Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daphx93 schreef:Hier vandaag even een flinke domper. Met de kleine meid gaat alles goed maar ik heb sinds een week of 3 koliekaanvallen. Gister bloed laten prikken en die lieten zien dat ik verhoogde ontstekingswaarde, leverwaarde en galwaardes had. Vandaag met een spoed echo laten maken en ik blijk dus helemaal vol te zitten met galstenen…
Laura_1986 schreef:Hier even weer een verloskundige die inbreekt: het geslacht is rond 14 weken uit ontwikkeld. Wij bieden het om die reden vanaf 15 weken aan. Er zijn genoeg echocentra die het vanaf 13 weken aanbieden, maar dan wordt niet naar het geslacht gekeken, maar naar de NUB; een soort uitsteeksel die elke baby heeft, ook meisjes. Maar er zit een verschil in de hoek tov de rug bij jongens en meisjes. In 75% wordt het goede geslacht voorspeld met de NUB , in 25% niet.
Daphx93 schreef:Hier vandaag even een flinke domper. Met de kleine meid gaat alles goed maar ik heb sinds een week of 3 koliekaanvallen. Gister bloed laten prikken en die lieten zien dat ik verhoogde ontstekingswaarde, leverwaarde en galwaardes had. Vandaag met een spoed echo laten maken en ik blijk dus helemaal vol te zitten met galstenen…