Pff dat klinkt intens! Lijkt me ook voor veel mensen niet haalbaar. Ik heb bijvoorbeeld een zittend beroep. Dus ik zou niet én in de avond kunnen sporten én dan nog iets van 8000 stappen zetten
Hier heb ik gekozen voor een wandeling van 4km vandaag
Dat is wel een lekker traject om gratis uit te proberen @MuSLi! Ben ook benieuwd naar je progressie dan. Hier vrijdag 5,5 km hardgelopen waarvan gewoon 500 m ingewandeld en de 5km non stop hardgelopen voor het eerst Wel in de sportschool op de hardloopband trouwens, ik kan nog geen plezier vinden in buiten hardlopen. Zaterdag naast paardrijden even een rustdag genomen, ook omdat ik s'middags nog een pony was scheren en daar ook genoeg gesquat werd En gisteravond mezelf nog even naar de sportschool gesleept en toch een fijn rondje krachttraining kunnen doen. Vanavond staat weer kunstschaatsen op de planning, ach je blijft lekker bezig zo
Goed bezig! Ik heb gelanglauft vanmiddag. Was lang geleden. Voelde erg intensief, maar ook fijn om weer te doen. Omstandigheden waren erg slecht, dus later op de middag een stuk gaan wandelen. Ook leuk.
Hier gisteren een uurtje gekickbokst. Vanavond heb ik een avondje niks, of misschien een kort workoutje thuis. Woensdag hardlopen. Donderdag kickboksen en dan vrijdag/zaterdag even zien. Zondag sowieso hardlopen
Hier vanavond body attack gedaan. Ik sport normaal niet op dinsdag maar moet even compenseren en was gister vrij, dus mijn twee aquaria gister al ververst Ik had nog spierpijn van gister
Morgenavond staat bodypump 45 minuten op de planning. Donderdagavond bodypump een uurtje en even kijken wat ik erna met de body attack doe. En vrijdagochtend crossfit. Weekend dan ook weer 2x paardrijden
Ik ben in Duitsland. Langlaufen viel niet meer te doen vandaag. Ik heb gewandeld, geskied en een uurtje yoga gedaan.
Mandynop
Geplaatst: 22-01-25 14:47
Wat een leuk topic!
Ik wil ook wel mee kletsen. Momenteel 2 keer in de week hyrox training en 1 keer in de week probeer ik ook strongfit te doen. Om mijn motivatie vast te houden heb ik mij ingeschreven voor een 10km run (anderhalve week geleden weer eens 10km gelopen, 1 uur en 2 minuten. Dus niet ontevreden). Daarnaast ook ingeschreven voor de Hyrox in Thialf. Voor het eerst solo, dus vind het doodeng!
Het hardlopen met de echt koude temperaturen vind ik het lastigst, de hyrox en strongfit trainingen zijn op vaste dagen en is mijn schema op aan te passen. Maar ik krijg mezelf soms lastig van de bank als ik weet dat het vriest en ik een uur in de kou mag gaan hobbelen.
Nu twee dagen niet helemaal fit geweest, dus ben benieuwd hoe de strongfit vanavond valt.
Josien_
Geplaatst: 22-01-25 16:16
Leuk een mede Hyrox'er! Ik vind hardlopen sowieso een uitdaging, dus ik ben blij dat ik elke week een afspraak met mijn sportmaatje heb. Slepen we elkaar van de bank haha. Ik durf trouwens nog geen solo dus ik vind het erg knap van je!
Hier dus gisteren hardgelopen, ongeveer 7,5 km, morgen Hyrox training, vrijdag paardrijden en zaterdag weer een Hyrox training. Mogelijk maandag nog 3 uur wandelen en dan dinsdag nog hardlopen en daarna RUSTTTT voor Hyrox Maastricht
Zertab
Geplaatst: 22-01-25 21:24
Respect voor de mensen die hyrox doen hoor!
Hier bodypump gedaan. Merk wel dat mijn benen toe zijn aan rust. Nog even doorbijten twee dagen... In het weekend zal paardrijden ook niet echt gaan, gezien de weersvoorspelling. Ik kan alleen maar buiten rijden en daar heb ik geen zin in, in de harde wind en regen.
