[Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilona__

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 12:17

Zera schreef:
met wat voor iets moet jij spoelen aukje?

Eten hier gaat steeds beter.. Maar nog niet dat je zegt van wow.. (doe er nu 45 min over i.p.v. een uur Tong uitsteken, zoals een klein bakje soep wat je normaal in 5 min op hebt haha)..Dat gaat goed.. Ben er ook nog heerlijk verkouden bij, dus dat spoelen is op dit moment echt een piep werk om te doen..

Suusjwah heb jij ook dat de achterkant van je tong weer smaller aan het worden is, maar bij de piercing dat daar omheen een dikke bult zit?

Ik had dat wel, rond de piercing bleef een beetje opgezet terwijl de rest van mijn tong alweer redelijk normaal was. Over een dag of 2/3 is je tong weer helemaal dun Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 13:35

Ik moet spoelen met een spulletje dat chloorhexidine heet, het is alcoholvrij. Op m'n tong zit nu een soort deukje van het bolletje haha, door het slikken denk ik. En daaromheen zit een pijnlijk randje. Verder is het een klein beetje oranje uitgeslagen Nagelbijten / Gniffelen

Zera

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 13:41

Dat heb ik dus ook.. Lijkt net of je piercing erin zit of niet?

@ ilona.. Hoop dat het morgen al voor een groot gedeelte weg is.. Moet morgen werken, maar heb nog steeds een spraakgebrek Tong uitsteken.. Is nu wel al minder gevoelig, maar groter stukken in 1 keer kan ik niet eten..
Heb de piercing donderdag gezet.. Hele dag nergens last van gehad en s'avonds werd die dik Boos!..

Ilona__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 18:38

Zera schreef:
Dat heb ik dus ook.. Lijkt net of je piercing erin zit of niet?

@ ilona.. Hoop dat het morgen al voor een groot gedeelte weg is.. Moet morgen werken, maar heb nog steeds een spraakgebrek Tong uitsteken.. Is nu wel al minder gevoelig, maar groter stukken in 1 keer kan ik niet eten..
Heb de piercing donderdag gezet.. Hele dag nergens last van gehad en s'avonds werd die dik Boos!..

Waarschijnlijk is het morgen wel weer een stuk beter .. Knipoog

Proda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 19:29

Haha, leuk he een tongpiercing Tong uitsteken Mja, nog een paar dagen en dan is t alweer voorbij

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 20:59

weet iemand of het kan als je al is door litekenweefsel heb laten piercen of het daarna nog een x kan? Ik weet dat het minder prettig is. Maar viel vorige x ook best mee Tong uitsteken

Nils

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 21:06

MissDonna schreef:
weet iemand of het kan als je al is door litekenweefsel heb laten piercen of het daarna nog een x kan? Ik weet dat het minder prettig is. Maar viel vorige x ook best mee Tong uitsteken

tuurlijk kan dat, waarschijnlijk word het er alleen niet mooier op...
en net wat je zegt het is nog minder prettiger

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 21:43

nils schreef:
MissDonna schreef:

tuurlijk kan dat, waarschijnlijk word het er alleen niet mooier op...
en net wat je zegt het is nog minder prettiger

Ik heb het ook gedaan, het is iets pijnlijker. Maar houd er wel rekening mee dat er kans is dat het eerder kan gaan ontsteken dan bij zonder door lidtekenweefsel piercen. Dat eerste is helaas bij mij wel gebeurt Verdrietig

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 21:46

Ik denk er over om me navelpiercing opnieuw te laten zetten.. hij was erg ontstoken geweest en helemaal naar voren gegroeid, als ik nu een 8 mm in heb zie je nog steeds het halve staafje Bloos!.. hoelang duurt dat ongeveer dat het gaatje dicht is gegroeid en hem weer kan laten zetten?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 21:51

Chrissie_ schreef:
Ik denk er over om me navelpiercing opnieuw te laten zetten.. hij was erg ontstoken geweest en helemaal naar voren gegroeid, als ik nu een 8 mm in heb zie je nog steeds het halve staafje Bloos!.. hoelang duurt dat ongeveer dat het gaatje dicht is gegroeid en hem weer kan laten zetten?

