Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
opisop_shop schreef:Volgens mij is die hier al een keer geplaatst, of had ik hem via Facebook, kan ook.
Deze?
https://archive.is/2025.03.31-063003/ht ... ~v1332349/
Mer1980 schreef:Ik moet eerlijk bekennen dat ik na 3 jaar als konijn te hebben geleefd en mij kapot te hebben gesport dat ik nu dus helemaal niet meer oplet met wat ik eet. Ben van 3 x per week hardlopen + 2 x per week PT en alleen maar konijnenvoer overgegaan naar een normaal leven met 2 x per week sporten. (naast de paarden, want ben wel gewoon echt actief met mesten en als ze niet drachtig zijn rijden). Ik haal dus wel eens wat lekkers. Het verschil is alleen dat ik het bij 1 koekje of snoepje kan houden en niet de hele bak leeg (wil) eten. Ik heb zo lang gevochten met mijzelf en diëten en sporten dat ik alles heb losgelaten.Ik wilde graag weer ja zeggen tegen normaal leven zoals ik dat kon voor ik kinderen kreeg en mijn metabolisme zoals voor de zwangerschap die bestond afscheid had genomen van mijn lichaam.
En nu leef ik weer normaal. Gewoon lekker bewegen, maar ook lekker eten en af en toe even zondigen, alleen op kleine schaal, want geen drang meer naar meer. En de weegschaal gaf deze week wederom weer een kilootje minder aan. Ik stond even stil ivm mijn maandelijkse periode, maar totaal nu dus bijna 6 kilo eraf in 7 weken. Ik denk dat als ik nog steeds als konijn zou leven en 5 x per week naast de paarden mij kapot zou sporten het resultaat veel meer had geweest, maar ik heb dit juist genomen omdat ik mentaal en fysiek uitgeput was van de strijd.