Wauw wordt blij van jullie berichten! Ik heb vanmiddag geskied. Morgen naar een beurs en geen enkele beweging. Daarna weer lekker thuis en in mijn gewone sportritme.
Binnenkort heeft een sportschool/personal trainer in de buurt een hyrox try-out. Ik heb me ingeschreven dus ben erg benieuwd als ik het leuk vind heb ik wel een probleem want wanneer ga ik dat dan weer doen?
Wat tof dat jullie mee doen aan de Hyrox! Mijn tiktok staat er helemaal vol mee Als de Hyrox weer in Amsterdam is wil ik misschien nog wel meedoen.
Maandagmiddag een holter op moeten halen voor een 24 uurs meting van mijn hart. s'Avonds stond er kunstschaatsen op de planning dus die kon mooi mee in de meting. Werd helaas (of gelukkig?) niet echt lekker. Beetje misselijk en licht in het hoofd, maargoed die staat dus mooi op de meting
Dinsdagavond alleen paardgereden en gister de sportschool even overgeslagen. s'Ochtends nog gereden en s'middags twee paarden geschoren en eentje nog gevlochten voor vandaag dus ik vond het wel even prima Vanavond gaan we wel weer naar de sportschool Voel me meteen schuldig dat dan donderdag pas de eerste dag van de week is dat ik heen ga, heel mn ritme door de war
Haha ja het is enorm populair, dat zie je terug op social media. Helaas betekent dat ook dat wanneer je in wilt schrijven voor een wedstrijd je echt klaar moeten zitten wanneer de inschrijving open gaat anders is het zo uitverkocht.
Ik heb zelf twee 2 Women double op de plannig staan. In februari in Maastricht en in april in Mechelen.
Jullie zijn ook lekker bezig met trainen hoor!
MuSLi
Geplaatst: 23-01-25 12:44
Ik wil nog wel een keer een relay doen. Dus als er nog dames zijn die interesse hebben?
Kirrietje
Geplaatst: 23-01-25 14:15
MuSLi schreef:
Ik wil nog wel een keer een relay doen. Dus als er nog dames zijn die interesse hebben?
Stuur maar een pb! Wonen in de buurt zo te zien
Zertab
Geplaatst: 24-01-25 13:25
Poef mijn week zit erop! Vijf dagen achter elkaar hakt er wel in
Gisteravond bodypump en half uurtje attack mee gedaan. Vanmorgen crossfit.
Vanmorgen ook op de weegschaal gaan staan, werd ik niet vrolijk van. Ik woog 0,5 kg zwaarder dan twee weken terug. Oké ik had een weekend vol eten en drinken maar daarom ben ik nu ook 5 keer gaan sporten...
Esmee_RS
Geplaatst: 24-01-25 14:02
Leuk dat het topic weer zo actief is!
Hier gaat het eigenlijk nog steeds onveranderd door Kwam er wel achter dat ik deze week al 2 jaar het sporten consequent volhoud, dus dat vind ik best een prestatie. Vroeger hield ik het nooit langer dan een paar weken vol
Vorige week was ik in Portugal voor het werk dus toen heb ik niet gesport. We vlogen maandagochtend om 05:00 terug dus ik was 's avonds kapot en heb toen ook niet gesport En woensdagavond moest ik mijn nagels doen
Ik kom mij hier ook melden. Ik Volleybal waarbij we 2X in de week training hebben en de zaterdag wedstrijd (seizoen van September tot April).
Daarnaast ga ik nu met mijn man fanatiek naar de sportschool. We houden dit samen goed vol, zijn we ook erg blij mee. Mijn paard doe ik in de weekenden, maar veel rijden doe ik niet.
Deze week ziet er voor mij als volgt uit; Maandag: 1,5 uur volleybal training Dinsdag: Sportschool, 5KM hardlopen Woensdag: 4KM wandelen Donderdag: 1,5 uur volleybal training Vrijdag: Recreanten volleybal wedstrijd invallen bij de heren Zaterdag: Zelf sporten -> krachtraining/ volleybal georrienteerd Zondag: Reizen voor werk, waarschijnlijk in de avond wandelen