Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kyrseltje schreef:Ik wil denk ik mijn haar blond gaan verven maar ik durf het niet zo goed. Er bestaat geen blonde spoeling of wel? En ik heb nu beetje donkerblond haar, kan ik het in 1x blonderen of wordt het dan snel oranje?
Mientjeuh schreef:Kyrseltje schreef:Ik wil denk ik mijn haar blond gaan verven maar ik durf het niet zo goed. Er bestaat geen blonde spoeling of wel? En ik heb nu beetje donkerblond haar, kan ik het in 1x blonderen of wordt het dan snel oranje?
Met spoelingen kan je je haren enkel donkerder verven. Ik ben ook donkerblond en heb bij de kapper met een permanente spoeling/verf mijn haar een beetje lichter laten verven. Als je het per se zelf wil doen, moet je gaan klooien met ontverven enzo, lijkt me geen aanrader.
mas_ schreef:Gister naar de kapper geweest en een soort victoria beckham bobline laten knippen, het is echt onwijs wennen!
Er is echt een stuk van 20/25 cm vanaf gegaan. Ik weet nog niet of ik het leuk vind maarja het is wel logisch eigelijk want vanaf mijn 4e heb ik langhaar gehad wat ruim over mijn schouders valt!
tutje_D schreef:carien 13: erg leuk zo!
ik heb het ongeveer zo alleen boven op korter en neit zo gestyled. maar nu mijn vraag ik heb donderdag gala en wil mijn haren zelf doen.
hebben julle ideen voor mijn haar,! heb een schuine pony het model van hier boven komt tot ong 5 cm boven bh bandje..