Gisteren voor het eerst de kleine voelen schoppen

Iedereen fijne kerst gewenst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Freekieee schreef:Wat leuk Sting!!
Hier wat verkouden geworden. Hoopte dat het langs mij ging. Maar man is goed ziek geweesthopelijk blijft t hier bij.
Ben benieuwd wanneer ik pjotr(a) ga voelen. Ben nu precies 17 weken.
Vanavond uiteten bij van der valk, waar mn pa nu slaapt. 4 gangen menu. Weinig keuze voor mij haha. Maar ben blij toen ik las dat ik coquilles mag eten.
Gister geprobeerd om een reispilletje in te nemen in de hoop dat ik niet alle avond eten eruit spuug. En dat werkte! Voelde mij ook totaal niet beroerd en misselijk, dus hopelijk vanavond ook
mriek1990 schreef:Freekieee beterschap! Hoop voor je dat het bij een kleine verkoudheid blijft. Klinkt lekker eten bij Van der Valk, ook met weinig keus is er vast wel iets lekker te vinden. Misschien willen ze ook nog wel iets voor je apart maken als je aangeeft zwanger te zijn?
Ga duimen voor je dat het pilletje vandaag ook weer helpt.
Flowery iets te druk gedaan dus.Vervelend dat je je nu zo ziek voelt. Ik zou zeggen goed luisteren naar je lijf en niet te gek doen. Je mag best rustig aan doen als zwangere
![]()
Ik wilde toch nog even deze foto ook hier plakken. Arme Moos was toch weer de sjaak.![]()
![]()
![]()
[ [url=m/3auavV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[***] schreef:Gisteren lekker gegeten en zo'n apart idee dat er volgend jaar een kleintje bij is.Hopelijk hebben jullie allemaal ook lekker gegeten.
Wij zijn echt nog lang niet uit de namen, ondanks dat we het er regelmatig over hebben. We hebben de app Kinder geïnstalleerd, misschien helpt dat.
Freekieee schreef:Hoe is het vandaag met jou flowery? Al wat beter ?
Lijkt mij zo fijn Gnome om een naam te hebben haha, maar wel erg leuk dat jullie het van beide opa’s hebben de naam!!
Gister heerlijk gegeten bij van der valk. Wel echt van alles een paar happen en dan door geschovenwas echt heeeerlijk, maar zit nu zo snel vol omdat ik niks meer gewend ben.
Was laat geworden en ben ik niet meer gewend![]()
![]()
Dus geslapen tot 10 u. Vanmiddag langs de karwei om verf te halen, gaan beneden een muur een nieuwe kleur geven want dat willen we naar boven trekken, en die kleur past mooier bij de kleur wat ik wil voor de babykamer
Fijne dag iedereen !
Azmay schreef:Mijn familie had absoluut niet door wat ik niet mocht hebben. 4 van de 6 gangen waren niet geschikt.
Wild pathe, carpaccio, gerookte zalm en tiramisu stonden onder andere op tafel. Gelukkig kon ik de soep en het hoofdgerecht wel eten zonder problemen![]()
Nemo schopt nu al zo hard dat ik er echt last van had gisteren avond in bed. Moet wat worden.
Fijne feestdagen nog iedereen
Sting schreef:Wat een cadeaus Gnome! Heerlijk!
Wat veel werken zo met de kerst Marlis! Is dat normaal of vond je dat prima? En met oudjaar vrij dan hoop ik? Spannend dat je de naam al weet...!
Hier twee dagen bij familie gehad, gezellig en best druk. Dus nu een paar dagen bijkomen en dan oudjaarsdag weer bij familie.
Mijn zusje deed gisteren het verzoekje dat ze graag eens bij een echo zou zijn en dat haar dat voor mijn moeder ook leuk leek (eerste kleinkind). Nu hebben we vorige week de twintig weken echo gehad en daar mag uiteraard niemand extra bij zijn. Een pretecho kan, maar gezien wij het geslacht als verrassing willen houden, vinden we dat spannend (of we niet per ongeluk toch iets zien). Mochten jullie leuke ideeën hebben om hen erbij te betrekken, dan hoor ik het graag! Bij een gewone afspraak meenemen om het hartje te horen kan natuurlijk, dat heb ik ook aangeboden.