[Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kipje39

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 22:37

toch zou je zeggen dat hij hetzelfde zit al bij een navelpiercing of zie ik dat nou heel erg verkeerd...
Hoe komt het eigenlijk dat een piercing uit kan groeien Clown domme vraag misschien

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 22:38

gewoon nieuwe huid.. denk ik..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 22:53

omdat de huid strak staat
en dat is ook zeker het geval bij navelpiercings,waarom denk je dat die zo vaak uitgroeien(is mij ook gebeurd).
Piercings die echt ergens"doorheen"gaan zoals oren,tong,labret..die groeien veel minder snel uit(ze kunnen wel worden afgestoten)dan piercings die op een strak vel "staan"zoals de navel,de cleavage,de cristina.

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 22:57

met mijn navelpiercing was er niets aan de hnd. ik genees vrij snel... een groot wondje denk aan een 3cm is bij mij in een week weg... dan heb ik alleen nog lichte huid, maar is het korstje ervan af...
Maar dat is toch iets wat je moet afwachten...
Hoop iig als ik hem heb dat het bijmij niet gebeurd hahah.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 23:17

Anoniem schreef:
een cristina piercing kan erg snel uitgroeien,blijft toch een surface he..
ik zou(maar ik heb hem zelf ook)een clithood laten zetten,door het "kapje""van je clitoris.Niet pijnlijk,heelt snel...en je haakt lang zo gemakkelijk niet ergens achter wat je bij een cristina wel hebt(ookal vind ik die ook mooi)
Er zijn ook piercers die een Neferitit zetten,zoek maar op google.
Combinatie van een Cristina en een clithood..

Tsja, dat interesseert me niet Knipoog Ik wil geen clithood (vind ik niet mooi), maar een Christina. Heb ook een sternum laten zetten, die zit er nu al bijna 8 maanden in en hij groeit voorzover ik kan zien niet uit Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 23:21

ging mij er ook verder niet om of het je interesseert,was ook een reactie op iemand die ver boven jou vroeg om info over intiempiercings,en ook een cristina noemde.
En mooi dat jouw sternum niet uitgroeit,zie helaas vaak anders(tuurlijk kan het ook goed gaan,maar helaas groeien ze op een gegeven moment toch uit..zonde als je dat dan niet zou verwachten)

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 23:29

Ik reageerde erop gezien ik ook een Christina wil. Maar goed, ik weet dat er altijd een uitgroeirisico is en dat hij zelfs nu nog kan gaan uitgroeien. Ik zie wel, voor de tijd dat hij er nu in zit heb ik al plezier gehad, het was het me waard Lachen Het is idd zonde als je het niet verwacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 23:32

ja daar heb je wel gelijk in hoor,je hebt er iig al plezier van,en jij weet dat het kan.
Ik wilde ook graag een sternum,maar wil niet het risico op uitgroei dus neem ik een dermal.
Maar ach,piercings zijn in principe altijd een gokje,ligt ook erg aan je weerstand,je gezondheid,de verzorging....er kan altijd later nog iets mis gaan,wat je niet voorziet..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 23:38

ik heb me piercing hier vandaan

www.bodycreation.nl

erg vriendelijke vrouw.. was er nog 1 die een tong liet zeten bij haar..

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 23:40

Ja, dat klopt. Dermal dat zijn toch zeg maar dat er 2 aparte piercings als het ware erin gezet worden? Ik ken iemand die dat ook heeft, maar die heeft er dan geen bolletjes op maar een soort platte uiteindjes, en dat vind ik nogal lelijk. Hoewel mijn piercer ook zoiets heeft, zeg maar het bovenste balletje van een sternum, maar die heeft dan wél een bolletje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 00:14

nou,ik meen toch dat een dermal gewoon een soort "implantaat"is,een labret achtig sieraadje dat onderhuids aan een kant vastgroeit zeg maar,terwijl de andere kant dus zichtbaar is..

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 01:56

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 02:33

Hmm, ik vind het met een normaal staafje mooier Lachen Weet niet waarom, het ziet er in principe hetzelfde uit, maar toch, het idee...

