[Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? / haarverf Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_PassoaJus

Re: [Centraal] Wat kan ik met mijn haar doen? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 08:04

Nou ik heb er permanent in, toen ik gister thuis kwam had ik letterlijk een AVRO-kapsel. _O- Mja, het moet nu nog iets uitzakken, dus dat zal er de komende dagen ook wel anders uit gaan zien! :)

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 08:15

Kyrseltje; zou het bij de kapper laten doen, dan weet je zeker dat het goed gaat.
Van donker naar licht is moeilijk, dan moet je het bleken en dan verven, maar t word al snel oranje.

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 11:09

Haha wat heb je precies met je haar laten doen dan _passoaJus?
Loizy; daar heb ik dus niet echt het geld voor.. :o Ik heb wel heel vaak blonde highlites laten zetten en dat ging gewoon elke keer goed. Misschien doe ik dat wel weer gewoon en dan meer..

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 18:50

ik meot zo weg naar de kermis maar wat moet ik met mijn haar doen!?
ik heb stijl haar wat neit al te dik is. Ik kan er best veel mee en het is half lang. Foto: Afbeelding
LEt neit op de ohw zo lelijke foto een van de leleijkste ooit maar bij de rest had ik mijn haar op een staart

Ik kan er dus veel mee maar zlef ben ik niet zo creatief met haren en ik wil ook wel weer eens iets anders.
PS ik heb een schuine pony!

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 18:55

mijn haren zijn trouwens wel 10 cm langer dan op de foto!

ietjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 19:09

Niemand ik moet het zo direct gaan?!
Ik kan echt heel veel!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-09 20:44

Kyrseltje schreef:
Ik wil denk ik mijn haar blond gaan verven maar ik durf het niet zo goed. Er bestaat geen blonde spoeling of wel? En ik heb nu beetje donkerblond haar, kan ik het in 1x blonderen of wordt het dan snel oranje?

Met spoelingen kan je je haren enkel donkerder verven. Ik ben ook donkerblond en heb bij de kapper met een permanente spoeling/verf mijn haar een beetje lichter laten verven. Als je het per se zelf wil doen, moet je gaan klooien met ontverven enzo, lijkt me geen aanrader.

Shirley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 00:26

Ik heb nu, denk ik, al een paar jaar laagjes en een schuine pony. Nu wil ik iets anders en zit ik te denken aan een permanent. (Ja, ik weet dat het slecht is voor mijn haar.) Dan heb je twee maten: klein en grote krul permanent, als ik het goed heb. Ik zit te denken aan de grote permanent. Maar ik heb gehoord dat die er heel snel uit gaat. Kan ik dan niet beter de kleine nemen en het goed borstelen, zodat de slag eruit gaat en de krul ook groter wordt?
En ik heb nogal een babyface als ik geen pony weghaal, dus die wil ik sowieso houden. Kan dat?

mas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 08:48

Gister naar de kapper geweest en een soort victoria beckham bobline laten knippen, het is echt onwijs wennen!
Er is echt een stuk van 20/25 cm vanaf gegaan. Ik weet nog niet of ik het leuk vind maarja het is wel logisch eigelijk want vanaf mijn 4e heb ik langhaar gehad wat ruim over mijn schouders valt!

Kyrseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 10:16

Mientjeuh schreef:
Kyrseltje schreef:
Ik wil denk ik mijn haar blond gaan verven maar ik durf het niet zo goed. Er bestaat geen blonde spoeling of wel? En ik heb nu beetje donkerblond haar, kan ik het in 1x blonderen of wordt het dan snel oranje?

Met spoelingen kan je je haren enkel donkerder verven. Ik ben ook donkerblond en heb bij de kapper met een permanente spoeling/verf mijn haar een beetje lichter laten verven. Als je het per se zelf wil doen, moet je gaan klooien met ontverven enzo, lijkt me geen aanrader.

Maar mijn moeder heeft bijvoorbeeld gister highlites er in gezet, en dat is toch echt behoorlijk blond en het zijn er behoorlijk veel. Waarom zou ik dan niet mijn hele haar blond kunnen verven..(dit is namelijk best wel lelijk, het zijn te grote plukken waardoor ik me op een 1 of andere manier net zo'n duitser voel die stekeltjes heeft en dan de bovenkant heeft geblondeerd.)

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 19:57

mas_ schreef:
Gister naar de kapper geweest en een soort victoria beckham bobline laten knippen, het is echt onwijs wennen!
Er is echt een stuk van 20/25 cm vanaf gegaan. Ik weet nog niet of ik het leuk vind maarja het is wel logisch eigelijk want vanaf mijn 4e heb ik langhaar gehad wat ruim over mijn schouders valt!

