Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sting

Re: Zwanger, uitgerekend midden/zomer 2023

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 00:20

Ja, dat is een gek idee hé!

Gisteren voor het eerst de kleine voelen schoppen *\o/*

Iedereen fijne kerst gewenst <3

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-22 00:26

Sting schreef:

Prachtig kerstcadeau. Hoe ver ben je nu?

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 04:31

19 + 3. Wel leuk, donderdag de twintig weken echo gehad en toen zei ik nog; ben benieuwd wanneer ik hem ga voelen! Nou, een dag later dus :)).

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 10:51

Sting schreef:

Aah wat een mooi, lief cadeautje +:)+

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 11:30

Fijne kerst! Volgend jaar kerst met een ukje erbij! *\o/*

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 12:07

Wat leuk Sting!!

Hier wat verkouden geworden. Hoopte dat het langs mij ging. Maar man is goed ziek geweest :+ hopelijk blijft t hier bij.

Ben benieuwd wanneer ik pjotr(a) ga voelen. Ben nu precies 17 weken.

Vanavond uiteten bij van der valk, waar mn pa nu slaapt. 4 gangen menu. Weinig keuze voor mij haha. Maar ben blij toen ik las dat ik coquilles mag eten.

Gister geprobeerd om een reispilletje in te nemen in de hoop dat ik niet alle avond eten eruit spuug. En dat werkte! Voelde mij ook totaal niet beroerd en misselijk, dus hopelijk vanavond ook

Flowery

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 12:19

Fijne kerst allemaal! {:) <|-

Wij hebben gisteren gegourmet bij ons thuis met mijn familie en heb veeeel te veel gedaan (hele dag in de weer geweest) en nu hondsberoerd op de bank. Gelukkig gaan we vandaag alleen samen uit eten gaan en verder geen plannen, morgen weer een hele dag weg := Hoe overleef je dit soort dingen als zwangere hahaha _O-

mriek1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 14:26

Freekieee beterschap! Hoop voor je dat het bij een kleine verkoudheid blijft. Klinkt lekker eten bij Van der Valk, ook met weinig keus is er vast wel iets lekker te vinden. Misschien willen ze ook nog wel iets voor je apart maken als je aangeeft zwanger te zijn?
Ga duimen voor je dat het pilletje vandaag ook weer helpt.

Flowery iets te druk gedaan dus. :\ Vervelend dat je je nu zo ziek voelt. Ik zou zeggen goed luisteren naar je lijf en niet te gek doen. Je mag best rustig aan doen als zwangere ;)

Ik wilde toch nog even deze foto ook hier plakken. Arme Moos was toch weer de sjaak. _O- <|- {:)
Afbeelding

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 15:10

Fijne kerst iedereen!

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-22 00:46

Hier de eerste drukke dag overleefd. En we zijn nu ook uit over de 2 namen naar beide opa's. Morgen eerst lekker uitslapen en dan weer de hort op. De kleine is vreselijk druk dus ik hoop wat te slapen haha.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 13:02

Gisteren lekker gegeten en zo'n apart idee dat er volgend jaar een kleintje bij is. <3 Hopelijk hebben jullie allemaal ook lekker gegeten.

Wij zijn echt nog lang niet uit de namen, ondanks dat we het er regelmatig over hebben. We hebben de app Kinder geïnstalleerd, misschien helpt dat.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 13:25

Hoe is het vandaag met jou flowery? Al wat beter ?

Lijkt mij zo fijn Gnome om een naam te hebben haha, maar wel erg leuk dat jullie het van beide opa’s hebben de naam!!

Gister heerlijk gegeten bij van der valk. Wel echt van alles een paar happen en dan door geschoven :o was echt heeeerlijk, maar zit nu zo snel vol omdat ik niks meer gewend ben.
Was laat geworden en ben ik niet meer gewend _O- _O-

Dus geslapen tot 10 u. Vanmiddag langs de karwei om verf te halen, gaan beneden een muur een nieuwe kleur geven want dat willen we naar boven trekken, en die kleur past mooier bij de kleur wat ik wil voor de babykamer

Fijne dag iedereen ! <3

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 13:41

Mijn familie had absoluut niet door wat ik niet mocht hebben. 4 van de 6 gangen waren niet geschikt.
Wild pathe, carpaccio, gerookte zalm en tiramisu stonden onder andere op tafel. Gelukkig kon ik de soep en het hoofdgerecht wel eten zonder problemen _O-

Nemo schopt nu al zo hard dat ik er echt last van had gisteren avond in bed. Moet wat worden.