Ha, ik heb zojuist m'n tongpiercing verwisselt! Nou ja, ik had op m'n 20mm staafje kleine (5mm) balletjes zitten, en op m'n 18mm minstens 6mm, en ik vond het onder m'n tong nogal irritant, zo'n grote. Dus heb ik zojuist voor het eerst m'n piercing eruit gehaald, alletwee de bolletjes eraf gehaald en het kleinere bolletje van m'n vorige piercing erop gedraaid. Piercing weer in m'n tong (wat een gedoe nog trouwens, eruit was makkelijker Tong uitsteken), en grote bolletje er weer opgedraaid.
Zit meteen al heel wat prettiger, kan nu m'n tong uitsteken zonder dat het bolletje tegen m'n tanden aantikt.
Ben alleen wel bang dat ik em niet strak genoeg heb aangedraaid, maar goed Tong uitsteken

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 10:08

CoriienRN schreef:
ik heb me piercing hier vandaan

http://www.bodycreation.nl

erg vriendelijke vrouw.. was er nog 1 die een tong liet zeten bij haar..

Bij haar heb ik ook een piercing laten zetten, idd heel erg aardig!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 10:13

Heel veel zeggen dat je geen tongpiercing moet nemen omdat het je glazuur enzo aantast. Mensen die een tongpiercing hebben, vinden jullie dat ook?

Komt het veel tegen de tanden/spalkje enzo aan?

Krieltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 10:19

Ja het tast je glazuur wel aan, als je er vel mee speelt enz. Maar als je dat niet doet valt het ect wel mee (bij mij tenminste) En dan heb je ook nog plastic bolletjes, die zijn niet schadelijk voor je tanden.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 10:20

Oke, dankje! Kan ik dat zeggen tegen mijn moeder, heeft ze ook niets meer te zeuren erover Clown

Kipje39

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 11:13

_Scarlet_ schreef:
Anoniem schreef:
een cristina piercing kan erg snel uitgroeien,blijft toch een surface he..
ik zou(maar ik heb hem zelf ook)een clithood laten zetten,door het "kapje""van je clitoris.Niet pijnlijk,heelt snel...en je haakt lang zo gemakkelijk niet ergens achter wat je bij een cristina wel hebt(ookal vind ik die ook mooi)
Er zijn ook piercers die een Neferitit zetten,zoek maar op google.
Combinatie van een Cristina en een clithood..

Tsja, dat interesseert me niet Knipoog Ik wil geen clithood (vind ik niet mooi), maar een Christina. Heb ook een sternum laten zetten, die zit er nu al bijna 8 maanden in en hij groeit voorzover ik kan zien niet uit Lachen

idd ik vind een clithood ook niet zo heel erg mooi, op google heb ik trouwens niets kunnen vinden.
En er is idd altijd een kans dat een piercing uitgroeit gelukkig heb ik een goede gezondheid en genees ik snel...

miekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 12:53

ik heb een kort staafje in mn tong zitten. 12/14 mm weet het niet precies. en kleine bolletjes erop. Verder heb ik aan de onderkant een plastic bolletje en heb nog niets gemerkt van tandglazuur wat beschadigd werd. Heb de tandarts er ook niet over gehoord en ik heb hem nu zo'n anderhalf jaar.

Malibu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 14:19

Haha.. mijn tandarts was er niet echt blij mee Haha!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 14:25

die van mij zij niks Clown

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 14:33

Ik haal hem dr denk ik uit als ik naar de tandarts ga Knipoog

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 14:35

wel nee.. lekker belangrijk tis toch jou mond Knipoog

Malibu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 14:37

ja idd.. lekker boeiend

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 15:18

Ik ben alweer dat kleine bolletje voor op mijn labret kwijt Boos! (niet genoeg aangespand neem ik aan nadat ik hem deze week eraf moest halen voor weekendwerk). Gelukkig kosten die dingen maar 2,50 en heb ik nog een reserve (wel groter). Ik ga ze beginnen per 10 inkopen Tong uitsteken Nuja is het tweede dat ik kwijt ben, valt goed mee..