Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sall schreef:Mooie loop Sherivey! gaaf om een vos zo dichtbij te zien. Hier op stal liep een paar maanden geleden gewoon op zn dooie gemak een vos voorbij mijn kantoor het terrein over. Ik was helemaal flabbergasted en te laat om een foto te maken.
Lekker bezig Samantha! ik heb vanavond mn polderloop, heb er zin in.
Voel wel iets trekken in mn kuit maar ik heb niks geks gedaan dus ik denk dat ik er nu te veel op let wat ik allemaal voel.
germie schreef:Goof schreef:Hoe gaat het met je coach en met lopen op gevoel Germie?
Niet. We gaan over 2 weken weer. Maar ik kan er tot nu toe helaas niets mee, ook al probeer ik het wel.
Een echt oordeel ga ik geven als het basisprogramma is afgerond, ik heb het betaald, dus maak het af. En hopelijk brengt het wat. Maar ik ben op dit moment met de trainingen maar weer gewoon bezig zoals ik denk dat het het beste werkt. Want dat voelt beter. Dat is ook lopen op gevoel natuurlijk. Maar dan is het niet geforceerd. Het is dus niet dat het hardlopen me makkelijker afgaat, eerder slechter de laatste 2 weken. Dat kan ook van het weer komen, want het is me gewoon te warm eigenlijk. Ik zweet altijd direct en dat prikt in de ogen e.d.
Sall schreef:Ik heb mn eigen kuit gemasseerd en het voelt een stuk beter