Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 21:46

Hai, ik zit ook al vet lang te denken om extensions te nemen, probleem is alleen; ik zou niet weten wat voor.

Ik heb dun haar met veel krullen en ik steil het [zie profiel], alleen er blijft altijd nog een klein beetje slag. Wat voor extensions moet ik dan nemen om het natuurlijk te laten lijken? Ook gewoon gekruld? Ik heb namelijk niet dezelfde krullen overal, maar pijpenkrullen en grove krullen :=

Iemand die me kan helpen O:)?

[Edit]Foto met krullen; http://94.100.113.228/576150001-5762000 ... _99pw.jpeg
Irl is het wel een stuk extremer kwa krul trouwens.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 21:54

ik weet dat je van balmain ook krul extensions hebt, van andere merken ben ik niet op de hoogte. Ik denk dat je gewoon ns bij een kapper moet binnenstappen en info vragen, zij zien je haar en weten vast meteen wat het mooiste zou zijn! Lijkt mij dat je dan krul extensions moet nemen voor het handigste en natuurlijkste resultaat.. maar ik ben geen expert! Ben ook maar beginner haha

mywayzidane

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 23:25

Je foto is jammer genoeg niet heel duidelijk. Maar ik denk dat de naturale weave het meeste overeenkomt. Heb je geen duidelijkere foto?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 23:26

Ik heb nagenoeg altijd mijn haar gestijld of in een staart, ik heb echt maar 1 foto en dat is deze hahaha :')

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 23:28

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 23:30

Dan zijn de naturale weave het fijnste! Mocht je namelijk een keertje geen zin hebben om te stijlen dan krijg je er behoorlijk wat slag in. Als je stijle extensions neemt ben je elke keer verplicht om je haar te stijlen anders hangen er elke keer van die stijlere plukken tussen :P

Je kunt anders ook eens op mijn site kijken daar staat een foto van de extensions (staan er hier op bokt ook meerdere)

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 23:30

Je bedoelt (neem ik aan) als het nog nat is Neroo?

Oh dat valt heel erg mee hoor met je haar!! Ik heb er ergere klanten tussen zitten. Het meisje op mn site heeft ,denk ik, net zoveel haar.
En je zet de extensions niet tot helemaal boven toe. Dus dan zie je de bondjes toch niet

(edit) info erbij gezet.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 23:36

Maar ik kan geen losse plukjes, omdat volgens mijn kapper mijn haar te broos is, dus het worden sowieso matten

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 23:38

Matten zijn ook zeker zwaar en misschien nog wel zwaarder ook! En als je niet veel haar hebt valt matten juist heel erg op dit omdat je het er niet natuurlijk in kan zetten. Met losse extensions heb je veel meer beweging in je haar waardoor het veel natuurlijker valt. (ieder zijn eigen ding natuurlijk maar dit is mijn ervaring ermee)

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 23:40

Dat begrijp ik idd ook, mijn kapper zei dat je beter matten kan pakken omdat het gewicht beter verdeeld wordt en op meerdere plekken bevestigd wordt dus minder druk op ht haar.
Ik zat te denken om het te laten weaven, dus stukje haar invlechten en dat ze het haar dan erin naaien

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 23:42

Ik zou je matten afraden.
net als wat mwz zegt er hangt dan meer gewicht aan per plukje als enkele extensions. Begrijp ook niet hoe een kapper je dat aan kan raden?

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 23:44

ik ben bang dat dat juist heel erg zwaar wordt voor je haar dan hangt er een heel stuk (van je mat) aan een paar haren dit ook bij de weave. Maar ik hoop voor jou dat je er geen last van krijgt. Succes ermee en mocht je nog vragen hebben dan laat t maar horen!!

Dank je voor het bijstaan _nathalie_ ik snap ook niet hoed ze dat aan kunnen raden :n

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 23:48

ik vind trouwens de matjes veel natuurlijker ogen dan losse extensions.. ik zie het ook bij mezelf, ik heb er 10 losse extensions in zitten, en die vallen al meer 'in plukken' terwijl de matten juist een prachtig natuurlijk geheel zijn! Maar das weer mijn mening ;)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 23:51

dat heb je alleen als de waxjes rond gedraait worden. Als de waxjes plat gezet zijn valt het niet plukkerig.

Losse extensions bewegen natuurlijker mee als matjes.
matjes is wel makkelijker en sneller kwa zetten en omhoog halen.

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 23:54

Nu ga ik twijfelen :=

Ze raadde me sowieso losse extensions af, omdat de extension zwaarder zou zijn als het plukje waar het aanhangt dus afbreekt.
Ze vond het daarom logischer om het erin te laten weaven. Dus een horizontale invlecht, en daar de mat aan naaien.
Matten erin laten waxen of met ringetjes hebben we het nog niet echt over gehad

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-09 23:59

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 00:11

nee joy dat valt ook nog wel mee! Het meisje bij mij op de site heeft echt net zoveel en daar heb ik aan 100 extensions genoeg aan terwijl je bij mijn haar zeker 150 extensions nodig zou hebben. Maar 30 is wel erg overdreven. Je moet er gewoon niet meer inhangen dan nodig!

sashafierce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 00:20

__Nathalie__ schreef:
dat heb je alleen als de waxjes rond gedraait worden. Als de waxjes plat gezet zijn valt het niet plukkerig.

Losse extensions bewegen natuurlijker mee als matjes.
matjes is wel makkelijker en sneller kwa zetten en omhoog halen.

Ik heb ook waxjes, en dat valt inderdaad ook echt als "plukjes" wat ik het enige nadeel vind aan de extentions. Ik heb ook verschillende tinten, dus daarom valt het nog eens extra op.

Dat komt dus omdat mijn kapster draaiende beweging maakt tydens het zetten? Ik heb haar dat inderdaad zien doen..?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 00:32

Bij mij vallen mijn extensions niet plukkerig uit ondanks dat ik rondgedraaide waxjes heb :n
Ik heb ook heel fijn en weinig haar, maar extensions kunnen sowieso niet bovenop je hoofd in gezet worden.
Dan zie je ze zo zitten :j

Ik heb genoeg aan 25 extensions om mijn haar véél voller te laten lijken :=

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 02:39

Even een kleine correctie. Ik ging er gemakshalve vanuit dat we spraken over een verlenging.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:14

En als je verlengt, vallen matten dan ook op?

Afbeelding

DIt heb ik neit dus mag qua volume niet zeuren, maar lengte is welkom. :)

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 12:28

op de vorige pagina zie je een foto van mijn balmain matjes, verlenging, je ziet er niets van!! aanrader hoor! :)
En jij hebt zelf inderdaad al prachtig haar..!

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 19:13

Ik wil volume en verlenging.
Heb nogmaals even met mijn kapster gesproken, en die zei dat ik niet aan ingewaxte matten moet gaan beginnen.
En ik ga toch af op haar advies. Ze wil zelfs een weaving cursus gaan volgen voor mij, zegt wel wat denk ik :P

mywayzidane

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 23:03

Het is het proberen altijd waard. En ik zou ook geen ingewaxte matten nemen. Vind ik persoonlijk niet mooi.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 12:42

Nero, Ik heb ook zo;n zielig staartje als jij :)) Haha! En had er ook nog 100 inzitten.. Als ik het weer laat zetten worden het er 125. Net iets meer, iets voller iets mooier :)