Fijne feestdagen nog iedereen **\O/**

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 17:01

mriek1990 schreef:
Hele fijne kerst allemaal! <3
Gek idee dat dit de laatste kerst met z'n twee is. Kan niet wachten om alle kleine spruiten in het nieuwe jaar te bewonderen! :o

Ja zo'n raar idee hé! Maar ook wel weer zin in volgend jaar met een kleine er bij

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 17:02

Freekieee schreef:
Wat leuk Sting!!

Hier wat verkouden geworden. Hoopte dat het langs mij ging. Maar man is goed ziek geweest :+ hopelijk blijft t hier bij.

Ben benieuwd wanneer ik pjotr(a) ga voelen. Ben nu precies 17 weken.

Vanavond uiteten bij van der valk, waar mn pa nu slaapt. 4 gangen menu. Weinig keuze voor mij haha. Maar ben blij toen ik las dat ik coquilles mag eten.

Gister geprobeerd om een reispilletje in te nemen in de hoop dat ik niet alle avond eten eruit spuug. En dat werkte! Voelde mij ook totaal niet beroerd en misselijk, dus hopelijk vanavond ook

Oh dat is mooi dat dat werkt!!

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 17:03

mriek1990 schreef:
Freekieee beterschap! Hoop voor je dat het bij een kleine verkoudheid blijft. Klinkt lekker eten bij Van der Valk, ook met weinig keus is er vast wel iets lekker te vinden. Misschien willen ze ook nog wel iets voor je apart maken als je aangeeft zwanger te zijn?
Ga duimen voor je dat het pilletje vandaag ook weer helpt.

Flowery iets te druk gedaan dus. : Vervelend dat je je nu zo ziek voelt. Ik zou zeggen goed luisteren naar je lijf en niet te gek doen. Je mag best rustig aan doen als zwangere ;)

Ik wilde toch nog even deze foto ook hier plakken. Arme Moos was toch weer de sjaak. _O- <|- {:)
[ [url=m/3auavV.jpg]Afbeelding[/url] ]

_O- _O-

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 17:04

[***] schreef:
Gisteren lekker gegeten en zo'n apart idee dat er volgend jaar een kleintje bij is. <3 Hopelijk hebben jullie allemaal ook lekker gegeten.

Wij zijn echt nog lang niet uit de namen, ondanks dat we het er regelmatig over hebben. We hebben de app Kinder geïnstalleerd, misschien helpt dat.

Oja dat is leuk,hebben wij ook gedownload maar eigenlijk niet nodig gehad hahaha

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 17:05

Freekieee schreef:
Hoe is het vandaag met jou flowery? Al wat beter ?

Lijkt mij zo fijn Gnome om een naam te hebben haha, maar wel erg leuk dat jullie het van beide opa’s hebben de naam!!

Gister heerlijk gegeten bij van der valk. Wel echt van alles een paar happen en dan door geschoven :o was echt heeeerlijk, maar zit nu zo snel vol omdat ik niks meer gewend ben.
Was laat geworden en ben ik niet meer gewend _O- _O-

Dus geslapen tot 10 u. Vanmiddag langs de karwei om verf te halen, gaan beneden een muur een nieuwe kleur geven want dat willen we naar boven trekken, en die kleur past mooier bij de kleur wat ik wil voor de babykamer

Fijne dag iedereen ! <3

Ook wel weer moeilijk hoor om dan de naam geheim te houden :p

Wat voor kleur wordt het ongeveer?

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 17:06

Azmay schreef:
Mijn familie had absoluut niet door wat ik niet mocht hebben. 4 van de 6 gangen waren niet geschikt.
Wild pathe, carpaccio, gerookte zalm en tiramisu stonden onder andere op tafel. Gelukkig kon ik de soep en het hoofdgerecht wel eten zonder problemen _O-

Nemo schopt nu al zo hard dat ik er echt last van had gisteren avond in bed. Moet wat worden.

