Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Racheltjuh13 schreef:Goed daar ben ik weer, volgens de planning zou ik dus afgelopen Dinsdag geopereerd worden, maar helaas, 3 dagen voor mijn vakantie (4 weken terug) kwam ik als laatste voor bespreking bij de kaak chirug en die vertelde mij dat mijn tanden/kiezen nog niet goed stonden om m'n kaak te kantelen, en moet ik dus nu weer een half jaar verder beugelen..... (terwijl ik dus al een half jaar met bracets rond liep!!) Ik baalde er ontzettend van, ik had er al zo lang "naar uit gekeken" ik was blij dat het eindelijk zover was, ik had alles geregeld met m'n werk, de paarden, m'n opleiding (precies in zomer vakantie dus genoeg herstel tijd) maar helaas het mocht niet baten.....
Nu moet er dus een nieuw plan op gezet worden en opnieuw puzzelen voor een goede datum( zit in examen jaar van m'n opleiding) richting december Januari.....
Het probleem lag dus bij de ortho, die heeft niet goed opgelet en m'n beugel niet strakker gezet op bepaalde plekken, en dit komt weer door een overname van een andere ortho aangezien mijn eigen ermee stopte!
Dusja maar weer opnieuw een half jaar aftellen!