Bij mij hadden ze een jaar na het eruit halen geadviseerd Lachen

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 21:52

een jaar Bloos! wow dat is wel erg lang.. dan hou ik hem denk ik nog wel ik.. dacht altijd dat gaatjes erg snel dichtgroeide?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 21:58

Chrissie_ schreef:
een jaar Bloos! wow dat is wel erg lang.. dan hou ik hem denk ik nog wel ik.. dacht altijd dat gaatjes erg snel dichtgroeide?

Ja dat wel, maar het moet van binnen eerst ook goed helen voordat je hem opnieuw kunt laten piercen Bloos

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 21:59

Hee Lachen
Weet iemand hier misschien een goeie piercing zaak in Rotterdam?

x

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 22:00

je kan hem ook onder zetten, ik heb een dubbele, me bovenste is ook bijna niets meer, maar ik heb een speciaal staafje deze past dan ook niet in me onderste is ie te klein voor, dus nu ziet t er gewoon mooi uit Lachen

ikkiekikker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 00:41

x_manon_x schreef:
Hee Lachen

x

Ik laat mijn piercings altijd bij queen of rings zetten, dat vind ik een hele goede shop. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand daar rare ervaringen had, en het zijn ook nog eens hele gezellige mensen Ja .

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 00:59

x_manon_x schreef:
Hee Lachen

x

Ik heb mijn piercing gezet bij bodyflair maar ben hier niet zo over te spreken.
Tattoo bob echter in Katendrecht ben ik erg tevreden over.

BLK

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 07:57

Laatst voor het eerst gezwommen met mijn navelpiercing, ging helemaal goed ! Haha! * klopt het toch nog maar even af *

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 08:00

laura1987 schreef:
x_manon_x schreef:
Hee Lachen

x

Ik heb mijn piercing gezet bij bodyflair maar ben hier niet zo over te spreken.
Tattoo bob echter in Katendrecht ben ik erg tevreden over.

Tattoo Bob ben ik ook tevreden over, netjes geholpen daar Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:34

Heb m'n tongpiercing nu bijna 2 dagen Tong uitsteken En het gaat best goed volgesmij, hijs het ene moment wat dikker dan t andere, en doet nog best zeer. Maar ijskoud water en paracetamol helpen me goed Knipoog Er komt alleen wel wat pussigs uit... Maar ik hoorde dat dat normaal was. Hadden jullie dit ook?

negrita_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:36

wat vinden jullie , Ik heb nu 7 en half week een piercing en is al best goed aan het helen , maar nu wil ik gaan douchen , en kan ik het dan er even uithalen dat ik de piercing dan laat ontsmetten en ik even douchen ?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:38

Wat voor piercing heb je? Je kan best wel douchen met de piercing hoor.. het is juist niet slim om hem eruit te halen..

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:43

negrita_hvj schreef:
wat vinden jullie , Ik heb nu 7 en half week een piercing en is al best goed aan het helen , maar nu wil ik gaan douchen , en kan ik het dan er even uithalen dat ik de piercing dan laat ontsmetten en ik even douchen ?

Ligt eraan wat voor inderdaad. Als je merkt dat het goed gaat met genenzen is mijn advies: Niet aanzitten Knipoog (en als het slecht gaat ook niet eigenlijk)..

Juist door eruit te halen en later weer in te doen kan dat irritatie opleveren. Na het douchen gewoon goed alle zeepresten wegspoelen en dan gaat het wel prima..

negrita_hvj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:43

het is een navel piercing maar er komt wel is geel spul uit en dat even uitspoelen enzo

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:47

Dat hoort bij het genezen. Uitspoelen kan ook als ie er gewoon inzit en evt. even met unicura zeekp bv.

Als je de piercing nu eruit haalt, levert het na het weer indoen alleen maar weer irritatie op in de wond van binnenuit.

Wondjes die goed genezen liefst zo veel mogelijk met rust laten. Een navelpiercing is pas echt geheeld na 6 tot 9 maanden geloof ik. Dan is die met 7,5 week dus nog lang niet compleet genezen...

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-07 16:58

Ja idd, ik vermoedde al dat je een navelpiercing had..

Zoals Bienotje al zei, het duurt heel lang voordat die genezen zijn.

Mijn advies, blijf er gewoon af en laat hem gewoon erin zitten anders kan je echt problemen krijgen ermee.

Ik ben heel stom vergeten aan mijn piercer te vragen hoe ik mijn tunnels nu moet schoonmaken (en zij had het niet verteld.. :S) maar goed.. ik ga maar beetje weken met zeezout oplossing zoals gewoonlijk..