Hier heb ik gekozen voor een wandeling van 4km vandaag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wel in de sportschool op de hardloopband trouwens, ik kan nog geen plezier vinden in buiten hardlopen.
 Wel in de sportschool op de hardloopband trouwens, ik kan nog geen plezier vinden in buiten hardlopen. En gisteravond mezelf nog even naar de sportschool gesleept en toch een fijn rondje krachttraining kunnen doen.
  En gisteravond mezelf nog even naar de sportschool gesleept en toch een fijn rondje krachttraining kunnen doen. 

dat is de moeite waard zegmaar.
 dat is de moeite waard zegmaar.

als ik het leuk vind heb ik wel een probleem want wanneer ga ik dat dan weer doen?
 als ik het leuk vind heb ik wel een probleem want wanneer ga ik dat dan weer doen?  
                                                          Als de Hyrox weer in Amsterdam is wil ik misschien nog wel meedoen.
 Als de Hyrox weer in Amsterdam is wil ik misschien nog wel meedoen. 

Voel me meteen schuldig dat dan donderdag pas de eerste dag van de week is dat ik heen ga, heel mn ritme door de war
  Voel me meteen schuldig dat dan donderdag pas de eerste dag van de week is dat ik heen ga, heel mn ritme door de war  

Kwam er wel achter dat ik deze week al 2 jaar het sporten consequent volhoud, dus dat vind ik best een prestatie. Vroeger hield ik het nooit langer dan een paar weken vol
 Kwam er wel achter dat ik deze week al 2 jaar het sporten consequent volhoud, dus dat vind ik best een prestatie. Vroeger hield ik het nooit langer dan een paar weken vol 
 En woensdagavond moest ik mijn nagels doen
 En woensdagavond moest ik mijn nagels doen