Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luuntje schreef:@goof fijn dat je medicijnen werken en je een beetje kan uitrusten.
.
Jeddah schreef:*meldt zich helaas*
Na een aantal jaren pijn en bloed onderzoeken (reuma, Lyme enz) vandaag bij de Reumatoloog geweest en heeeeel heftig op de drukpunten gereageerd. Samen met mijn "verhaal" kwam ze tot volgens haar de enige juiste conclusie, Fybromyalgie.
Ik ben erg blij dit topic gevonden te hebben en ben vooral benieuwd hoe jullie paardrijden. Wat kan wel wat kan niet? Ik rij nu Endurance, maar volgens de reumatloge was langdurig intensief bewegen juist niet goed. Ik oet ook bekennen dat mijn klachten sterk verergerd zijn de afgelopen jaar sinds ik voor klasse II train en 3 paarden rij.
Ik ben erg beniewd naar wat voor invloed de Fybro heeft op jullie paardrijhobby/werk?
Jeddah schreef:Dank je Liesje! Ik merk inderdaad dat ik veel minder last heb op een iets opgooiend paard (met langdurig lichtrijden) dan bij mijn vlakke Paints. ! van mijn Paints is erg berg AF waarts en die is voo rmij haast niet te rijden.
Ik werk niet, dus dat scheelt, maar volgense de reumatoloog deed ik waarschijnlijk wel veels te veel met 5 paarden, 3 honden en een huishouden.
Jep! Ik woon pal aan Duitsland!