Haha, foto?
Ik ben gister ook naar de kapper geweest, grove lagen en wat meer aflopend van voor, en korter natuurlijk.
Vind het best kort voor mij, maar t is opzich niet hééél veel korter :+

Sneeuwmaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:17

Afbeelding

Heey iedereen,

Heb mijn hele leven al lang haar en nu wil ik het graag kort(er) Iets vrouwelijks, pittigs, goed te onderhouden.

Zou dit mij staan? Iemand misschien een idee?

Liefs

mas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 09:06

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 16:42

Wow mas_ dat ziet er echt mooi en vlot uit!

Ik ga vrijdag naar de kapper maar weet echt niet wat ik moet! Mijn haar is nu best lang maar word het een beetje zat! Maar ben bang dat ik pstij krijg als ik het eraf knip want vind meisjes met lang haar altijd zo mooI!

Nu is het zo:
Afbeelding

maar vind dit wel leuk:
Afbeelding

wat denken jullie?:D

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 16:51

Wauw het ziet er mooi uit Mas_! Alleen lijkt het scheef, maar dat lijkt alleen maar zo denk ik. :+

Carien13: Dat is idd een leuk kapsel, maar eigenlijk vind ik het zonde van je volume die je hebt.
Zou zelf gaan voor iets 'wilders' zeker omdat ik weinig volume heb en jij hebt het juist wél.
Ik heb ongeveer zoiets laten knippen, alleen dan mn schuine pony behouden en niet uitgedunt omdat het van zichzelf al heel dun is.

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 16:57

ja maar opzzich zou je het wel wild kunnen laten?:P

Sneeuwmaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:02

Boblines zijn in of niet? Denk dat ik er gewoon een heel stuk afhaal :) Laat jullie het resultaat zsm zien :)

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:06

Jawel, maar als je met dit plaatje aankomt doen ze het ook zo, dus dat moet je er dan wel even bijvermelden :Y)

Ja die zijn in volgens mij, al vind ik het zelf niet super, iig niet voor mij. En als je in de stad rondloopt lopen er allemaal dezelfde kapsels rond, haha. Succes!

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:20

ja boblijn vind ik ook super mooi! probeer het mijn zusje aan te smeren maar valt niet mooi bij mij denk ik.

mas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 09:22

Zijn hier mensen die hun haar stijlen?
Zoja, welk product gebruiken jullie om je haar te beschermen tegen de warmte etc?

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 17:30

ja ben ik ook wel benieuwd naar. de kapper zei dat ik er wax in moest doen voordat ik het ging stijlen. ging het wel roken maar dna verbrande de wax ipv je haarpunten

tutje_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 17:35

carien 13: erg leuk zo!

ik heb het ongeveer zo alleen boven op korter en neit zo gestyled. maar nu mijn vraag ik heb donderdag gala en wil mijn haren zelf doen.
hebben julle ideen voor mijn haar,! heb een schuine pony het model van hier boven komt tot ong 5 cm boven bh bandje..

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:20

ja heb het zo laten knippen. in het begin voelde ik me bloempot maar bne er al aan gewend! het is wel leuk zo! heb het alleen wel mijn eigen lengte gelaten anders was ik bang dat ik sijt kreeg

mas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 18:40

tutje_D schreef:
carien 13: erg leuk zo!

ik heb het ongeveer zo alleen boven op korter en neit zo gestyled. maar nu mijn vraag ik heb donderdag gala en wil mijn haren zelf doen.
hebben julle ideen voor mijn haar,! heb een schuine pony het model van hier boven komt tot ong 5 cm boven bh bandje..

Misschien kun je het met speldjes hier en daar opsteken zodat het een sjiek effect krijgt. Dan maakt je een soort knotje opgestoken met speldjes en dan laat je je schuine pony schuinzitten gewoon en wat plukjes los laten hangen.
Of misschien van die slagkrullen, ik weet even niet hoe ze ook alweer heten..
Heb je een krultang? Van wikkel je je haar eromheen maar ipv alles op 1 dezelfde plek verdeel je het over de hele tang zegmaar, dan telkens kleine plukjes maken.
Misschien kun je op internet zoeken naar galakapsels en dan zelf een beetje aanproberen, evt samen met wat vriendinnen lekker met je haar tutten :D

tutje_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-09 20:04

oeh dankje voor de ideen,!:D

moet er wel even bij zeggen dat ik mijn haar voor een deel los wil zodat je mijn nek niet ziet:P

maar dat van een beetje opsteken is wel een goed idee. nee heb geen krultang maar overbuurvrouw en vriendinnen wel!

oh en carien, als je het wat wilder wilt moet je of wat mous (schrijf je dat zo?) of wat wax erdoorheen doen en dan beetje paar plukjes de andere kant op zetten geeft leuk effect :D

bedankt voor de tips ik zal eens wat gaan tutten :D