Fijne feestdagen nog iedereen **\O/**

Oh dat is jammer! Voor mij hadden ze speciaal frikandellington gemaakt :') super grappig en nog lekker ook

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 17:08

Beetje laat maar iedereen nog fijne dagen! <|-

Wij zijn kerstavond heerlijk culinair uit eten geweest met de schoonfamilie en daarna bleven we daar in het restaurant/hotel slapen. Gister bij mijn vader gegeten met familie en vandaag ga ik koken voor vrienden maar heb het lekker simpel gehouden en alles staat al voorbereid klaar :D

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 17:37

Hier donderdag de nacht uitgekomen en zaterdag, zondag en vandaag dagdienst. Gister met alle bewoners zijn we gaan gourmetten op de afdeling. En na werk naar mijn ouders geweest. Kerstavond niks gedaan en nu na werk schoonouders. Zn broer en zus en aanhang waren er gister dus nu alleen wij.

Morgen een dag vrij.

Verder alles hier goed.
Hier is de kleine nog niet te voelen, woensdag 17 weken. Maar mn zus had ook placenta voor en twee x maar gevoeld in de hele zwangerschap en sprak mn nichtje gister en die had hem ook voor en niks gevoeld en mn zus met 36 weken bevallen en nichtje met 36,3.

Dus ben benieuwd hier

Hier wel een naam al maar versprak mezelf gisteren al bijna.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-22 22:35

Hoe reageerde de familie Marlis? <3

Hier is de kleine zo verwend en welkom in de familie _/-\o_

Afbeelding

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 05:11

Wat een cadeaus Gnome! Heerlijk!

Wat veel werken zo met de kerst Marlis! Is dat normaal of vond je dat prima? En met oudjaar vrij dan hoop ik? Spannend dat je de naam al weet...!

Hier twee dagen bij familie gehad, gezellig en best druk. Dus nu een paar dagen bijkomen en dan oudjaarsdag weer bij familie.

Mijn zusje deed gisteren het verzoekje dat ze graag eens bij een echo zou zijn en dat haar dat voor mijn moeder ook leuk leek (eerste kleinkind). Nu hebben we vorige week de twintig weken echo gehad en daar mag uiteraard niemand extra bij zijn. Een pretecho kan, maar gezien wij het geslacht als verrassing willen houden, vinden we dat spannend (of we niet per ongeluk toch iets zien). Mochten jullie leuke ideeën hebben om hen erbij te betrekken, dan hoor ik het graag! Bij een gewone afspraak meenemen om het hartje te horen kan natuurlijk, dat heb ik ook aangeboden.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 07:14

Gnome schreef:
Hoe reageerde de familie Marlis? <3

Hier is de kleine zo verwend en welkom in de familie _/-\o_

[ [url=m/tMRCXl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die waren door het dolle heen.

Haha laat mn vriend al die Feyenoord dingen maar niet zien. Die is dikke Feyenoorder

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 07:16

Sting schreef:
Wat een cadeaus Gnome! Heerlijk!

Wat veel werken zo met de kerst Marlis! Is dat normaal of vond je dat prima? En met oudjaar vrij dan hoop ik? Spannend dat je de naam al weet...!

Hier twee dagen bij familie gehad, gezellig en best druk. Dus nu een paar dagen bijkomen en dan oudjaarsdag weer bij familie.

Mijn zusje deed gisteren het verzoekje dat ze graag eens bij een echo zou zijn en dat haar dat voor mijn moeder ook leuk leek (eerste kleinkind). Nu hebben we vorige week de twintig weken echo gehad en daar mag uiteraard niemand extra bij zijn. Een pretecho kan, maar gezien wij het geslacht als verrassing willen houden, vinden we dat spannend (of we niet per ongeluk toch iets zien). Mochten jullie leuke ideeën hebben om hen erbij te betrekken, dan hoor ik het graag! Bij een gewone afspraak meenemen om het hartje te horen kan natuurlijk, dat heb ik ook aangeboden.

Lastig ik zou niet weten wat te doen als je idd het geslacht niet bekend wil maken.

Dat is normaal in de zorg. Je moet continu schakelen van dienst naar dienst.