar beter is om het gewoon weg te poetsen en te spoelen is hygienischer.

Vandaag loop ik al met een dunner staafje 16mm en ik geniet gewoon. Eindelijk een maaltijd kunnen eten waarbij die bolletjes niet dor mijn mond vliegen van links naar rechts, ook heb ik geen last meer van het tikken.

Ik ga een tongpiercing maken met de foto van mijn kids erin Tong uitsteken...daar zat ik nou zo lang op te wachten tot dat kon, als hij af is, duurt even, maar dan stuur ik een foto Lachen

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-08 18:57

wij hebben dus meende ik mondwater van de kruidvat staan, maar anti-tandsteen ofzo...helpt dat ook??

edit:
zie net dat hier toch alcohol in zit Koe